F.D - Team VPM
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Nisse Järnet
Nisse Järnet wrote:Min motor står på stativet i hallen hemma Nära till garaget
Vad ska du göra med din då?
en hel del småskit, som tar plats att göra, och när varken plats eller svets finns är det lite jobbigt.. Men jag är mest bitter idag, har väl nån mens abstinens för att jag aldrig får något gjort med racebilen, utan är tvungen att plöja av och bort andra sidoprojekt jag har...
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
r.ivars wrote:
Dagens positiva.. Näst nästa helg ska bilen få nya skärmar bak.. Blir golf 2.. Golf 1 är vanliga att bredda med.. Men redan 17" ser för stort ut på 1..
De skiljer inte mycke på golf 1 o 2, iaf inte pirat plåtar, men jag tycker inte de ser konstigt ut med 1 skärmar o 18", är lite små modifieringar.
Kommer bli bra i vilket fall tror jag
Last edited by klabbe.p on 12 Mar 2009, 15:58, edited 1 time in total.
MvH Klabbe
klabbe.p wrote:r.ivars wrote:
Dagens positiva.. Näst nästa helg ska bilen få nya skärmar bak.. Blir golf 2.. Golf 1 är vanliga att bredda med.. Men redan 17" ser för stort ut på 1..
De skiljer inte mycke på golf 1 o 2, iaf inte pirat plåtar, men jag tycker inte de ser konstigt ut med 1 skärmar o 18", är lite små modifieringar.
Kommer bli bra i vilket fall tror jag
okej, enligt plåtslagarn som sysslat med massa breddningar så rekomenderade han starkt 2ans.. Men äh en polare kör golf 1 skärmar på sin kadett och som ser svulliga ut
Vad breddade du? Gav det något?
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
- Bmwandreas
- Moderator
årets kollektion brickor har anlänt teamgaraget
ett av mina 3 problem
1 av mina välbefinnings objekt, som har fått för lite tid på sistone..
men jag filade till så handbromsen blivit monterad iallafall..
dammask och annan knopp ska självklart till, måste bli hemtrevligare än STÅL därinne
Plåtat brunnarna igen och börjat göra iordning pedalstället, tack för suprajohnie som svetsade dit muttrarna till pedalstoppet.. VERYNICE.
Nästnästa helg blir skärmbreddningen utförd av www.topgarage.se som är en sponsor inför iår också!
Sen blåses det nymodifierade i deras lackbox de trodde det skulle bli bra eftersom lacken nyligen är lagd (bas och klarlack).. Om jag får tag på sammma färg.. YES, runes färger har slutat sälja billack, blir kul att hitta samma färg
ett av mina 3 problem
1 av mina välbefinnings objekt, som har fått för lite tid på sistone..
men jag filade till så handbromsen blivit monterad iallafall..
dammask och annan knopp ska självklart till, måste bli hemtrevligare än STÅL därinne
Plåtat brunnarna igen och börjat göra iordning pedalstället, tack för suprajohnie som svetsade dit muttrarna till pedalstoppet.. VERYNICE.
Nästnästa helg blir skärmbreddningen utförd av www.topgarage.se som är en sponsor inför iår också!
Sen blåses det nymodifierade i deras lackbox de trodde det skulle bli bra eftersom lacken nyligen är lagd (bas och klarlack).. Om jag får tag på sammma färg.. YES, runes färger har slutat sälja billack, blir kul att hitta samma färg
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
- JannePower