Fanskap! du kommer ju fan inte ut i garaget före fyra ens och du är hemma hela dagarna. SKärpning, vi vill ju se bilen rulla i sommar, och du vet vad du blivit lovad om du hinner före Cruelty haha
P3kka wrote:Fanskap! du kommer ju fan inte ut i garaget före fyra ens och du är hemma hela dagarna. SKärpning, vi vill ju se bilen rulla i sommar, och du vet vad du blivit lovad om du hinner före Cruelty haha
Haha Kanske ska beställa hem ett gäng polacker så man hinner före
Ena WG röret är punktat nu, när jag började med de andra hade gasen tagit slut efter lillebror svetsat, men punktar ihop de utan gas så det är redo att helsvetsas imorn iaf!
Nu är grenröret helt klar, lillebror tar med det till skolan och blästrar det imorn. Började även lappa ihop lite i motorutrymmet! Har som mål att bli klar med motorutrymmet nu under påsk.
ser ricktigt bra ut tycker jag
hehe undrar hur lång tid det tar för folk att skriva att det inte kommer funka med så långa wg rör
min tråd blev ett slag fält av folk som viste bättre o sa att det inte kommer funka
Andy_b wrote:ser ricktigt bra ut tycker jag hehe undrar hur lång tid det tar för folk att skriva att det inte kommer funka med så långa wg rör min tråd blev ett slag fält av folk som viste bättre o sa att det inte kommer funka
Haha, såg det snacket i din tråd förr För se om nån lustigkurre påpekar de år mig me
men gud vad långa wastegate rör du kör med rerre! var bara tvungen att skriva något! nä för fan det kanon ut,men ge fan i och kapa mer i bilen nu och bygg färdigt den istället så ska vi ha ett jätte stort kalas sen