Film: Deals On Wheels - Bmw M3 E30

Här lägger vi upp bilder och filmer på våra och andras fräna bilar mm.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Post Reply
JErngren

Film: Deals On Wheels - Bmw M3 E30

Post by JErngren »

*Bmw E36 320 -92 (M52B28, M3-Optic, M-Killer)
*Bmw E30 320 Touring Turbo -89
balobas

Post by balobas »

va irriterande slut på filmen när dom sitter på huven med en jävla klacksko på stötfångarn! kul för köparen att se sen haha! vilka suckers :lol:
Jonis

Post by Jonis »

A ja fattar inte varför dom ska hålla på å sitta på huven på en sån fin bil å dra handen över bilen här å där å fetta in å repa lacken å ha noll respekt, hade någon hållt på å pillat på min bil så hade ja blitt arg!
Five Star Racing!
Jonas Jonis Abrahamsson.
0736-785263

http://www.specialsvarv.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.streetperformance.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http:// Mina Vänner o Familj :)
CIVINCO
mfl
----->> http://www.garaget.org/325i" onclick="window.open(this.href);return false; <<-----
Brox

Post by Brox »

va e de med brittjävlarna , kletar sönder sig på bilarna vem fan vill köpa en bil av någon som ligger o krälar på huven eller använder backspeglarna som stöd.. :roll:
Kristian Brozinic

________
/________\
|OO=00=OO|
|**********|
Avvah

Post by Avvah »

Foten på fronden i slutet, högs irriterande....
Fredrik Östman
E39 528 Turbo SFRO
E30M3 S54 Turbo
balobas

Post by balobas »

haha lätt! fyfn ett ultravålds spöstraff skulle utdelas :lol:
M3Crille

Post by M3Crille »

Som rekondare hugger d till i hjärtat när folk i allmänhet ska dra handen över bilen eller sätta sig på bilar.. :roll: Va e d me folk?!
070-201 85 62
balobas

Post by balobas »

har jag vild fantasi när jag antyder att de kan bli små små bucklor i plåten när folk kommer fram o trycker ner bägge armarna med kroppstyngden i framskärmen o bonnigt uttalar nåt i stil med: "ääälen nåh styyyv i schasssi lååh" :evil:

sådant tolereras inte av mig och jag skriver inte på förlängt kontrakt av vänskap med sådan sinnad person :wink:
Storås

Post by Storås »

balobas wrote:har jag vild fantasi när jag antyder att de kan bli små små bucklor i plåten när folk kommer fram o trycker ner bägge armarna med kroppstyngden i framskärmen o bonnigt uttalar nåt i stil med: "ääälen nåh styyyv i schasssi lååh" :evil:

sådant tolereras inte av mig och jag skriver inte på förlängt kontrakt av vänskap med sådan sinnad person :wink:

Kolla alla 240 turbosar som en gång i tiden har haft eller har R-sport dämpare. Dom är duktigt buliga efter folk som känt vad hårda dom är..
Mathias Storås / 0705283401 / storaas@gmail.com
RUSSiANRACiNG
balobas

Post by balobas »

haha kunde tänka mig de!

Jag börjar utveckla en slags förutfattad mening om att folk har förutfattad mening bara för man framför en bmw,, är de nån som känner likadant?
Moggen

Post by Moggen »

balobas wrote:har jag vild fantasi när jag antyder att de kan bli små små bucklor i plåten när folk kommer fram o trycker ner bägge armarna med kroppstyngden i framskärmen o bonnigt uttalar nåt i stil med: "ääälen nåh styyyv i schasssi lååh" :evil:

håller fullständigt med! en "polare" tryckte en skärm aningen skev på min förra e30 325 då han skulle känna om dämparna var styva :S jävla pucko!!
325 E30...
ragge_c

Post by ragge_c »

hatar folk som kommer o hänger eller ska känna på bilen,
fick brytet på en polis som skulle gunga i fram för o kolla fjädringsvägen, fråga va fan han tror han gör när han skulle börja trycka på skärmen,
än värre med nsx.n som är i alu
den e det fan skottpengar på om man rör,
Post Reply