Jag tycker inte att det blir så jättebra med en gängad koppling om man inte fräser hålet med vinkel, därför svetsar jag alltid i M20. Går kanon med MIG.
Zwofurti wrote:men hur funkar det egentligen med att sätta returen i tråget då?
tänkte sätta min rättgöht i tråget nånstans.
har sett att det är en del folk som gör det här.
för motorn ska inte ur bilen, men tråget är ju inget större jobb att ta ur.
Jag gör det endast för att min bil är sänkt 80mm fram och 60mm bak.
Detta gör att jag får byta oljetråg varje månad typ
Och då bli det här mer ekonimiskt.
/mvh jonas
Jag tycker inte att det blir så jättebra med en gängad koppling om man inte fräser hålet med vinkel, därför svetsar jag alltid i M20. Går kanon med MIG.
Kan bara hålla med! Och om du nu svetsar i blocket, borra då in dig på oljekanalen ovanför tryckkontakten och svetsa dit en anslutning för tryck till turbon så slipper du t-kors
By the way såg dig på Flygrakan skurt bilen såg ut och gå bra
Jo då den går nog så det räcker för ett tag men jag behöver en längre bana, spinner ju så mycke om jag ska ha kvar laddet så man blir ju nästan ifrånåkt