F.D - Team VPM
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
gjorde en Sandén
hejdå 3ans drev, gick att köra till garaget iallafall, lät som en stenkross
byter lådan idag och går igenom växlarna.. sen monterar jag slicksen och inväntar emmaboda
10" drag testkörda... ritar men skjuter på helt ok endå för att vara gata... Men blir inga 9or på emmaboda, måste till lite bättre grepp då..
byter lådan idag och går igenom växlarna.. sen monterar jag slicksen och inväntar emmaboda
10" drag testkörda... ritar men skjuter på helt ok endå för att vara gata... Men blir inga 9or på emmaboda, måste till lite bättre grepp då..
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
r.ivars wrote:gjorde en Sandén
fan vad slött...växellådor suger!!!
Nu håller det på att spåra ur totalt!!
Team Boost Performance
E30in 2009:
9,25@253.7km/h;)
Jimmy Henriksson
00358408269812
Team Boost Performance
E30in 2009:
9,25@253.7km/h;)
Jimmy Henriksson
00358408269812
stekt wrote:ja har då aldrig sett någon blivit så glad när man pajjat lådan. Hoppas allt går fint
den var redan dödsdömd lådan, 4ans sync och rasslade som en gammal penta.. Hade inte varit glad om det var diffen däremot
+ att jag redan har en reservlåda
så det var väl det bästa som kunde rasa
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
r.ivars wrote:gjorde en Sandén
Hahaha varför gööööööööööör du så Bättre hemma än på emmaboda så nu e de ju bara upp med den nya o se så den funkar! Ska testköra min nya låda idag tänkte jag men slicksen får vila tills lördag hehe!
http://www.garaget.org/sanden" onclick="window.open(this.href);return false;
Audi Sportquattro -86
VGD Performance
Audi Sportquattro -86
VGD Performance
- Jag Heter Jimmy
Kul att du fixar lådan å de fort synd att man bara inte fick se din bil inaction nu när man äntligen fick se dig stå i starten sen såg ju faktist breddningen jävligt bra ut gilla den inte förut men nu när jag såg den igår så bllev de ju kanonfint
Föresten är du fortfarande intresserad av en Mtech 2 front?
Föresten är du fortfarande intresserad av en Mtech 2 front?
Last edited by Jag Heter Jimmy on 10 May 2009, 16:50, edited 1 time in total.
ramberg wrote:Har filmklipp bakifrån karels bil med ivars härliga lådras rassel!
Dock reg nr osv med, måste redigera bort det då.
gör gärna de o skicka upp ..
eller om du vill skicka material de skulle oxå va kung
karel.silha@hotmail.com är min msn