![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Summa kardimumma av -09: 2500kr
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
om du tagit det till rätten hade du väll rätt att begära ut bevismatrialet, blir väll offentligt då?Viper89 wrote:Haha jag har haft körkort sen den 15 Nov 2007 och har hittils blivit stannad exakt 90 gånger, 90onde var idag hemma hos en kompis på hans garageuppfartUppsala polisen hatar mig, det spelar knappt nån roll vad jag kör för bil, ja blir stannad hur lungt ja än kör.. spelar liksom ingen roll om jag kommer i 150 eller 70 på 50 väg så vänder dom oftast efter.
Har faktiskt aldrig blivit stannad utanför Uppsala!
Under det här året har jag fått strax över 10 lök i böter + 2 flygande. 1 flygande ja fick inkludera antal tusen i böter + 2 A4 sidor med fel på bilen hahahah. Dom filmade ett kronställ jag lyckades med förut, tog väl en 6-7 returer och det hade dom på film men vad jag än sa så fick jag inte filmen. Såg sjukt fint ut
Får se vad sommaren 2009 bjuder på
Jodu ödevägar har vi gott om här i staun=) du som kom i horan och svängde in på dållarståre idag? =)uranium wrote:Haft körkort i lite mer än tre år nu och totalt 500:- i böter
Det var för dimljus en kväll med imprezan. Visste inte ens om att jag hade råkat tryckt igång knappen tidigare på dagen, och den sitter så undangömt att man inte ser den när man sitter normalt och kör.
Blvit stoppad två gånger för tillsägelse.
Första gången var för nåt år sen när jag var ute på en skridskoplan och lekte med min första E36a vilket inte var så omtyckt![]()
Andra gången var med imprezan när jag gasade på lite grann på en öde väg mitt i natten och så var typiskt nog poliserna där och gömde sig nånstans
Så man kan väl säga att jag klarat mig ganska bra (peppar peppar) iaf om man jämför med många andra här
Det ena tar ut det andraphonicx wrote:Har klarat mig från böter istortsett under alla mina 8år bakom ratten. Har fått bältet en gång och parkeringsböter (bor på vischan inte lätt att komma ihåg när man är i storstan).
Men pratar vi icke bilrelaterade böter så är jag uppe i summan av ca 50k. Lite tråkigare