BMWM20 wrote:jo de skulle han behöva.. men de tänker ja int säga åt han eller hjälpa han med för då kan ja få problem.. men borde väl gå att ladda en 0,7 med nya stift får vi hoppas.. vad har annars en typ 535 för bränselreg 3 bar..? om de int sku räcka med nya stift..
men nu till annat.. behöver du nåt från ppf nu..?
Är 3bar grundtryck orig på 316 oxå!
Tack som frågar men tror inte jag ska ha något nu just men ska fundera
Nu har brorsan och jag svarvat om båda skivorna färdigt och tillverkat adaptrar till oken.
Så nu sitter de 360mm skivor och 6-kolvs ok där
Skulle vilja haft mina Coilovers att montera nu på samma gång men de blev inte så då de har strulat till sig med leveransen, får hoppas man får dom snart
fyller upp 18" fälgarna bra
Jag tyckt att 315mm orig skivor va rätt stora förut men inte nu mera
Igår kom mina gula EBC race belägg (bak)
Ska bli kul att se hur dom fungerar! Tog inte många minuter att montera om man gämför med fram bromsarna
Skönt med grejer som passar direkt ibland!
E24 wrote:ska den där M42an som är i bakgrunden i E30in? fin stol och bra jobbat med bromsarna föresten=) ser riktig bra ut:)
Tackar!
Mmm.. Ja har inte riktigt bestämt vad jag ska göra med Is motorn än faktist, har skaffat turbo och lite smått till den färdigt så jag får se var den hamnar.
Min 316 turbo går så fint så iss inte byta än
E24 wrote:hehe okej.. kanske "bra o ha" ifall de händer nått med den andra så e de bara o lyfta ur o lyfta in IS motorn=)
Precis så jag tänkte
Skulle man sälja IS motorn så skulle väl 316 rasa samma dag. Men nu verkar den hålla otroligt bra,
Har nog fan pinat den.. både på vägen och isen
Idag var jag ut på en provtur men nya bromsarna, fungerade fin fint!
Har lite dåligt med vaccum bara.. skulle behöva göra något åt de men vad Fick samma problem med E30 med arga kammarna om jag satt mera än ca 3mm lyft i öd..
Men annars gick den som fan, jävla monster! Går åt däck som tusan
Helt sjuk respons! Blir lika förvånad varje gång!!