F.D - Team VPM
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
///Peter wrote:-rickard, har nya 6cm breddare från rp liggandes, dom kan du få om det är intressant, går ju till en god sak!
få? HAHA =) synd att jag redan har ett par exakt sånna jag ska köpa av en bekant här i stan
tack så mycket endå för generösheten
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
Klart jag kommer och knackar på axeln i sommar när jag får tillfälle!
Stenkul att sladda runt, trist med poliserna
Keep on harrying
Stenkul att sladda runt, trist med poliserna
Keep on harrying
MVH Oliver Turbo Turtle
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jag Heter Jimmy
r.ivars wrote:jimpa wrote:r.ivars wrote:Så med andra ord lär 10" drag däck ryka in i hjulhusen på kombin.. JÄÄÄÄVLAR VAD DET SKA HISSA PÅ KJULA
fy fan vad bra nu blir det RACE
och drickas fisk !
ni får komma förbi kvällen innan så vi kan grilla och öla till lite också
självklart ska vi smutta lite FISK och elda korv
ska du på dragracingmässa till gränby 9 maj??
mvh
Nu håller det på att spåra ur totalt!!
Team Boost Performance
E30in 2009:
9,25@253.7km/h;)
Jimmy Henriksson
00358408269812
Team Boost Performance
E30in 2009:
9,25@253.7km/h;)
Jimmy Henriksson
00358408269812
Har du gnista med lösa stift så måste det ju vara någon form av gnistsläckning i burkarna, det kan inte vara någon spridare som låser och sprutar in sjukt mycket sås så stiftet inte kan antända?
Långsökt visserligen, verkar skumt
Mvh
Mvh
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com
pelko wrote:Har du gnista med lösa stift så måste det ju vara någon form av gnistsläckning i burkarna, det kan inte vara någon spridare som låser och sprutar in sjukt mycket sås så stiftet inte kan antända?
Mvh
ja fundera på de oxå..
för stiften är rätt blöta när man plockar ur dom efter lite prov start..
ett stift som blivit riktigt surt kan vara skrot. trots att man ser gnista när man testar det.
men fenomenet som jag sett då är att det missar ibland och tänder ibland. vill man inte köpa nya så vet jag att folk har snackat om att lägga dom i ugnen på riktigt hög värme så att all soppa kan dunsta från keramiken. man bör dock övervaka förloppet =)
men jag har inte torrt på fötterna om denna teorin. för det är inte jag som sorterat ut det felet.
men fenomenet som jag sett då är att det missar ibland och tänder ibland. vill man inte köpa nya så vet jag att folk har snackat om att lägga dom i ugnen på riktigt hög värme så att all soppa kan dunsta från keramiken. man bör dock övervaka förloppet =)
men jag har inte torrt på fötterna om denna teorin. för det är inte jag som sorterat ut det felet.