Cruelty`s 2.8l turbo (den bittra saningen!)

Lägg upp info om ditt projekt.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Cruelty

..

Post by Cruelty »

jah nu var det slut skruvat för i sommar bilen får stå och samla damm resten av sommarn nu! :cry: Nu blir det hus som gäller! blev klart idag att säljarn gick med på mitt bud på huset, så nu ska besiktningsmannen göra sitt jobb och är allt som det ska så står jag ägare till ett 140kvm hus med 80kvm garage :D så lycka till nu gubbar med era bilar! men jag ska fortfarande styra upp PPF träffen!
Kör:
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
flexbert

Re: ..

Post by flexbert »

Cruelty wrote:jah nu var det slut skruvat för i sommar bilen får stå och samla damm resten av sommarn nu! :cry: Nu blir det hus som gäller! blev klart idag att säljarn gick med på mitt bud på huset, så nu ska besiktningsmannen göra sitt jobb och är allt som det ska så står jag ägare till ett 140kvm hus med 80kvm garage :D så lycka till nu gubbar med era bilar! men jag ska fortfarande styra upp PPF träffen!

Är det inte bara några slangar och rör kvar typ? :shock:

Grattis till huset!
P3kka

Post by P3kka »

Kung de kommer bli (=
Bmw E28 470whp 660wnm

Per Påhls
073-0535725
P3kka@live.se
Cruelty

Post by Cruelty »

flexbert wrote:
Cruelty wrote:jah nu var det slut skruvat för i sommar bilen får stå och samla damm resten av sommarn nu! :cry: Nu blir det hus som gäller! blev klart idag att säljarn gick med på mitt bud på huset, så nu ska besiktningsmannen göra sitt jobb och är allt som det ska så står jag ägare till ett 140kvm hus med 80kvm garage :D så lycka till nu gubbar med era bilar! men jag ska fortfarande styra upp PPF träffen!

Grattis till huset!

jo typ och elen, men jag ger upp nu och gör klart den i vinter o då ska den stå klar till julafton!! :twisted:
Kör:
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
jocke_e30

Post by jocke_e30 »

Trevligt om du köper hus men blir besviken att du inte gör klart bilen :P
flexbert

Post by flexbert »

Cruelty wrote:
flexbert wrote:

Grattis till huset!

jo typ och elen, men jag ger upp nu och gör klart den i vinter o då ska den stå klar till julafton!! :twisted:

Va kul att vänta tills det blir åkbart sen :lol:
PiLlEvAn

Post by PiLlEvAn »

bättre och göra klart den nu istället för sen när du får heltids jobb med huset :)
Vill åka fort.
Sponsorer sökes
TRÄNING ÄR FÖR TALANGLÖSA
jocke_e30

Post by jocke_e30 »

PiLlEvAn wrote:bättre och göra klart den nu istället för sen när du får heltids jobb med huset :)

Håller med, du har ju din lille bitch(pekka) som kan hjälpa dig med det sista :lol:
Cruelty

Post by Cruelty »

PiLlEvAn wrote:bättre och göra klart den nu istället för sen när du får heltids jobb med huset :)

jo så tänkte jag oxå..men tyvärr finns inte ekonommin till att göra klart den helt heller,saknas dock inte mycket men det är som det är :( men ser framemot att pilla med huset och göra klart garaget så det blir hemtrevligt:)

jocke_e30 wrote:

Håller med, du har ju din lille bitch(pekka) som kan hjälpa dig med det sista :lol:

jo visst fan e han min bitch :lol: men han ska hjälpa till med kåken istället! och sen har jag ett till projekt oxå som ska vara klart i till sommarn oxå om allt går som det ska :twisted:
Kör:
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Insanity

Post by Insanity »

Fan va roligt danne, nu måste jag komma upp å hälsa på.. :D

Vi får höras på tele nån dag.. Btw jag har sålt lägenheten och ska bygga ny kåk nu.. :wink: Men ska fan hinna bromsa bilen snart oxå..
Äger en 10 sek e36:a =) Bästa et: 10.27@239.4
830whp & 906nm
Motor effekt
Ca: 932hk & 1015nm
www.insanity.se
Image
Cruelty

Post by Cruelty »

Insanity wrote:Fan va roligt danne, nu måste jag komma upp å hälsa på.. :D

Vi får höras på tele nån dag.. Btw jag har sålt lägenheten och ska bygga ny kåk nu.. :wink: Men ska fan hinna bromsa bilen snart oxå..

jo känns hel rätt! sjukt nöjd med kåken och att det fanns ett garage till oxå som var kanon bra i storlek:) finns tyvärr inte så många hus med bra garage här uppe till salu :evil:

drog till garage en sväng idag och gjorde i princip hela soppa systemet saknas 3 an kopplingar och 4 dm an8 slang sen är det klart!! någon som sitter på lite an8 slang?
Kör:
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Hansa

Post by Hansa »

Grattis! =) Då kanske man får ligga i en varm och go badtunna me en kall i näven nästa midsommar då istället för att sitta i en husvagn me 1dm vatten utanför vagnen. Lycka till =)
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
Cruelty

Post by Cruelty »

Hansa wrote:Grattis! =) Då kanske man får ligga i en varm och go badtunna me en kall i näven nästa midsommar då istället för att sitta i en husvagn me 1dm vatten utanför vagnen. Lycka till =)

självklart Hansa ska du få göra det!! kul och träffas iallafall!
Kör:
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Bäckis
Admin

Post by Bäckis »

Cruelty wrote:

jo känns hel rätt! sjukt nöjd med kåken och att det fanns ett garage till oxå som var kanon bra i storlek:) finns tyvärr inte så många hus med bra garage här uppe till salu :evil:

drog till garage en sväng idag och gjorde i princip hela soppa systemet saknas 3 an kopplingar och 4 dm an8 slang sen är det klart!! någon som sitter på lite an8 slang?

Har några snuttar slang och ev någon koppling. Ta det på PM vad du behöver så kan jag kolla.
M3:an 2008:

10.18@233.6

Touringen 2009:

10.73@217.5

M-tech 1 E30 2010:

11.56@199.12

E21 racebil 2011 "In the 7s"

7.88@285

Det kan man kalla trendbrott!

-------------------------------------------------------

070-7318090
Cruelty

Post by Cruelty »

Bäckis wrote:
Cruelty wrote:

Har några snuttar slang och ev någon koppling. Ta det på PM vad du behöver så kan jag kolla.

har skickat ett pm till dig nu :wink:
gjorde klart vevhusburken och dess placering idag :)
var även och besiktigade huset idag oxå :D imorgon skriver jag på papprena:)
Kör:
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
micke999

Post by micke999 »

nice med hus vill med köpa!!
ms racing
Cruelty

Post by Cruelty »

micke999 wrote:nice med hus vill med köpa!!

känns faktiskt riktigt grymt :twisted: men betyder ganska mycket ansvar oxå! skönt och ha sitt eget place och inte ha några jävla idioter grannar som vi har nu :evil:
Kör:
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Post Reply