Bänkkörningar - LISTA.
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
opel omega
c20 xe block
stp stakar
je kolvar
extra vatten kanaler i topp samt block
sc62 turbo
zf låda samt bmw 618 koppling.
autronic smc
msd tänning
bromsad hos ppf
700hk/780nm på hjulen
vid 2,9 bar
// Ehn
stp stakar
je kolvar
extra vatten kanaler i topp samt block
sc62 turbo
zf låda samt bmw 618 koppling.
autronic smc
msd tänning
bromsad hos ppf
700hk/780nm på hjulen
vid 2,9 bar
// Ehn
omegan bromsad 700hk på hjulen
Dagens körning resulterade i följande
Biltyp: Saab 900 -95
Motortyp: B234
Modifieringar:
JE kolvar90,5mm, Verdistakar, balanserad vev med lättat alu/stål sv-hjul, skärringat block, Enem 276/10,4 kammar med hårdare v-fjädrar, Synapse 50mm wg, PPF 50mm dump, PPF custom plenum, PPF grenrör, 1600cc spridare, Bäckis-portad topp med radiesäten och org ventiler, E85 i tanken mm.
Motorstyrning: Nira i3+ och Saab Tändkasett
Turbo/Kompressor: Garrett GT3582 0.86ar
Laddtryck: 1.95 bar
Mätställe/typ: Hos PPF såklart/ på framhjulen
---------------------------------------------------------------
Hästkrafter: 631 @ 7100 rpm
Vridmoment: 682 @ 6200 rpm
Stort tack till Ärtan och Bäckis!!!
mvh johan
Biltyp: Saab 900 -95
Motortyp: B234
Modifieringar:
JE kolvar90,5mm, Verdistakar, balanserad vev med lättat alu/stål sv-hjul, skärringat block, Enem 276/10,4 kammar med hårdare v-fjädrar, Synapse 50mm wg, PPF 50mm dump, PPF custom plenum, PPF grenrör, 1600cc spridare, Bäckis-portad topp med radiesäten och org ventiler, E85 i tanken mm.
Motorstyrning: Nira i3+ och Saab Tändkasett
Turbo/Kompressor: Garrett GT3582 0.86ar
Laddtryck: 1.95 bar
Mätställe/typ: Hos PPF såklart/ på framhjulen
---------------------------------------------------------------
Hästkrafter: 631 @ 7100 rpm
Vridmoment: 682 @ 6200 rpm
Stort tack till Ärtan och Bäckis!!!
mvh johan
Re: Bänk körningar - LISTA
Biltyp: BMW E30 316
Motortyp: S50B30
Modifieringar:
cp-kolvar,verdi stakar,arp bult pyramidringat 3,2 topp
Motorstyrning: nira
Turbo/Kompressor: BW 372
Laddtryck: 1,96 bar
Mätställe/typ: Hos PPF / på bakhjulen
---------------------------------------------------------------
Hästkrafter: 806
Vridmoment: 902
Motortyp: S50B30
Modifieringar:
cp-kolvar,verdi stakar,arp bult pyramidringat 3,2 topp
Motorstyrning: nira
Turbo/Kompressor: BW 372
Laddtryck: 1,96 bar
Mätställe/typ: Hos PPF / på bakhjulen
---------------------------------------------------------------
Hästkrafter: 806
Vridmoment: 902
Nu håller det på att spåra ur totalt!!
Team Boost Performance
E30in 2009:
9,25@253.7km/h;)
Jimmy Henriksson
00358408269812
Team Boost Performance
E30in 2009:
9,25@253.7km/h;)
Jimmy Henriksson
00358408269812
Biltyp: opel kadett
Motortyp: s38b36
Modifieringar:
JE-Kolvar,verdi stakar,arp bult,292kammar från enem mls packning
Motorstyrning: vipec v44
Turbo/Kompressor: GT47
Laddtryck: 1,2bar
Mätställe/typ: Hos PPF / på bakhjulen
---------------------------------------------------------------
Hästkrafter: 720 vid 6300 fast drog den till 7500 och kurvan värka bara gå uppåt
Vridmoment: 832
Motortyp: s38b36
Modifieringar:
JE-Kolvar,verdi stakar,arp bult,292kammar från enem mls packning
Motorstyrning: vipec v44
Turbo/Kompressor: GT47
Laddtryck: 1,2bar
Mätställe/typ: Hos PPF / på bakhjulen
---------------------------------------------------------------
Hästkrafter: 720 vid 6300 fast drog den till 7500 och kurvan värka bara gå uppåt
Vridmoment: 832
Biltyp: BMW 325 turbo -88
Motortyp: M20B25
Modifieringar:
Svarvade kolvar
40mm HKS wg kopia
52mm dump
788cc spridare
Wallbro intank 255l/h
Motorstyrning: Megasquirt v2.2 med edis6
Turbo/Kompressor: Holset Wh1e
Laddtryck: 1.55 bar
Mätställe/typ: Hos PPF / på bakhjulen
---------------------------------------------------------------
Hästkrafter: 365 @ 5300 rpm
Vridmoment: 500 @ 5100 rpm
Motortyp: M20B25
Modifieringar:
Svarvade kolvar
40mm HKS wg kopia
52mm dump
788cc spridare
Wallbro intank 255l/h
Motorstyrning: Megasquirt v2.2 med edis6
Turbo/Kompressor: Holset Wh1e
Laddtryck: 1.55 bar
Mätställe/typ: Hos PPF / på bakhjulen
---------------------------------------------------------------
Hästkrafter: 365 @ 5300 rpm
Vridmoment: 500 @ 5100 rpm
Lost but NOT forgotten!!
Bmw 325 Turbo 1988
365whp 500wnm @ 1.55bar..
Volvo S40 2.0T -00 MTE @ 300Hp
Bmw 325 Turbo 1988
365whp 500wnm @ 1.55bar..
Volvo S40 2.0T -00 MTE @ 300Hp
Biltyp: BMW 525 e34 -95
Motortyp: M50B28
Modifieringar:
m52 2,8 vev
m52 kolvar
icke vanos stakar
o-rgingat block
i övrigt en orginal m50 vanos
Motorstyrning: Megasquirt v3 med extrakod, orginalspolar
Turbo/Kompressor: kinesturbo, T70
Laddtryck: 1.5 bar
Mätställe/typ: Hos PPF / på bakhjulen
---------------------------------------------------------------
Hästkrafter: 372 @ 4400 rpm
Vridmoment: 594 @ 4400 rpm
Motortyp: M50B28
Modifieringar:
m52 2,8 vev
m52 kolvar
icke vanos stakar
o-rgingat block
i övrigt en orginal m50 vanos
Motorstyrning: Megasquirt v3 med extrakod, orginalspolar
Turbo/Kompressor: kinesturbo, T70
Laddtryck: 1.5 bar
Mätställe/typ: Hos PPF / på bakhjulen
---------------------------------------------------------------
Hästkrafter: 372 @ 4400 rpm
Vridmoment: 594 @ 4400 rpm
// Rasmus Wikström
Opel kadett -79 m50b25 turbo
BMW 525 e34 turbo - ihjäl/skrot
BMW 318is e36 - såld
Opel kadett -79 m50b25 turbo
BMW 525 e34 turbo - ihjäl/skrot
BMW 318is e36 - såld
Re: Bänk körningar - LISTA
Biltyp: 325 Turbo -88
Motortyp: M20b25
Modifieringar:
Strokad 2,7 liter
Katkolvar
320 stakar
Motorstyrning: Vems 3.3
Turbo/Kompressor: GT40
Laddtryck: 1,05 bar
Mätställe/typ: Hos PPF / på bakhjulen
---------------------------------------------------------------
Hästkrafter: 375 @ xxxx rpm
Vridmoment: 451 @ xxxx rpm
0,8 bar 309 whp
Läckande WG satte stopp för vidare mappning.. Snart upp o göra de sista
Motortyp: M20b25
Modifieringar:
Strokad 2,7 liter
Katkolvar
320 stakar
Motorstyrning: Vems 3.3
Turbo/Kompressor: GT40
Laddtryck: 1,05 bar
Mätställe/typ: Hos PPF / på bakhjulen
---------------------------------------------------------------
Hästkrafter: 375 @ xxxx rpm
Vridmoment: 451 @ xxxx rpm
0,8 bar 309 whp
Läckande WG satte stopp för vidare mappning.. Snart upp o göra de sista
Audi S2 2,5 liter - 800whp?
VR Motor Stockholm AB
Robin Raita
VR Motor Stockholm AB
Robin Raita
Biltyp: 525 turbo
Motortyp: M20b27
Modifieringar:
Strokad 2,7 liter oringat block cp kolvar eagle stakar oljesprut på kolvar stödgördel nuke billetvippor
z58 kam portad och svetsad topp
Motorstyrning: Vems 3.2 3 walbro pumpar intank 1680 spridare
Turbo/Kompressor: Borg warner 65mm in
Laddtryck: 2,1
Mätställe/typ: Hos PPF / på bakhjulen
---------------------------------------------------------------
Hästkrafter: 677 @ xxxx rpm
Vridmoment: minns ej @ xxxx rpm
Motortyp: M20b27
Modifieringar:
Strokad 2,7 liter oringat block cp kolvar eagle stakar oljesprut på kolvar stödgördel nuke billetvippor
z58 kam portad och svetsad topp
Motorstyrning: Vems 3.2 3 walbro pumpar intank 1680 spridare
Turbo/Kompressor: Borg warner 65mm in
Laddtryck: 2,1
Mätställe/typ: Hos PPF / på bakhjulen
---------------------------------------------------------------
Hästkrafter: 677 @ xxxx rpm
Vridmoment: minns ej @ xxxx rpm
Biltyp: e30 325 turbo
Motortyp: M20b28
Modifieringar:
2.8 liter, pyramidringat, cp kolvar, eaglestakar, stödgördel, portad topp med större ventiler, hd-vippor och z58-kamen.
Motorstyrning: Autronic sm4, MSD dis-4, 1680cc spridare, 2x044 pumpar
Turbo: Garrett gt4088
Laddtryck: 1.2 respektive 1.8
Mätställe/typ: Hos PPF / på bakhjulen
---------------------------------------------------------------
Hästkrafter: 600.2 @ xxxx rpm 1.2 bar
Vridmoment: 7xx @ xxxx rpm 1.2 bar
Hästkrafter: 715.6 @ 6500 rpm 1.8 bar
Vridmoment: 864 @ 5250 rpm 1.8 bar
Motortyp: M20b28
Modifieringar:
2.8 liter, pyramidringat, cp kolvar, eaglestakar, stödgördel, portad topp med större ventiler, hd-vippor och z58-kamen.
Motorstyrning: Autronic sm4, MSD dis-4, 1680cc spridare, 2x044 pumpar
Turbo: Garrett gt4088
Laddtryck: 1.2 respektive 1.8
Mätställe/typ: Hos PPF / på bakhjulen
---------------------------------------------------------------
Hästkrafter: 600.2 @ xxxx rpm 1.2 bar
Vridmoment: 7xx @ xxxx rpm 1.2 bar
Hästkrafter: 715.6 @ 6500 rpm 1.8 bar
Vridmoment: 864 @ 5250 rpm 1.8 bar
Karl Jansson, 070-4406777
-
- Posts: 86
- Joined: 11 Jan 2006, 19:34
- Location: Bålsta
Re: Bänk körningar - LISTA
Här kommer ett litet nytillskott iaf.
Biltyp: E36 325 Turbo -92
Motortyp: M50B25
Modifieringar: CP Kolvar+Stakar, M50 Turbo-kammar, MLS+ARP, Stödgördel, Portad topp
Motorstyrning: Autronic SMC, 895cc, 2x-984 pumpar, Wastefire
Turbo/Kompressor: Precision PT67
Laddtryck: 1,5 bar
Mätställe/typ: Hos PPF / på bakhjulen
---------------------------------------------------------------
Hästkrafter: 502 @ 6300 rpm (V-Power)
Vridmoment: 613 @ 5400 rpm (V-Power)
Biltyp: E36 325 Turbo -92
Motortyp: M50B25
Modifieringar: CP Kolvar+Stakar, M50 Turbo-kammar, MLS+ARP, Stödgördel, Portad topp
Motorstyrning: Autronic SMC, 895cc, 2x-984 pumpar, Wastefire
Turbo/Kompressor: Precision PT67
Laddtryck: 1,5 bar
Mätställe/typ: Hos PPF / på bakhjulen
---------------------------------------------------------------
Hästkrafter: 502 @ 6300 rpm (V-Power)
Vridmoment: 613 @ 5400 rpm (V-Power)
Biltyp: Toyota Corolla KE70
Motortyp: volvo B5234t
Modifieringar:
je kolvar h-profilstaker modifierat block eget insug och grenrör hx55 turbo mm mm
Motorstyrning:NIRA
Turbo/Kompressor: hx55
Laddtryck: 2.00 bar
Mätställe/typ: Hos vm-performance / på bakhjulen
---------------------------------------------------------------
Hästkrafter: 723 @ 7700 rpm
Vridmoment: 672 @ ???? rpm
Motortyp: volvo B5234t
Modifieringar:
je kolvar h-profilstaker modifierat block eget insug och grenrör hx55 turbo mm mm
Motorstyrning:NIRA
Turbo/Kompressor: hx55
Laddtryck: 2.00 bar
Mätställe/typ: Hos vm-performance / på bakhjulen
---------------------------------------------------------------
Hästkrafter: 723 @ 7700 rpm
Vridmoment: 672 @ ???? rpm
Biltyp: BMW 325 AC Schnitzer S3 CS -94
Motortyp: M50B25 strokad till 2,8 liter
Modifieringar:
Pyramidringat, CP-kolvar, Parnerstakar, PPF stödgördel, 1 mm oversize raceventiler, turbokammar, PPF ventilfjädrar, PPF CrMo retainers, PPF grenrör, PPF dumpventil, TIAL wastegate, Griffinkylare, SPAL elfläkt etc etc.
Motorstyrning: Autronic SMC, MSD DIS-4, Precision 1260cc spridare, 2x044 Bosch bränslepumpar, Autronic kam- och vevaxelgivare, PPF catchtank, PPF / Nuke fuelrail, stålompunna slangar och AN-kopplingar etc etc.
Turbo: Precision SC62
Laddtryck: 1.5 respektive 1.0
Mätställe/typ: Hos PPF / på bakhjulen
---------------------------------------------------------------
Hästkrafter: 548 @ 6100 rpm - 1.5 bar
Vridmoment: 729 @ 4300 rpm - 1.5 bar
Graf: http://www.edvaco.com/zatzy/ACS_map_high.jpg
Hästkrafter: 470 @ 6300 rpm - 1.0 bar
Vridmoment: 578 @ 5600 rpm - 1.0 bar
Graf: http://www.edvaco.com/zatzy/ACS_map_light.jpg
Som ni ser så är motorn byggd för mycket mer effekt. Men detta är ingen strippenbil. Bara att byta till en större turbo så har jag ett par hundra hästar till om jag skulle vilja.
Bildlänk: http://www.autopower.se/galleriet/galleribilder/00056075_40993_S6.jpg
Motortyp: M50B25 strokad till 2,8 liter
Modifieringar:
Pyramidringat, CP-kolvar, Parnerstakar, PPF stödgördel, 1 mm oversize raceventiler, turbokammar, PPF ventilfjädrar, PPF CrMo retainers, PPF grenrör, PPF dumpventil, TIAL wastegate, Griffinkylare, SPAL elfläkt etc etc.
Motorstyrning: Autronic SMC, MSD DIS-4, Precision 1260cc spridare, 2x044 Bosch bränslepumpar, Autronic kam- och vevaxelgivare, PPF catchtank, PPF / Nuke fuelrail, stålompunna slangar och AN-kopplingar etc etc.
Turbo: Precision SC62
Laddtryck: 1.5 respektive 1.0
Mätställe/typ: Hos PPF / på bakhjulen
---------------------------------------------------------------
Hästkrafter: 548 @ 6100 rpm - 1.5 bar
Vridmoment: 729 @ 4300 rpm - 1.5 bar
Graf: http://www.edvaco.com/zatzy/ACS_map_high.jpg
Hästkrafter: 470 @ 6300 rpm - 1.0 bar
Vridmoment: 578 @ 5600 rpm - 1.0 bar
Graf: http://www.edvaco.com/zatzy/ACS_map_light.jpg
Som ni ser så är motorn byggd för mycket mer effekt. Men detta är ingen strippenbil. Bara att byta till en större turbo så har jag ett par hundra hästar till om jag skulle vilja.
Bildlänk: http://www.autopower.se/galleriet/galleribilder/00056075_40993_S6.jpg
Biltyp: E30 320 -85 4dr
Motortyp: M50B25
Modifieringar: JE kolvar 8,5comp, eagle stakar, dubbla insugskammar. arp, o-ring, PPF ventilfjädrar, PPF CrMo retainers
Motorstyrning: vipec, vag spolar, 1260cc spridare, 2x044 pumpar
Turbo/Kompressor: Holset hx40 17cm^2 hus 61mm in
Laddtryck: 1,8bar
Mätställe/typ: Hos PPF / på bakhjulen
---------------------------------------------------------------
Hästkrafter: 518 @ (e85)
Vridmoment: 661 @ (e85)
Motortyp: M50B25
Modifieringar: JE kolvar 8,5comp, eagle stakar, dubbla insugskammar. arp, o-ring, PPF ventilfjädrar, PPF CrMo retainers
Motorstyrning: vipec, vag spolar, 1260cc spridare, 2x044 pumpar
Turbo/Kompressor: Holset hx40 17cm^2 hus 61mm in
Laddtryck: 1,8bar
Mätställe/typ: Hos PPF / på bakhjulen
---------------------------------------------------------------
Hästkrafter: 518 @ (e85)
Vridmoment: 661 @ (e85)
E36 325 turbo 700whp+
http://www.garaget.org/m50_micke" onclick="window.open(this.href);return false;
07373375åttafem
Michael Kastari
http://www.garaget.org/m50_micke" onclick="window.open(this.href);return false;
07373375åttafem
Michael Kastari
Re: Bänk körningar - LISTA
Biltyp: BMW 325i -87
Motortyp: M20B25
Modifieringar: Smidd 2,7liter maskin med, Z45, PPF ventilfjädrar, Nuke kamdrev, oljesprut under kolvar, CP-kolvar, Eagle-stakar, dieselvev, PPF HD-vippor, PPF grenrör, Tial 44mm Wastegate, 3tums downpipe och avgasystem, 1st MSD 8245 + fördelare, E85, 2x Bosch 984 + 4L catchtank osv osv
Motorstyrning: DTA E48
Turbo/Kompressor: Precision SC6162 ar 0,63
Laddtryck: 1,20 och 1,80 bar
Mätställe/typ: Hos PPF / på bakhjulen
---------------------------------------------------------------
@ 1,2 bar
Hästkrafter: 461 @ 6100 rpm
Vridmoment: 608 @ 5150 rpm
@ 1,8 bar
Hästkrafter: 541 @ 5500 rpm
Vridmoment: 731 @ 4600 rpm
Blir väl en 601hk och 816Nm i motorn om man räknar på 10% förlust i drivlinan....
1,2 bar
1,8 bar
Lägger man i femman och trycker på från låga varv börjar det ladda på ordentligt vid 2500-3000rpm
Hade 450Nm på hjulen vid 3000rpm på grundladdet 1,2 bar vid låst varvtal på dynapacken.
Motortyp: M20B25
Modifieringar: Smidd 2,7liter maskin med, Z45, PPF ventilfjädrar, Nuke kamdrev, oljesprut under kolvar, CP-kolvar, Eagle-stakar, dieselvev, PPF HD-vippor, PPF grenrör, Tial 44mm Wastegate, 3tums downpipe och avgasystem, 1st MSD 8245 + fördelare, E85, 2x Bosch 984 + 4L catchtank osv osv
Motorstyrning: DTA E48
Turbo/Kompressor: Precision SC6162 ar 0,63
Laddtryck: 1,20 och 1,80 bar
Mätställe/typ: Hos PPF / på bakhjulen
---------------------------------------------------------------
@ 1,2 bar
Hästkrafter: 461 @ 6100 rpm
Vridmoment: 608 @ 5150 rpm
@ 1,8 bar
Hästkrafter: 541 @ 5500 rpm
Vridmoment: 731 @ 4600 rpm
Blir väl en 601hk och 816Nm i motorn om man räknar på 10% förlust i drivlinan....
1,2 bar
1,8 bar
Lägger man i femman och trycker på från låga varv börjar det ladda på ordentligt vid 2500-3000rpm
Hade 450Nm på hjulen vid 3000rpm på grundladdet 1,2 bar vid låst varvtal på dynapacken.
Nils Ljung
BMW 325i -87 banpreppad
Smidd 2,7l M20 med
Precision Sc6162 a/r 0,63
606Hk / 809Nm på hjulen
BMW 325i -87 banpreppad
Smidd 2,7l M20 med
Precision Sc6162 a/r 0,63
606Hk / 809Nm på hjulen
Re: Bänk körningar - LISTA
Biltyp: e30 -88
Motortyp: m20b27
Modifieringar: oringat block, ARP, original kolvar, 320 stakar, dieselvev. original topp förutom hårdare ventilfjädrar, tial 38 WG, dubbla 040 pumpar, E85.
Motorstyrning: vipec v.44, 1st MSD 8245 + fördelare
Turbo/Kompressor: Hx40 19s hus
Laddtryck: 1,45 bar
Mätställe/typ: Hos PPF / på bakhjulen
---------------------------------------------------------------
Hästkrafter: 419 @ 5400 rpm
Vridmoment: 580 @ 5000 rpm
Motortyp: m20b27
Modifieringar: oringat block, ARP, original kolvar, 320 stakar, dieselvev. original topp förutom hårdare ventilfjädrar, tial 38 WG, dubbla 040 pumpar, E85.
Motorstyrning: vipec v.44, 1st MSD 8245 + fördelare
Turbo/Kompressor: Hx40 19s hus
Laddtryck: 1,45 bar
Mätställe/typ: Hos PPF / på bakhjulen
---------------------------------------------------------------
Hästkrafter: 419 @ 5400 rpm
Vridmoment: 580 @ 5000 rpm
Robin Eriksson
072 5521232
073-0482551
2009-2011 M20b27= 419whp 580wnm
2012-2013 M50B25= 480whp 667wnm
2014 M50B25= 566whp 750wnm
072 5521232
073-0482551
2009-2011 M20b27= 419whp 580wnm
2012-2013 M50B25= 480whp 667wnm
2014 M50B25= 566whp 750wnm
Re: Bänk körningar - LISTA
Biltyp: BMW 325i Turbo Touring E30
Motortyp: m20b25
Modifieringar: Kolvar från V12:a, Snäll Catcam, 50mmHKS WG (kopia), 50mm Tial Dump (Kopia)
Motorstyrning: Megasquirt V3
Turbo/Kompressor: Garret GT40
Laddtryck: 1,25 bar
Mätställe/typ: Hos Motor Nord / på bakhjulen
---------------------------------------------------------------
Hästkrafter: 404 @ 5500 rpm
Vridmoment: 564 @ 4500 rpm
Motortyp: m20b25
Modifieringar: Kolvar från V12:a, Snäll Catcam, 50mmHKS WG (kopia), 50mm Tial Dump (Kopia)
Motorstyrning: Megasquirt V3
Turbo/Kompressor: Garret GT40
Laddtryck: 1,25 bar
Mätställe/typ: Hos Motor Nord / på bakhjulen
---------------------------------------------------------------
Hästkrafter: 404 @ 5500 rpm
Vridmoment: 564 @ 4500 rpm
//Micke Lennartsson
0736287026
BMW E30 Alpina 332i Turbo Touring
BMW E53 X5 4,8is
BMW E36 Alpina B3 3,2 Touring Nr: 88
BMW E36 323im Limo
0736287026
BMW E30 Alpina 332i Turbo Touring
BMW E53 X5 4,8is
BMW E36 Alpina B3 3,2 Touring Nr: 88
BMW E36 323im Limo
- Norwegian performance
- Posts: 34
- Joined: 12 Jan 2006, 16:27
Re: Bänk körningar - LISTA
Biltyp:M3 E30
Motortyp: S14 B23
Modifieringar:Shrick 276/284,cp kolvar Jenspeed portad
Motorstyrning:Pectel T2
Turbo/Kompressor:Gt4094 ar 0,95
Laddtryck: 2,36bar
Mätställe/typ:Anders Ringstad Motorbenk
---------------------------------------------------------------
Hästkrafter: 792 @ 6500 rpm
Vridmoment: 943 @ 5500 rpm
Motortyp: S14 B23
Modifieringar:Shrick 276/284,cp kolvar Jenspeed portad
Motorstyrning:Pectel T2
Turbo/Kompressor:Gt4094 ar 0,95
Laddtryck: 2,36bar
Mätställe/typ:Anders Ringstad Motorbenk
---------------------------------------------------------------
Hästkrafter: 792 @ 6500 rpm
Vridmoment: 943 @ 5500 rpm