peppe wrote:Grattis bullen! Kan man så ska man, finns väl inte mycket mer att säga än att man blir ju avis. Jag hade gärna haft mig den där M3:an.
Till Bäckis vet jag inte vad man ska säga, förutom lycka till med nya Touringen, jag hoppas den blir fet men du säger det ju själv, går nog knappast att bräcka M3:an.
alltså. det är absolut inte dyrare än att köpa exempelvis en m3 csl eller en modernare porsche och det gör ju folk. så det är ju inget vansinnigt som inträffat. en helt vanlig människa med ett helt vanligt jobb har sparat helt vanliga pengar och köpt en m3e30. på www.rejsa.nu finns det 50 pers som gjort likadant.
Bullen: Jag förstår absolut, var itne så jag menade riktigt. Jag har ju båten nu som konsumerar all tid och nästan alla pengar för att hålla den rullandes och åka på tävlingar.
Och man saknar ju BMW livet, och vad hade inte varit gött att ha då, jo Bäckis gammla M3:a, ekvationen blir att man är avundsjuk lite smått
Väntar på lite färska bilder. När Bullen postat dem får de bli en avslutning på det här projektet för min del, då låser jag tråden så den får hänga kvar för beskådan.
Jaha då har man vatt med Bullen i garaget idag, och kollat lite på hans nya inköp.. Porr i högsta grad helt klart Men ja la även märke te när Bullen stod och mekade dit bränslefiltret igen att karln e så fattig nu att han inte har råd att äta längre, Så byxorna hänger knapp uppe.. Tur bäckis har lovat Bullen en uppsättning mekkläder, För så här kan ju inte Bullen ha de
"My Other Ride Is Your Mother" [Volvo 745 -90] Schippet - Slit & släng
[Cheva Standard -35] Rat rod