F.D - Team VPM
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Du vet ju att vi från Götet är snabbare än er nollåttor Trevligt att ses Kevin.
Mvh
Mvh
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com
- Bmwandreas
- Moderator
Bmwandreas wrote:Ge mig film nu så jag får höra.
Buuuuuuiiiiischhhhhhh pooooooofhuhuhuhisch...
Du om någon har la hört den på riktigt ett par gånger hehe
Mvh
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com
- Bmwandreas
- Moderator
Jag vill också höra
Sikken utställningsbil
Sikken utställningsbil
- Min portfolio
http://kmdev.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kmdev.se" onclick="window.open(this.href);return false;
- Nisse Järnet
- Nisse Järnet
Kort, kass snutt filmad med mobil Bättre än inget dock
http://www.youtube.com/watch?v=4CIuAXf5-5w
Edit: shit vad Youtube konverterade .3gp obra, laggar ju balle
http://www.youtube.com/watch?v=4CIuAXf5-5w
Edit: shit vad Youtube konverterade .3gp obra, laggar ju balle
Audi S5 B8 4.0t
E30 325ix M50 turbo 840awhp 7 speed DCT.
M50 764whp @ 1.7 bar.
M20 675whp @ 2.2 bar.
E30 325ix M50 turbo 840awhp 7 speed DCT.
M50 764whp @ 1.7 bar.
M20 675whp @ 2.2 bar.
- Micke johansson
Haha nu framgår det lite tydligare varför det kördes på rullar trodde ni skulle förbättre resultatet på rullarna i stället för ppfs dyno
Mikael Johansson
070-3559859
k1k1_@hotmail.com
E30: 327 9.86/227kmh 18år
E30: 325 Mtech2 + M50turbo
S4: Audi 20v - 1000whp
070-3559859
k1k1_@hotmail.com
E30: 327 9.86/227kmh 18år
E30: 325 Mtech2 + M50turbo
S4: Audi 20v - 1000whp
tack för alla bilderna =) skitkul!!!
Hemresan var inte skitkul..
Lasrad av asen i 105 på omkörning.. var några IDIOTER som låg och fegkörde på 100väg...
dvs 25 för fort med trailer..
Sen kom det mysiga dom märkte att trailern hade köris.. och inga fungerande bromsar alls.. så det vart spansk flagg... Vilket betydde att trailern fick köras i 30 därifrån som obromsat släp.. Och lasten var tvungen att åka av.. Som fö hade kriminell som regnr... Skapligt poppis man var....
Touringhelvetet fick smaka svettiga 4 dagars gå på mässa skor.. och släpet körde vi till katrineholm.. tack kalle för det!
HAVERI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så nu ska jag sova och vakna upp till en ny arbetsvecka.. livet leker i västerås
Hemresan var inte skitkul..
Lasrad av asen i 105 på omkörning.. var några IDIOTER som låg och fegkörde på 100väg...
dvs 25 för fort med trailer..
Sen kom det mysiga dom märkte att trailern hade köris.. och inga fungerande bromsar alls.. så det vart spansk flagg... Vilket betydde att trailern fick köras i 30 därifrån som obromsat släp.. Och lasten var tvungen att åka av.. Som fö hade kriminell som regnr... Skapligt poppis man var....
Touringhelvetet fick smaka svettiga 4 dagars gå på mässa skor.. och släpet körde vi till katrineholm.. tack kalle för det!
HAVERI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så nu ska jag sova och vakna upp till en ny arbetsvecka.. livet leker i västerås
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
Nej då, haveri är inte just motorhaveri i detta fall, bara att situationen var havererad......... Alltså jävligt surt å på skjuten, sen märker dom körförbud på släpet, fast de skulle ju fått de iaf pga av bromsarna....
Skitsamma, jävligt surt att sånt händer..
Skitsamma, jävligt surt att sånt händer..
335d -07
Optima PHEV -18
Fredrik Lindblad
Optima PHEV -18
Fredrik Lindblad
Drömsituation....
Jag körde 900kg övervikt på ett bilsläp med en bil som inte ens fick dra ett tomt släp! och självklart vänder polisen på motorvägen efter än.............
Dock hann vi åka in på en rastplats och gå ifrån bilen innan aina var ikapp.
745ia e23 med 4 st extrahjul och växellåda på ett preemsläp, dragbil var en helslut bmw 518is gick inte snabbare än 80! hahaha
4100kg vägde hela ekipaget
Körde du touringen ifrån platsen eller hur gick du tillväga?
Jag körde 900kg övervikt på ett bilsläp med en bil som inte ens fick dra ett tomt släp! och självklart vänder polisen på motorvägen efter än.............
Dock hann vi åka in på en rastplats och gå ifrån bilen innan aina var ikapp.
745ia e23 med 4 st extrahjul och växellåda på ett preemsläp, dragbil var en helslut bmw 518is gick inte snabbare än 80! hahaha
4100kg vägde hela ekipaget
Körde du touringen ifrån platsen eller hur gick du tillväga?
MVH Oliver Turbo Turtle
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
nejdå, jag var för trött för att få raseriutbrott, men touringen hade jag nog aldrig hoppat in taket på.. Men polisbilarna hade legat risigt till och då hade jag väl fått knapra galler i norrköping..
Kombin gick som en raket till västerås Klämde på lite lakritsar i omkörningarna och eldade upp bakkjolen
VI får se hur böterna faller sig.. Det kan betyda undergång för den här säsongen ifall jag åker på ett maskinhaveri samtidigt... För mycket utgifter mot inkomister det här halvåret och lån finns inte på världskartan för mig.. Så allting känns väldigt tråkigt och hopplöst just nu.. Men det brukar lösa sig.. Sket sig dock såpass med min gamla evo, så den blev jag tvungen att lägga ut för försäljning, men jag ska nog klura ut något ifall det går så långt, touringen har blivit för bra för att säljas, + att det finns sponsorer jag inte vill svika..
Kombin gick som en raket till västerås Klämde på lite lakritsar i omkörningarna och eldade upp bakkjolen
VI får se hur böterna faller sig.. Det kan betyda undergång för den här säsongen ifall jag åker på ett maskinhaveri samtidigt... För mycket utgifter mot inkomister det här halvåret och lån finns inte på världskartan för mig.. Så allting känns väldigt tråkigt och hopplöst just nu.. Men det brukar lösa sig.. Sket sig dock såpass med min gamla evo, så den blev jag tvungen att lägga ut för försäljning, men jag ska nog klura ut något ifall det går så långt, touringen har blivit för bra för att säljas, + att det finns sponsorer jag inte vill svika..
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp