Film: Lite brinnut från Västeråsträffen igår.

Här lägger vi upp bilder och filmer på våra och andras fräna bilar mm.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

User avatar
Storås
Posts: 937
Joined: 02 Nov 2007, 14:12
Location: Surahammar

Film: Lite brinnut från Västeråsträffen igår.

Post by Storås »

Mathias Storås / 0705283401 / storaas@gmail.com
RUSSiANRACiNG
User avatar
Chrille
Posts: 2222
Joined: 20 Nov 2005, 18:32
Location: Jönköping
Contact:

Post by Chrille »

Hehe, Många av dom där killarna sliter ju fan mer gasvajer än däck när dom börnar :roll:
Chrille Gustavson
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com

M5 S62 IMOLA II
User avatar
Karel021
Posts: 2176
Joined: 23 Dec 2005, 19:47
Contact:

Post by Karel021 »

Chrille wrote:Hehe, Många av dom där killarna sliter ju fan mer gasvajer än däck när dom börnar :roll:




den måste väl oxå få känna att den lever :D
User avatar
LindgrenRacing
Posts: 174
Joined: 23 Aug 2006, 00:54
Location: Surahammar
Contact:

Post by LindgrenRacing »

Oscar Lindgren
Surahammar
0730587164

Ogges ved och porr - När DU behöver stock
205gti-88
Posts: 54
Joined: 03 Mar 2007, 23:06
Location: staffanstorp

Post by 205gti-88 »

e där ingen som kan visa alla dom jävla gaswire slitarna hur en burnout ska gå till? nån som typ kan skicka i 3an istället för att knappt få snurr på hjulen på 1an?
User avatar
Doktorn
Posts: 1459
Joined: 12 Dec 2005, 18:56
Location: Karlshamn

Post by Doktorn »

205gti-88 wrote:e där ingen som kan visa alla dom jävla gaswire slitarna hur en burnout ska gå till? nån som typ kan skicka i 3an istället för att knappt få snurr på hjulen på 1an?


He he.. Trodde det var jag som inte fattade ett tag men jag är tydligen inte ensam =)

Men har man köpt en rosaeloxerad dump med LED belysning måste ju folk få höra den antagligen..
Henrik Braun

0708438759

E28 1026whp S38 turboräser
118D -06 tantfikusfrisörbrukis
User avatar
Micke johansson
Posts: 2175
Joined: 17 Jul 2006, 21:30
Location: Umeå

Post by Micke johansson »

Man blir ju döv av den dära suprans dump
Mikael Johansson
070-3559859
k1k1_@hotmail.com

E30: 327 9.86/227kmh 18år
E30: 325 Mtech2 + M50turbo
S4: Audi 20v - 1000whp
pizza
Posts: 2083
Joined: 23 Dec 2005, 19:47
Location: Västerås

Post by pizza »

205gti-88 wrote:e där ingen som kan visa alla dom jävla gaswire slitarna hur en burnout ska gå till? nån som typ kan skicka i 3an istället för att knappt få snurr på hjulen på 1an?


Både Rickard å Karel värmde på 3an.... 240in verkar ligga på 2an, annars e de svårt att få den rökutvecklingen. Men visst, peta i 3an på din Pegga å visa hur de ska gå till :wink:

nerå, förstår va du menar, det är totalt meningslöst att stå å svarva på 1an, man får inte upp nån temp alls i däcken, visst, man rensar grus osv men inte mkt mer.

PIzza
335d -07
Optima PHEV -18
Fredrik Lindblad
User avatar
M635 forever
Posts: 1013
Joined: 25 Jan 2006, 23:30
Location: Huddinge

Post by M635 forever »

Hade man inte sett att den gula var en Supra,hade man nästan kunnat tro det var en kanariefågel som den visslade! :lol:
Dont like my Driving,mail me at:
eatsh*t@gof*ckyourself.com
MVH Patrik Jansson
*E24 M635Csi -84 http://www.garaget.org/?car=72052
*E34 535i -92 "sladdpulkan"
dgyldmark

Post by dgyldmark »

Från pimpelfiske till motorsport
micke999
Posts: 444
Joined: 09 Jul 2008, 00:05

Post by micke999 »

Doktorn wrote:
205gti-88 wrote:e där ingen som kan visa alla dom jävla gaswire slitarna hur en burnout ska gå till? nån som typ kan skicka i 3an istället för att knappt få snurr på hjulen på 1an?


He he.. Trodde det var jag som inte fattade ett tag men jag är tydligen inte ensam =)

Men har man köpt en rosaeloxerad dump med LED belysning måste ju folk få höra den antagligen..


här i stan har grabbarna tillräckligt med effekt för att kunna leka med gasen!!!!

min bruks bil där får jag med stå på konstant varv för att den ska orka
ms racing
User avatar
r.ivars
Posts: 3550
Joined: 03 Oct 2007, 23:09
Location: Västerås
Contact:

Post by r.ivars »

205gti-88 wrote:e där ingen som kan visa alla dom jävla gaswire slitarna hur en burnout ska gå till? nån som typ kan skicka i 3an istället för att knappt få snurr på hjulen på 1an?


jo.. det gick jääääääääääävligt bra... rasade 3ans drev...
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
User avatar
r.ivars
Posts: 3550
Joined: 03 Oct 2007, 23:09
Location: Västerås
Contact:

Post by r.ivars »

pizza wrote:
205gti-88 wrote:e där ingen som kan visa alla dom jävla gaswire slitarna hur en burnout ska gå till? nån som typ kan skicka i 3an istället för att knappt få snurr på hjulen på 1an?


Både Rickard å Karel värmde på 3an.... 240in verkar ligga på 2an, annars e de svårt att få den rökutvecklingen. Men visst, peta i 3an på din Pegga å visa hur de ska gå till :wink:

nerå, förstår va du menar, det är totalt meningslöst att stå å svarva på 1an, man får inte upp nån temp alls i däcken, visst, man rensar grus osv men inte mkt mer.

PIzza



karel körde på 1an :)motsvarar visserligen 2an på vilken annan bil som helst... annars hade det blivit ett skyjävla rökmoln på 3an, eller samma succe som för mig :)
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
dgyldmark

Post by dgyldmark »

micke999 wrote:
Doktorn wrote:
205gti-88 wrote:e där ingen som kan visa alla dom jävla gaswire slitarna hur en burnout ska gå till? nån som typ kan skicka i 3an istället för att knappt få snurr på hjulen på 1an?


He he.. Trodde det var jag som inte fattade ett tag men jag är tydligen inte ensam =)

Men har man köpt en rosaeloxerad dump med LED belysning måste ju folk få höra den antagligen..


här i stan har grabbarna tillräckligt med effekt för att kunna leka med gasen!!!!

min bruks bil där får jag med stå på konstant varv för att den ska orka


Har du sätt någon med mycket mos "pimpelgasa" ? själv kikar jag på de högre och inte tillbaka till mopederna då folk stod och gasade som om deras damp vore enbart i handtaget.
Last edited by dgyldmark on 12 May 2009, 08:15, edited 1 time in total.
User avatar
Andy_b
Posts: 3855
Joined: 17 Nov 2008, 22:33
Location: Sandviken

Post by Andy_b »

det va då ett jävla liv om gas pumpande .... låt folk börna hur fan dom vill..... förstår inte problemet
pm om det är nått
User avatar
Karel021
Posts: 2176
Joined: 23 Dec 2005, 19:47
Contact:

Post by Karel021 »

r.ivars wrote:
pizza wrote:
205gti-88 wrote:e där ingen som kan visa alla dom jävla gaswire slitarna hur en burnout ska gå till? nån som typ kan skicka i 3an istället för att knappt få snurr på hjulen på 1an?


Både Rickard å Karel värmde på 3an.... 240in verkar ligga på 2an, annars e de svårt att få den rökutvecklingen. Men visst, peta i 3an på din Pegga å visa hur de ska gå till :wink:

nerå, förstår va du menar, det är totalt meningslöst att stå å svarva på 1an, man får inte upp nån temp alls i däcken, visst, man rensar grus osv men inte mkt mer.

PIzza



karel körde på 1an :)motsvarar visserligen 2an på vilken annan bil som helst... annars hade det blivit ett skyjävla rökmoln på 3an, eller samma succe som för mig :)


1an ? :D

hehe ne.. 2an. som i sig motsvarar 3an på andra bilar :D
User avatar
Karel021
Posts: 2176
Joined: 23 Dec 2005, 19:47
Contact:

Post by Karel021 »

dgyldmark wrote:
micke999 wrote:
Doktorn wrote:
205gti-88 wrote:e där ingen som kan visa alla dom jävla gaswire slitarna hur en burnout ska gå till? nån som typ kan skicka i 3an istället för att knappt få snurr på hjulen på 1an?


He he.. Trodde det var jag som inte fattade ett tag men jag är tydligen inte ensam =)

Men har man köpt en rosaeloxerad dump med LED belysning måste ju folk få höra den antagligen..


här i stan har grabbarna tillräckligt med effekt för att kunna leka med gasen!!!!

min bruks bil där får jag med stå på konstant varv för att den ska orka


Har du sätt någon med mycket mos "pimpelgasa" ? själv kikar jag på de högre och inte tillbaka till mopederna då folk stod och gasade som om deras damp vore enbart i handtaget.



anledning varför ja inte håller full pelle.. och älskar med varvskyddet är pga ett antal rasade vippor förra året..

en m50 rasar inga vippor så där kan man åka på skyddet hela dagarna.. OM man nu gillar de..

ja har iofs billet vippor i år.. men de tar nog ett tag till innan ja bli bekväm med varvskyddet..

visst går de väl o åka på jämt varv oxå men de är en annan femma.
Post Reply