Fredriktak wrote:Skulle du kunna fixa kort på din framskärm, så får jag se hur myckt du har valsat, ska våldsvalsa mina skärmar i helgen eller början av nästa vecka.. MvH
dom är inte alls mycket valsade, bara för att "vika in" kanten..
Fredriktak wrote:Skulle du kunna fixa kort på din framskärm, så får jag se hur myckt du har valsat, ska våldsvalsa mina skärmar i helgen eller början av nästa vecka.. MvH
dom är inte alls mycket valsade, bara för att "vika in" kanten..
Ok, vem fixade breddningen? Jag skulle behöva sådana där både fram och bak :/ Då jag insåg att det blir för mycket att vika ut med brockfälgarna då ser det bättre ut som du gjort.
du kan ju PM:a om du har uppgifter om priser eller dyl om dom gör det?
www.anbilvard.se kolla med dom, dom som gjort jobbet, men det va ju spons, du har kontakt uppgifter på sidan så ring å lyssna med grabbarna, å å berätta vart du fått ideen så blir dom glada!
pizza wrote:www.anbilvard.se kolla med dom, dom som gjort jobbet, men det va ju spons, du har kontakt uppgifter på sidan så ring å lyssna med grabbarna, å å berätta vart du fått ideen så blir dom glada!
Pizza
ringde och pratade med honom, det vart nog en "posetiv" respons, hur som så, får han fram ett bra pris så får han ordna min E30 med. dock behöver jag frambreddare med, i samma stuk.. :/
Rikard kör utan allt, bara en liten värmeflänk man kan slå på för att få bort imma, den finns att köpa på Mekonomen för kaffe pengar och är smutt liten... Karel kör helt utan å de funkar skitbra, blir så varmt i kupen från motorn ändå så de immar inte.