Nisse Järnet wrote:Coolt Jag kanske skulle orka stoppa i min bur också, den har ju trots allt väntat i garaget i över ett år nu Går sopparören fria från huvudbågen?
Ja fan bara och börja ju Nisse
Hm, har inga sopparör kvar under bilen så jag vet inte, men ska ju ändå dra nytt så spelar ingen större roll
För din del, så vet jag inte, om du nu har kvar där den går originalt?.
Dedär ser ju faktiskt helt okej ut med baksäte, kanske försöka fixa något på sidorna på ryggstödet så de inte ser så nersparkat ut bara..! alltid gött å kunna slänga i baksätet om man ska någonstans å råkar vara fler än två pers!
MVH/Jonis
Five Star Racing!
Jonas Jonis Abrahamsson.
0736-785263
Nä dte ska fixas bättre. Korvade till sig lite extra, men när man sträckte lite på det så såg det normalt ut. Så det ska självklart fixas. Buren ska ändå åka i och ur ett par gånger till.
Jävligt fin bur! Är inte 4900kr mycket för en halvbur?
Den jag ska köpa är en hel folkrace bur för 1500kr (svetsbur)
Är den sådär dyr för det är skruvbur?
olander_91 wrote:Jävligt fin bur! Är inte 4900kr mycket för en halvbur?
Den jag ska köpa är en hel folkrace bur för 1500kr (svetsbur)
Är den sådär dyr för det är skruvbur?
OT , men
vart hittar man burar som man svetsar för 1500:-?
Jag såg att finess hade, dom skickar väl hem alla rör, sen så är det bara svetsa. Ska kolla om det stämmer sen när jag beställer.
dyrt och dyrt, drabbar ingen fattig jag är störtnöjd.
Har mycket andra jobb nu och göra, så händer inte så mycket med bilen just nu.
Ska försöka köpa en ny brukis till juli-aug, fast kommer inte lägga bilen åt sidan för det. Den kommer fortfarande att bli klar till nästa år som är planerat.
Idag fredag så tar lilla jag studenten, vilket känns helt overkligt. Men kommer kännas sjukt skönt då man kan få en stabil ekonomi för en gång skull.. Har jobb direkt på måndag vilket är på en lackeringsfirma. Känns grymt skönt, då man vet hur svåra tider det egentligen är.
Men just om bilen finns det inte så mycket och skriva om.
Tänkte köpa en brukis nu inom kort, vilket troligtvis kommer bli en E38 740 kommer bli skönt som fan och åka, sen så kommer jag lägga ner helhjärtat på e30in igen. Kändes inte så kul att lägga ner massa pengar på en bil som ändå kommer bli klar år 2010.
Ska upp om några timmar och vara finklädd, så kanske dags att sova lite så man orkar med studenten
FugitivE wrote:jaha, finns väl inte så mycket och säga just nu
Idag fredag så tar lilla jag studenten, vilket känns helt overkligt. Men kommer kännas sjukt skönt då man kan få en stabil ekonomi för en gång skull.. Har jobb direkt på måndag vilket är på en lackeringsfirma. Känns grymt skönt, då man vet hur svåra tider det egentligen är.
Men just om bilen finns det inte så mycket och skriva om.
Tänkte köpa en brukis nu inom kort, vilket troligtvis kommer bli en E38 740 kommer bli skönt som fan och åka, sen så kommer jag lägga ner helhjärtat på e30in igen. Kändes inte så kul att lägga ner massa pengar på en bil som ändå kommer bli klar år 2010.
Ska upp om några timmar och vara finklädd, så kanske dags att sova lite så man orkar med studenten