bullen! wrote:va? seq shift? priser? var är kön?
Lär starta firma när prototyperna är klara och fungerande.
Omöjligt att sätta pris på det nu eftersom tillverkningskostnader och så blir lite annorlunda då, ska bla revidera ritningarna en del så det blir anpassat för enklara framtagning = lägre tillverkningspriser = lägre priser för alla. Är ju smutt när man redan sen tidigare har skaffat fina fina kontakter innnom tillverkning via andra kanaler så
Är bara en detalj som skiljer åt om tex backen ligger neranför femman eller om den ligger brevid 1:an samt om det är en 6växlad låda.
Allt annat är småjusteringar som det givetvis följer med anvisningar till och som köparen får göra själv Tanken är att den ska ersätta original spakställ, bara att jacka på lådan å justera in mao.
Som sagt, en bit kvar dit, ska sikta på att få den här specialarn till Temecen klar först innan jag ger mig på dom andra.
Va in till "Supervaruhuset" i Uppsala idag och handlade lite prylar till robbz prototyp.
robbz wrote:har nåra sköna mms bilder på luren, på nobbes seq låda..........
-själv e jag pinfull o ganska stilt att jag kan skriva....för nu drar vi till metallica i stockholm....... sen blir det stureplan å nita bråjlers.....!!!!!!häpp
/mvh
Jodå, va en fin liten pryl det där va? Allt är så jäkla smått
Nita bråjlers? wtf! skulle förljt med hör jag