F.D - Team VPM
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
NU GÅR DEN
2 dagars felsökning löstes på 2minuter..
sprutet hade fått för sig att de ska vara 2A i motstånd på spridarna..
men i självaverket så ska de vara 5A.
ändrade och prova och funka klockrent..
tack som fan för tips ja fick av er gubbs
alltid bra o utesluta alla grejer som kan strula.
/ karel
2 dagars felsökning löstes på 2minuter..
sprutet hade fått för sig att de ska vara 2A i motstånd på spridarna..
men i självaverket så ska de vara 5A.
ändrade och prova och funka klockrent..
tack som fan för tips ja fick av er gubbs
alltid bra o utesluta alla grejer som kan strula.
/ karel
Haltech i ett nötskal.
Mitt gamla E6A jag hade för 10-11 år sedan ändrade tändmapp själv en gång, inte speciellt farligt. Hatar det där skiten och förstår inte att de fortfarande lyckas sälja sina instabila system.
Mitt gamla E6A jag hade för 10-11 år sedan ändrade tändmapp själv en gång, inte speciellt farligt. Hatar det där skiten och förstår inte att de fortfarande lyckas sälja sina instabila system.
M3:an 2008:
10.18@233.6
Touringen 2009:
10.73@217.5
M-tech 1 E30 2010:
11.56@199.12
E21 racebil 2011 "In the 7s"
7.88@285
Det kan man kalla trendbrott!
-------------------------------------------------------
070-7318090
10.18@233.6
Touringen 2009:
10.73@217.5
M-tech 1 E30 2010:
11.56@199.12
E21 racebil 2011 "In the 7s"
7.88@285
Det kan man kalla trendbrott!
-------------------------------------------------------
070-7318090
Bäckis wrote:Haltech i ett nötskal.
ja låter de vara osagt.. kan vara ja som fipplat en aning för mycket oxå..
e inte alls säker faktiskt.. ja har ju haft rätt mycket strul med allt hittils..
dock så hade väl inte varit haltech fel, men nu lirar allt och gör de resten av sommaren oxå så blir ja glad
http://www.youtube.com/watch?v=KNKNwl1mM6I
ett litet klipp på en brinnut.
kort på 3an växel.. men jävla ork i maskin.. den vrider loss däcken
varvstoppet verkar inte heller va nå problem
ett litet klipp på en brinnut.
kort på 3an växel.. men jävla ork i maskin.. den vrider loss däcken
varvstoppet verkar inte heller va nå problem
r.ivars wrote:tips på boende natten till emmaboda?
Känns lagom surt om bilen ska stå längs nån hotellgata och bli våldtagen...
Om ni vill så kan ni mellan landa här det e väl lite mer än halvvägs för er sen dra en karavan men balla bimmers neråt på morgonen
http://www.garaget.org/sanden" onclick="window.open(this.href);return false;
Audi Sportquattro -86
VGD Performance
Audi Sportquattro -86
VGD Performance
Karel021 wrote:Sandén wrote:r.ivars wrote:tips på boende natten till emmaboda?
Om ni vill så kan ni mellan landa här det e väl lite mer än halvvägs för er sen dra en karavan men balla bimmers neråt på morgonen
låter som en plan
Är ju 15mil typ till emmadoda från mig men är ju inga problem! Vore jävligt ballt med karavan =)
http://www.garaget.org/sanden" onclick="window.open(this.href);return false;
Audi Sportquattro -86
VGD Performance
Audi Sportquattro -86
VGD Performance
Sandén wrote:Karel021 wrote:Sandén wrote:r.ivars wrote:tips på boende natten till emmaboda?
låter som en plan
Är ju 15mil typ till emmadoda från mig men är ju inga problem! Vore jävligt ballt med karavan =)
Så blir de grillning o nån bärs på fredag kvällen o tagga inför lördagen!!
Måste fan skriva att jag igentligen hatar både ivars & karel!!!
Tempot, orken och gnistan ni har i garaget gör mig illamånde över min egna motivation haha
Hur som helst sagt de innan och säger de igen.....2 RIKTIGT fäta mujaffa bmwäs
Tempot, orken och gnistan ni har i garaget gör mig illamånde över min egna motivation haha
Hur som helst sagt de innan och säger de igen.....2 RIKTIGT fäta mujaffa bmwäs
/ Christian Sundqvist Växjö
http://www.nukeperformance.com/
http://www.nukeperformance.com/
haha =) tack ripper
idag har grabbarna på A&N bilvård dragit igång med kombin..
Efter lite olika planer ifrån min sida och studeringar på hur bilen satte sig förra året i hjulhusen så har vi kommit fram till att de skulle sitta i mitten, ser lätt snyggast ut också..
Senare på dagen undrade de ifall jag inte ville popnita dit dem endå, eftersom att spacklet skulle spricka eftersom det rör sig en del i chassiet med strippenkörningar... Så det blir så, och jag har fått en mms bild på att ena sidan är klar för att tillsnyggas och sen lackas..
Även framskärmarna fick sig en valsning, de tyckte inte jag var så frän som hade rivit loss plåten i främre hjulhusen...
OBS, dörrarna man ser är från gamla skrot touringen.. har spirllans nylackad i plåt som jag bara inte orkar skruva ihop.. Ska endå komma glasfiberdörrar snart
idag har grabbarna på A&N bilvård dragit igång med kombin..
Efter lite olika planer ifrån min sida och studeringar på hur bilen satte sig förra året i hjulhusen så har vi kommit fram till att de skulle sitta i mitten, ser lätt snyggast ut också..
Senare på dagen undrade de ifall jag inte ville popnita dit dem endå, eftersom att spacklet skulle spricka eftersom det rör sig en del i chassiet med strippenkörningar... Så det blir så, och jag har fått en mms bild på att ena sidan är klar för att tillsnyggas och sen lackas..
Även framskärmarna fick sig en valsning, de tyckte inte jag var så frän som hade rivit loss plåten i främre hjulhusen...
OBS, dörrarna man ser är från gamla skrot touringen.. har spirllans nylackad i plåt som jag bara inte orkar skruva ihop.. Ska endå komma glasfiberdörrar snart
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
- Bmwandreas
- Moderator