Ja den vill inte gå upp ordentligt utan kanske bra 2 cm. Normalt ska den ju gå upp nästan 10cm i bakkant ju.
Men tog bort den på reservdelsbilen å pröva at sätta tillbaka den men då ville inte klackarna som wiren sitter i gå bak. Å går de byta ut plastskenorna?
Farsan tyckte de va en bra ide att tvinga ner luckan å då knäckte han den högra skenan. Alltså den som gör att luckan åker ner
Finns de nån guide te detta. Vågar inte skruva isär den "riktiga" förrän ja vet exakt hur de ska gå te
Problem med taklucka
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Problem med taklucka
E30 325 Projekt. Ska riktas
Bmw e30 327. Ska trimmas
Bmw e30 327. Ska trimmas
Överdrev lite Är en e30.
Men 5cm är den ju i bakkant på reservdelsbilen å har vart på alla andra. På 327an öppnar den bara 1,5cm. Ser mongo ut å de är jobbigt å köra med öppen lucka. Vill ju tilta den i bakkant
Så ser de ut på reservdelsbilen
Å såhär på 327an
Nån som har nån ide på vad som kan va fel? Klackarna som kärvar? Wiren som inte orkar dra?
Är elmanövrerad men de har väl ingen betydelse?
Men 5cm är den ju i bakkant på reservdelsbilen å har vart på alla andra. På 327an öppnar den bara 1,5cm. Ser mongo ut å de är jobbigt å köra med öppen lucka. Vill ju tilta den i bakkant
Så ser de ut på reservdelsbilen
Å såhär på 327an
Nån som har nån ide på vad som kan va fel? Klackarna som kärvar? Wiren som inte orkar dra?
Är elmanövrerad men de har väl ingen betydelse?
E30 325 Projekt. Ska riktas
Bmw e30 327. Ska trimmas
Bmw e30 327. Ska trimmas
_Persson_ wrote:Hjälper inte när man försöker hjälpa till å dra i luckan men ä väl klackarna som kärvar skulle ja tro. Men vågar fan inte skruva lös skiten
iallafall jag tyckte det inte var så svårt att montera bort den och montera tillbaks den efter målning.mvh
Thomas Wester, wester_the_king@hotmail.com
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!