Nisse Järnet wrote:Vad kör du med för turbo?
hemlig soooom faaaen
kkk29
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
youask wrote:Karel: de rekomderar ju inte Platina eller Iridum stift om du ska köra E85
Jag har kört det tidigare och det har funkat, men har inte kört några längre distanser på varje uppsättning.
Karel021 wrote:tackar gubbsyouask wrote:Karel: de rekomderar ju inte Platina eller Iridum stift om du ska köra E85
Jag har kört det tidigare och det har funkat, men har inte kört några längre distanser på varje uppsättning.
tjabba Matte.. ja vet inte om de stämmer. men ja har luskat fram andra stift som ska vara ännu bättre.
mycket av supra människorna kör dessa i usa.. typ tjeckiska stift. ska va grymma på e85... ska forska lite mer i de
youask wrote:Karel021 wrote:tackar gubbsyouask wrote:Karel: de rekomderar ju inte Platina eller Iridum stift om du ska köra E85
Jag har kört det tidigare och det har funkat, men har inte kört några längre distanser på varje uppsättning.
tjabba Matte.. ja vet inte om de stämmer. men ja har luskat fram andra stift som ska vara ännu bättre.
mycket av supra människorna kör dessa i usa.. typ tjeckiska stift. ska va grymma på e85... ska forska lite mer i de
De sa samma sak på NGK när jag ringde dit. Sen vet jag inte
B8EGV kör jag, är ett race stift med guld-pala...nått elektrod. Lirat bra för mig iaf:)
youask wrote:ja det är fan en hel vetenskap det där.
När ja hade problem me misstänindngar så ägnade ja en dag åt det där skiten :S
BRISK läste ha nån test har ja för mig på o fick bra kritik.
Annars är nog det bästa stiftet jag testat Bosch F5DPOR (har ja för mig)
Men det är ett platina eller iridum stift så det gick bort i slutändan. Men det gick o ladda bra mkt med utan nåra hokus pokussaker och med orginal gnistgap.