Kört Toureg V10 ett antal ggr på jobbet då en kund har en sån.. Ett AS till att gå!!! Inte råd till fin Bmw-brukis? Toureg e väl inte fiatpris på heller direkt?
Roobin wrote:fan köpte du dom där rimsen din jäääkel!!!!!
Kan du ge dig fan på att jag gjorde
Thell wrote:Vad är det för fälgar? någon variant av AC-schnitzer eller nått annat?
Japp, det är AC-Schnitzer Type II 19x9.5"
Burn0ut wrote:haha det där ser nästan exakt ut som min första bil saknar den lite. Vilken modell är det? 540?
Jag var inne på 540 först men efter att ha haft en BMW med V8 tidigare så tog jag mitt förnuft till fånga och satsade på nåt ekonomiskt.
Bilen är en manuell 528 ca 1-1.1 liter/mil blandad körning med mest stad. (kan tillägga att den går mycket billigare än min förra 520 E39 Touring -01 med automat.)
Burn0ut wrote:haha det där ser nästan exakt ut som min första bil saknar den lite. Vilken modell är det? 540?
Jag var inne på 540 först men efter att ha haft en BMW med V8 tidigare så tog jag mitt förnuft till fånga och satsade på nåt ekonomiskt.
Bilen är en manuell 528 ca 1-1.1 liter/mil blandad körning med mest stad. (kan tillägga att den går mycket billigare än min förra 520 E39 Touring -01 med automat.)
jag vill inte vara sån men min 540 gick billigare än så.
Porsche 996 GT2
BMW 1602
BMW 2002
Mazda RX-4
Volvo 245 med V8
Chrille wrote:Pratar vi manuella eller automatbilar nu? Jag upplever att så fort det är automat så skjuter min förbrukning i höjden.
Min E34 530iA V8:a Touring låg jag på 1,5-1,8 liter/milen. Fast den lät ju så mysigt med 3" systemet så det kanske blev lite onödigt gasande i bland.
Jag har iofs bara 800m till jobbet så det är ju mycket kallkörning.
Min 540 var automat och jag är inte den som snålar på gasen! Det finns det nog flera st här inne som kan intyga. Bmw Automatlådor är grymt ekonomiska om man kollar på lite nyare bilar. Redan på e39 var det väldigt bra lådor.
Min Alpina B10 drog däremot sås som få andra bilar. Var inga som helst problem att få upp snittet i 4 liter milen med den.
Porsche 996 GT2
BMW 1602
BMW 2002
Mazda RX-4
Volvo 245 med V8