E30 320 plåtbreddad sugis..

Lägg upp info om ditt projekt.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Racemus

Post by Racemus »

Gött.. men det ska läcka lite olja annars är det ingen sport? det är som hysabergen, behöver inte byta olja länge, fylla på räcker.. Ja jag hörde att ni kammade hem det.. skönt som fan ju =) 3000 per skalle eller att dela på? :P Annat tjafs? barbara dockor? =)
MVH Rasmus Larsson

BMW 320i -88
Krillian

Post by Krillian »

Hur går det.. inte gett upp väl? :P
Henke_mellerud

Post by Henke_mellerud »

Släng fram lite bilder nu rasmus... Ge folket vad dom vill ha! :P
Racemus

Post by Racemus »

Nej, har inte nagra bilder pa den har datorn... Sitter pa ett internet cafe i melbourne.. :D men nar jag kommer hem sa ska jag forsoka fixa fram lite picks... flyger vid halv nio fran australien (lokal tid) sa jag ar hemma vid fem pa lordag... Men det ar mkt jobb i anderstorp nu, har en ny trailer som ska inredas och grejas och hojarna ska gas igenom innan vi ska till valencia om tre veckor... hur gar det med din da? horde att det rasade??
MVH Rasmus Larsson

BMW 320i -88
Racemus

Post by Racemus »

Har jag gett upp mitt projekt? Knappast! Men det är helt riktigt att jag inte åstakommit särskilt mycket senaste året :D har kommit jobb, andra bilar, diverse bekymmer och orkeslöshet emellan... Men nu är det igång igen:)
Har skaffat nytt garage att ha den i, och nu äntligen har det blivit lite sug i det igen.
sidokjolar investerades i helgen, M-tech 1 för 700:- är väl ett skapligt pris hoppas jag, känns som det enda rätta när det är samma som front och bak. Hittade även en vinge från en Alfa på skroten för 50:-, efter att ha breddat den till samma bredd som bakluckan så sitter den som gjutet, påminner lite om M3 vinge, men inte i samma prisklass :)
Just nu så är det spackel och slip som gäller i några veckor framöver, sen blir det väl en del tappra försök att passa in kjolpaketet som uppenbarligen inte riktigt spelar med den nyare E30 karossen. Men det är det som är det roliga.
MVH Rasmus Larsson

BMW 320i -88
Post Reply