US Police

Här lägger vi upp bilder och filmer på våra och andras fräna bilar mm.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Snap3

Post by Snap3 »

man blir rätt slut i skallen själv av att se det där. hemskt.
Puppe

Post by Puppe »

Jag har också en åsikt om er flykting politik ni har I Sverige, Med jämförelse till Finland tar ni in en otrolig mängd flyktingar, mycket mer än vad ni klarar av at hantera! Jag tycker jag har sett att ni tog in ~11000 år 2008 och ~18000 flyktingar år 2009! Vi i Finland tog in ca. 750st år 2008! ”Liten” skillnad! :shock:

Och vad jag har förstått så får de välja var de vill bo. ni har inga flyktings förläggningar, eller hur? :?:

Då betyder det att igen tar hand om dem och lär de att hur vår kultur fungerar o.s.v. I Finland har vi fortfarande flyktings förläggningar och där var vi anställda 24h om dygnen, och de anställda försöker anpassa de så gått det går till vårt samhälle före de låter dem klara sig på egen hand! Och jag kan absolut inte påstå att vi har något problem med våra flyktingar! Visst finns det idioter men inte lika mycket idioter som är Finnar!

RoDe wrote:varför inte hjälpa BEHÖVANDE människor i nöd som flyr hit?

vi pratar om män som har fått sina fruar och barn skjutna framför sina egna ögon, om ensamma barn som sett sina föräldrar bli mördade, om kvinnor som fått se deras män torteras och barn bli kidnappade och våldtagna.
.

Ja om jag skulle måsta uppleva sånt och få komma till Sverige så skulle jag vara såå lycklig och göra mitt bästa för att anpassa mig efter er kultur...
BMW 545-86
Magnaten

Post by Magnaten »

blueserik wrote:Kan ju se den dagen era syskon eller mor blir våldtagen av ingen anledningen så ska vi se hur mycket ni håller igen.

nu känner jag inte så många våldtäckstmän,men har svårt att se att man behöver ha en anledning till att våldta nån.

ey len...det är så dyrt att köpa en cykel..så antingen våldtar jag en brud eller snor en cykel

utveckla gärna det du skrev för jjag hänger inte med
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
Franzén

Post by Franzén »

Grr!
0706-419608
Franzén

Post by Franzén »

Grr!
0706-419608
Hansa

Post by Hansa »

Puppe: Bra skrivet, speciellt :

"Ja om jag skulle måsta uppleva sånt och få komma till Sverige så skulle jag vara såå lycklig och göra mitt bästa för att anpassa mig efter er kultur..."
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
RoDe

Post by RoDe »

det går ALDRIG att få invandrare att anpassa sig helt efter den svenska kulturen. man har ju sina egna seder och traditioner också. man anpassar sig mer eller mindre.

att säga att ALLA invandrare är kriminella och ställer till det bara är helt fel.

att säga att ALLA poliser är bra och aldrig gör nåt fel och behandlar alla rättvist är fel.

en fråga till Bäckis:
hur kan du som egen företagare, när du driver en så hoppas seriös verksamhet skriva på ditt egets företagsforum dom rasistiska åsikter du har kläckt ur dig? borde inte du för ditt eget bästa, för företagets bästa, utifrån din position bara hålla dina åsikter för dig själv eller skiter du i dom kunder som har invandrarbakgrund?

har ALDRIG läst något liknande på något företagsforum där ägaren själv har skrivit sådana här kommentarer. skandal säger jag bara...

satsar en hundring på att tråden låses eller tas bort här som vanligt :roll: .
Last edited by RoDe on 11 Sep 2009, 11:58, edited 1 time in total.
The Lower Class
Hansa

Post by Hansa »

RoDe : Är du kriminell så du behöver ta åt dig då? eldar du upp bilar, skolor, misshandlar folk, gör stölder, hotar polis,brandkår,ambulans?

om inte så tycker jag du kan skita i allt som sägs här! för det är ju DOM KRIMINELLA SOM VI PRATAR OM!!!!!
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
Franzén

Post by Franzén »

Romin har en god poäng i det hela.

I just den här diskussionen (som egentligen handlar om hur amerikanska poliser beter sig mot de dom skall ge service) hade jag troligen valt en mer diplomatisk ton.
I Sverige är det inte helt acceptabelt att anta en offensiv hållning i sina utlåtanden om populationshöjande medborgare av utländsk härkomst.
Man kan få en ganska svårtvättad stämpel som fientlig till medmänniskor av annan ras/hudfärg.

Jag hoppas inte att mina inlägg i tråden ses som avskyende av mörkhyade medborgare.

Mina åsikter har inget att göra med VARIFRÅN människor kommer eller vilket ursprung de har.
De har helt att göra med att jag helt enkelt inte sympatiserar med stilen/beteendet och handlingar som utförs.

Många har väldigt svårt att se skillnader på det och främlingsfientlighet.

:(
Grr!
0706-419608
hebbe

Post by hebbe »

Det fins bra människor och det finns svin. oavsett hudfärg och härkomst punkt.....

Sen är det ju bara så att vissa bra människor bli påverkade åt det negativa hållet beroende på miljön de växt upp, vistats i(krig, ghetton m,m) De kommer in i en ond cirkel utan att själva veta vart de egentligen är på väg.

Sen är flyktingpolitiken i sverige en helt annan fråga. vad som är rätt och vad som är fel.

Och alla har rätt till sin egen åsikt, men vissa åsikter kanske man borde behålla för sig själv. Och absolut inte dra alla över en kam och göra plumpa och okloka uttalanden..

Men är beredd att hålla med rode på en punkt där. Jävligt vågade uttalanden av bäckis på sitt eget företags forum.. No hard feelings inget menat personligt mot någon.

My 5 cents
Last edited by hebbe on 11 Sep 2009, 13:18, edited 1 time in total.
E30 325 Turbo
Pojekttråd
HenrikF

Post by HenrikF »

Ja, innan invandrarna kom till sverige var det ett fridfullt och harmoniskt land, utan kriminalitet, våldtäkt och stenkastning. Alla gick till kyrkan på söndagar, något de inte kan nu för islam har tagit över osv.
Så fort kriminalitet kommer på tapeten så är per automatik invandrarfrågan igång. JA de är överrepresenterade i statistiken. Men nu senast på rosengård, tex, så var det svenska aktivister som jävlades på rosengård, och rosengårdsborna motade bort dem tillsammans med polisen. Det är 20-30 ungdomar som jävlas. Barn, jämnåriga, äldre, alla trötta på dem.
Men så fort det talas om kriminalitet. Ja då är de utlänningspolitik som kommer på tal.
En gammal bekant brukade spy galla över utlänningar. Inga nådiga kommentarer som kom ur honom. Hans tjej är andra gen invandrare. Min mor kom hit 72. När jag påpekar det så "ja men ni är ju inte utlänningar på det sättet, ni sköter er" och så låter det oftas...

Vad är kriterier för att kallas utlänning? Jo man är kriminell. De skötsamma invandrarna är svenskar. För de sköter sig. Och svenskar sköter sig.
Och att svenskar anpassar sig utomlands... Kolla alla de nya svenska, tyska samhälle på semesterorter. Bor bara svenskar där. Invånarna lär sig svenska för att kunna betjäna svenskar. Anpassa sig.. mmm visst.
/Henrik
Franzén

Post by Franzén »

Trångsyntheten är fullkomlig...
Grr!
0706-419608
HenrikF

Post by HenrikF »

Franzén wrote:Trångsyntheten är fullkomlig...

instämmer...
/Henrik
Oscarr

Post by Oscarr »

Läste precis det här på blockets nyheter
Vet inte om det var svenskar eller invandrare.

Göteborg 11 sep 09:07
Åtta bilbränder har inträffat i Göteborg under natten till fredagen. Bland annat i Biskopsgården och Högsbohöjd. Släckningsarbetet ska ha gått bra och ingen person kom till skada, rapporterar SR Göteborg.
pelko

Post by pelko »

Oscarr wrote:Läste precis det här på blockets nyheter
Vet inte om det var svenskar eller invandrare.

Göteborg 11 sep 09:07
Åtta bilbränder har inträffat i Göteborg under natten till fredagen. Bland annat i Biskopsgården och Högsbohöjd. Släckningsarbetet ska ha gått bra och ingen person kom till skada, rapporterar SR Göteborg.

Det har varit så senaste veckorna, totalt kaos. Jobbar en bit därifrån och ser 10+ polisbilar varje kväll.

Dessvärre är det inte svenskar som håller på heller.

Mvh
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com
Jonis

Post by Jonis »

Här är en liten tankeställare som fick mig å fundera lite extra, såhär ser världen (USA Alla fall) på Sveriges Nedre del..!
Visst e även detta media, men inte den sorten som försöker sälja tidningar i sverige utan den sorten som Undersöker/skaffar fakta å gör ett "riktigt" reportage!

http://www.youtube.com/watch?v=HaPz7p-1-bk

Tycker det är kul att de har blivit en 4-5sidor lång tråd som handlar om detta som INTE har blivit låst, å inga "större" påhopp heller!
Andra Forum hade de ballat ur redan första sidan å sen hade den låsts på andra sidan!

Jag personligen är trött på denna stora invandring å är inte rasist, men trött på hur allt håller på å bli! Kollade ett reportage från danmark å hur det danska Folkepartiet toltalt sågade invandringen, å danska invandrare har de inte lätt.. Sverige e sjukt slappt! ska se om ja hittar de på nätet så dom som vill kan få se!
MVH/Jonis
Five Star Racing!
Jonas Jonis Abrahamsson.
0736-785263

http://www.specialsvarv.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.streetperformance.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http:// Mina Vänner o Familj :)
CIVINCO
mfl
----->> http://www.garaget.org/325i" onclick="window.open(this.href);return false; <<-----
nicke.t

Post by nicke.t »

RoDe wrote:
Bäckis wrote:Lite mer polisvåld kanske skulle vara bra. Kolla bara hur nysvenskarna beter sig runtom i landet.

Tänd en bil och bli skjuten, det borde vara helt OK tycker jag, då skulle inte allt jävla drägg våga bete sig som de gör.

Är så jävla trött på att MINA skattepnegar går åt till att släcka brunna bilar och hus. Gillar de inte läget här i Sverige, stick hem, inte gör det mig något.

och ni svenskar beter er allihopa felfritt va? ni lever enligt den skrivna lagen? eller hur?

kolla bara fängelserna i sverige:
majoriteten av våldtäktsmän, pedofiler och mördare som sitter inne är svenskar.

och som alltid så ska man INTE DRA ALLA... inte bara du som betalar skatt.

så jävla trött på dessa diskutioner om invandrare. majoriteten av medlemmarna här har rasistiska åsikter, men vågar endast skriva skit på nätet i diskussionsforum och kommer med absolut inget IRL. ställ i er i ett invandrartätt område och ropa ut era åsikter om invandrare istället så får ni er en rolig stund.
ja har inge problem me invandrare då ja bott i invandrar tätt område i sthlm i 25 år å känner många som är minst lika bra som vem som helst.men att du säger att maijoriteten som sitter inne är svenskar är väll inte konstigt de finns ju lite mer svenskar i sverige än invandrare. de är nog svennar som eldar bilar å håller på oxo,tycker lika illa om dom me.mvh
TEL 0707149931 nicke.t@bredband.net
Post Reply