F.D - Team VPM
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Grym film.. Roliga ni grabbar.. haha..
Grattis till siffrorna..
Grattis till siffrorna..
Äger en 10 sek e36:a =) Bästa et: 10.27@239.4
830whp & 906nm
Motor effekt
Ca: 932hk & 1015nm
www.insanity.se
830whp & 906nm
Motor effekt
Ca: 932hk & 1015nm
www.insanity.se
om nån klurar på vad som händer med vita kombin så.. IIIIIIIIINGENTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING
inte för att jag tappat gnistan,
jag har skruvat ner 2 andra bilar och sålt iväg delar ifrån, Hoppas på att få iväg ytterligare grejer ifrån de demonterade så jag kan köpa loss lite mer grejer till monsterkombin..
Sen är det dags för skruva för skojs skull igen
inte för att jag tappat gnistan,
jag har skruvat ner 2 andra bilar och sålt iväg delar ifrån, Hoppas på att få iväg ytterligare grejer ifrån de demonterade så jag kan köpa loss lite mer grejer till monsterkombin..
Sen är det dags för skruva för skojs skull igen
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
mobne wrote:Ja nu börjar de likna nått med maskinen! Törstig jävel vid kallstart
haha ja helt sjukt men nu vet vi varför
Jag Heter Jimmy wrote:Härligt karel men var är bilderna?
du de har vart dåligt med bilder på senaste tiden.. har mosat på som fan med o få maskin klar och bakvagnen..
ja får köra ett svep och uppdatera lite
sofie wrote:Tjena Karel vart köpte du drifting ratten, är det momo mvh erik
tjena.. den är köpt av en kille här på forumet..
Men den heter typ momo drifting, rätt ny serie, söker du på ebay så hittar du den.
/ karel
- kallevedlund
skurt wrote:jag sulle även rekomendera att istället för en drös brickor, svtesa fast en rörbit med bra passform. Allt för att få bort ev flex/glapp somgaranyterat kommer komma krypande..
tro inte nu att de är helt klart.
brickorna är där för att få ett hum om hur långt de ska vara.
svarvar ordningn en distans i hårdplats eller stål när de väl ska göras helt klart.
altså fyfan.. Garaget är för tillfället en stor jävla käftsmäll ANTI-MOTIVATION.. Åkte dit och täntke köra ett par timmar nyss.. Nej.. Proppfullt av bilar och skit... + att mina grejer är överallt och inte på min plats...
Kan inte annat än imponeras av folk som bygger feta bilar i "små villa garage".. Jag får bryt...
Dagens positiva.. Näst nästa helg ska bilen få nya skärmar bak.. Blir golf 2.. Golf 1 är vanliga att bredda med.. Men redan 17" ser för stort ut på 1..
Mätte till 3cm breddning med vanliga touring skärmkanterna.. Får besked imorn vad golf 2 ger.. Är det 5 eller mer är det go
Kan inte annat än imponeras av folk som bygger feta bilar i "små villa garage".. Jag får bryt...
Dagens positiva.. Näst nästa helg ska bilen få nya skärmar bak.. Blir golf 2.. Golf 1 är vanliga att bredda med.. Men redan 17" ser för stort ut på 1..
Mätte till 3cm breddning med vanliga touring skärmkanterna.. Får besked imorn vad golf 2 ger.. Är det 5 eller mer är det go
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp