F.D - Team VPM
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Jag Heter Jimmy
Ni har ett sjukt mektempo kan jag bara konstatera efter att ögnat igenom några sidor
Mkt humor och skön inställning så hatten av för era projekt
Mkt humor och skön inställning så hatten av för era projekt
Jerry Albertsson
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Momek 0524-12388 Motorarbeten
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Momek 0524-12388 Motorarbeten
bahh... vilken jävla svacka...
3 dagar med vinkelharryn och jag tycker livet suger!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sticker i hela jävla kropphelvetet hela jävla dagarna och nätterna.. Garget ser ut som KRIGET självt för att inte tala om min arbetsbänk och alla min saker.. Det ligger metallspånshelvete på allt! Och jag hatar det!!!!!
Jag har halvt eldat upp min egen jävla balle, som polaren släckte när jag stod och kapade som friskast i början av dagarna... Så 1 par brallor och kalsonger åt helvete.. Nästa plagg var givetvis tröjjan och 3 par handskar, varav ett par superfina handskar med inbyggd ficklampa jag fått av en polare, fö samma polare som räddade min balle från att ta fyr ordentligt.
Nä fyyyyyfan...................................
Efter ett helvpass med egnesund och larsson med svetsen så vart det inte en enda jävla bild för jag stod med min egen undergång helvetesmaskinen som roterar 12000rpm...
Efter en fet (riktigt fet) kebab hinner jag knappt tillbaks till garaget innan jag så gott som skiter på mig... Som tur är har vi toalett med bilsport och en mobilkamera man kan dokumentera och sen skicka till pizzeriaägarna, höll på att bli det andra paret kvalitetsjalingar som går åt helvete på ett par dagar...
Till råga på allt går jag risig som ett vilddjur i magen ut och försöker montera diffjäveln utan resultat.. Allt jävla skit är snett, fattar inte hur det är möjligt då det är punktat med diffjäveln på plats...
Tacka FAN(i helvetet) för att vi gjorde extremt överdimensionerade storlekar på allt så det går att justera till... Men det betyder självklart en till kväll i garaget med helvetes maskin mm...
får se om motivationen är tillbaks i helgen.. Ska supa ner mig allvarligt innan iallafall..
motivation i jobblådan...
3 dagar med vinkelharryn och jag tycker livet suger!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sticker i hela jävla kropphelvetet hela jävla dagarna och nätterna.. Garget ser ut som KRIGET självt för att inte tala om min arbetsbänk och alla min saker.. Det ligger metallspånshelvete på allt! Och jag hatar det!!!!!
Jag har halvt eldat upp min egen jävla balle, som polaren släckte när jag stod och kapade som friskast i början av dagarna... Så 1 par brallor och kalsonger åt helvete.. Nästa plagg var givetvis tröjjan och 3 par handskar, varav ett par superfina handskar med inbyggd ficklampa jag fått av en polare, fö samma polare som räddade min balle från att ta fyr ordentligt.
Nä fyyyyyfan...................................
Efter ett helvpass med egnesund och larsson med svetsen så vart det inte en enda jävla bild för jag stod med min egen undergång helvetesmaskinen som roterar 12000rpm...
Efter en fet (riktigt fet) kebab hinner jag knappt tillbaks till garaget innan jag så gott som skiter på mig... Som tur är har vi toalett med bilsport och en mobilkamera man kan dokumentera och sen skicka till pizzeriaägarna, höll på att bli det andra paret kvalitetsjalingar som går åt helvete på ett par dagar...
Till råga på allt går jag risig som ett vilddjur i magen ut och försöker montera diffjäveln utan resultat.. Allt jävla skit är snett, fattar inte hur det är möjligt då det är punktat med diffjäveln på plats...
Tacka FAN(i helvetet) för att vi gjorde extremt överdimensionerade storlekar på allt så det går att justera till... Men det betyder självklart en till kväll i garaget med helvetes maskin mm...
får se om motivationen är tillbaks i helgen.. Ska supa ner mig allvarligt innan iallafall..
motivation i jobblådan...
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
Andy_b wrote:såg på sidan 58 att du har inkörnigspasta på vev och ramlager oxå ivars
ska man ha det?
undrar bara av ren nyfikenhet för jag trodde man bara skulle ha det till kammen och ventilerna
tacksam för svar .. mvh
det är inte inkörningspasta, supersmörj som skyddar lager och allt vid uppstart då inte oljetrycket är kanon..
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
r.ivars wrote:Andy_b wrote:såg på sidan 58 att du har inkörnigspasta på vev och ramlager oxå ivars
ska man ha det?
undrar bara av ren nyfikenhet för jag trodde man bara skulle ha det till kammen och ventilerna
tacksam för svar .. mvh
det är inte inkörningspasta, supersmörj som skyddar lager och allt vid uppstart då inte oljetrycket är kanon..
jaha okey?????????
fått för mej den burken är inkörningspasta
och det va inkörningspasta ja bes på mekonomen o fick den burken
har den inte nr 41-50030 på mekonomen?
men det va ju tur ja fråda då ... så jagh vet att ja kan köra det i lager med då
men va ska ja använda för nått till kammen o vippor då ... (om du vet då vill säga)
pm om det är nått
Andy_b wrote:r.ivars wrote:Andy_b wrote:såg på sidan 58 att du har inkörnigspasta på vev och ramlager oxå ivars
ska man ha det?
tacksam för svar .. mvh
jaha okey?????????
fått för mej den burken är inkörningspasta
och det va inkörningspasta ja bes på mekonomen o fick den burken
har den inte nr 41-50030 på mekonomen?
men det va ju tur ja fråda då ... så jagh vet att ja kan köra det i lager med då
men va ska ja använda för nått till kammen o vippor då ... (om du vet då vill säga)
tänkte inte så klart imorse haha, jo det är sånt du kör på kammar och vippor också!! Bästa sorten!!
Jag tänkte inslipningspasta imorse av nån anledning..
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp