nej jag har en egen. Men har du varit och kollat på den eller?
Den dagen jag ser en person köpa en e30 325im för 25 tusen 2009 och framåt då ska jag fan börja tro på GUD eller nått liknande. För det lär då inte hända.
blueserik wrote:nej jag har en egen. Men har du varit och kollat på den eller? Den dagen jag ser en person köpa en e30 325im för 25 tusen 2009 och framåt då ska jag fan börja tro på GUD eller nått liknande. För det lär då inte hända.
Jag köpte min för 23tusen fast 2008 iof... men med dålig motor... men tok fräsch i karossen
men jag kanske bara hade tur
Först vill jag bara säga tack som fan för att ni har "svartlistat" min bil utan att någon av er sett den! Jag lär ju inte få den såld nu när folk tror att den är en skrothög.
Bilen är i jävligt fint skick för att vara en E30 och 20 år gammal. Den är inte någon rosthög som det flesta andra! Klart som fan att det finns skavanker. Vill man ha bilen utan andra lampor och njurar finns dom som sagt i orginal och det tar max 30 min att återställa bilen till orginalutförande. Lägg ner några timmar på att byta vxl och toppackning så har man en felfri bil förutom vissa yttre skavanker. Jag ville bara vara ärlig i min annons för att slippa en höra att man undanhållit något för en eventuell köpare!
Jag har kollat runt lite och har inte hittat någon som säljer sin 325im för 25k, dom jag hittat ligger betydligt högre än så. Jag satte mitt pris på 65k för jag tänkte att jag hellre går ner från 65 till 55 än från 55 till 45.
Troligtvis blir det jag sj som får åtgärda dom fel som finns eftersom ingen lär köpa den efter att ni förstört min säljtråd.
Den/dom som kan ta bort tråden får hemskt gärna göra det!
Hur kan vissa på de här forumet få härja runt o förstöra säljmöjligheter för andra när de inte ens har sett objektet ifråga?
Ren o skär lekstuga, finns det moderatorer här överhuvudtaget?
Om det nu gör det så är det ännu värre att det inte bannar en del.
Mitt tips till säljaren är att annonsera på mer seriösa sidor som Autopower tex.
Hade det vart min bil hade ja återställt lysena till org, fixat läckaget i motorn sedan undvikit oseriösa säljforum som detta verkat blivit.
Hade själv aldrig satt min fd fina 325 im på detta forumet, då hade den väl blivit dissad för den va 4-dörrars o var nog inte värd mer än 30 000.
För de som tror att de kan få en sådan för 25000 kan ja upplysa att den gick för 110 000 sek.
Vill önska säljaren lycka till och skänk inte bort den för guds skull!