Säljes: M5 e34 delar S38 delar.
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
Säljes: M5 e34 delar S38 delar.
Lägger ut en annons på lite m5 e34 delar som bara ligger och skräpa
6st 3,6a kolvar med kolvbultar. Suttit fullt fungerande motor Pris 500: - SÅLDA
2st styrväxlar från 3,6a, 500: - st.
Oljepump suttit i fullt fungerande motor, fint skick Pris 700: -
Vattenpump suttit i fullt fungerande motor Pris 400: - SÅLD
Ac pump Pris 500: -
Framvagnsbalk från m5 e34 med stag, dock utslitna bussningar Pris 400: -
Översta glidskena över kamdrev till kedja som NY Pris 200: -
Bromskivor fram och bak, passa upp till 1994 årsmodell . Ny svarvade, då det fanns en liten kant på dem Pris 700: -
M5 Ratt med airbag, fyrekrad omklädd för några år sedan, så därför inte jätte sliten, ej den med tumgrepp Pris 500: -
2 st Nya dämpar gummi i förpackning till framdämpare Bmw m5 Original del, nr 31 33 2 226 606, kostade ca 600:- För båda nya. Pris nu 250: -
Vattenventil Ny i förpackning, Bmw original del, nr 13 91 784 nypris 1100: - Pris nu 500: -
Riktigt fint Ferrita rostfritt systen till m5 e34, suttit på min m5 3,6, byggt på plats, alltså inget ihop byggt hemma i garaget. Finns inte mycket som slår detta fina ljud. Monteras efter grenrör, besiktningsrör ingår som monteras ihop med kattarna och sedan bara slutburken Ny pris 13tusen. Efter som det inte är billigt med rostfria sportsystem till m5 e34 så lägger ja ut det för 5500:- systemet kommer att vara upputsad och rengjort vid affär. SÅLD
Det mesta kan skickas, bilder fixas på allt vid intresse
Mvh Oliver Skicka Skriv i tråden, Pm eller ring 0737723412
6st 3,6a kolvar med kolvbultar. Suttit fullt fungerande motor Pris 500: - SÅLDA
2st styrväxlar från 3,6a, 500: - st.
Oljepump suttit i fullt fungerande motor, fint skick Pris 700: -
Vattenpump suttit i fullt fungerande motor Pris 400: - SÅLD
Ac pump Pris 500: -
Framvagnsbalk från m5 e34 med stag, dock utslitna bussningar Pris 400: -
Översta glidskena över kamdrev till kedja som NY Pris 200: -
Bromskivor fram och bak, passa upp till 1994 årsmodell . Ny svarvade, då det fanns en liten kant på dem Pris 700: -
M5 Ratt med airbag, fyrekrad omklädd för några år sedan, så därför inte jätte sliten, ej den med tumgrepp Pris 500: -
2 st Nya dämpar gummi i förpackning till framdämpare Bmw m5 Original del, nr 31 33 2 226 606, kostade ca 600:- För båda nya. Pris nu 250: -
Vattenventil Ny i förpackning, Bmw original del, nr 13 91 784 nypris 1100: - Pris nu 500: -
Riktigt fint Ferrita rostfritt systen till m5 e34, suttit på min m5 3,6, byggt på plats, alltså inget ihop byggt hemma i garaget. Finns inte mycket som slår detta fina ljud. Monteras efter grenrör, besiktningsrör ingår som monteras ihop med kattarna och sedan bara slutburken Ny pris 13tusen. Efter som det inte är billigt med rostfria sportsystem till m5 e34 så lägger ja ut det för 5500:- systemet kommer att vara upputsad och rengjort vid affär. SÅLD
Det mesta kan skickas, bilder fixas på allt vid intresse
Mvh Oliver Skicka Skriv i tråden, Pm eller ring 0737723412
Last edited by Olli_89 on 09 Mar 2009, 22:47, edited 7 times in total.
Bmw m5 e34
BBS RK 18
Dr Schrick
Weseco högkomp
BBS RK 18
Dr Schrick
Weseco högkomp
- NeonMuffler
- Posts: 241
- Joined: 26 Jul 2006, 21:50
- Location: Norway
- Contact:
'NeonMuffler wrote:bild av Ferrita system?
Hade ont om bilder på avgaset, kan fixa till helgen om du vill vänta. Har ett litet film klipp på det, dock med lite dålig ljudkvalitet. Låter riktigt fint i verkligheten och då mena ja fint och inte som volvo bilar bruka låta
http://www.garaget.org/video/mwe5izh1ryft
Mvh
Bmw m5 e34
BBS RK 18
Dr Schrick
Weseco högkomp
BBS RK 18
Dr Schrick
Weseco högkomp
- NeonMuffler
- Posts: 241
- Joined: 26 Jul 2006, 21:50
- Location: Norway
- Contact:
nice. hehe skal ha den på en 525i 24v isåfall, for min er rusta bort. send noen bilder av det til helgen hvis du gidder, så kanskje jeg kjøper det
[x] '87 E30 320i Turbo
[o] '88 E30 335i Turbo prosjekt
[x] '87 E34 535i delebil #1
[x] '88 E34 535i delebil #2
[o] '91 E34 525i 24v bruksbil
[x] '85 E28 533i
[o] '88 E30 335i Turbo prosjekt
[x] '87 E34 535i delebil #1
[x] '88 E34 535i delebil #2
[o] '91 E34 525i 24v bruksbil
[x] '85 E28 533i
- MartinJkpg
- Posts: 17
- Joined: 23 Feb 2009, 23:41
- Location: Jönköping
Jag blev intresserad, tråkigt med originalsystemet!
Men har hört att motorn helst ska behållas som den är annars råkar man lätt ut för problem, känns lite tveksamt när man tar bort kattarna? Hade ju kännts bättre om det va ett catback system, men det är inte delat där så att man kan bara kan byta efter katten va?
Men har hört att motorn helst ska behållas som den är annars råkar man lätt ut för problem, känns lite tveksamt när man tar bort kattarna? Hade ju kännts bättre om det va ett catback system, men det är inte delat där så att man kan bara kan byta efter katten va?
Kör en lagungrön M5 e34 3,6 -91.
Mår seriöst bra av att köra den =)
Mår seriöst bra av att köra den =)
MartinJkpg wrote:Jag blev intresserad, tråkigt med originalsystemet!
Men har hört att motorn helst ska behållas som den är annars råkar man lätt ut för problem, känns lite tveksamt när man tar bort kattarna? Hade ju kännts bättre om det va ett catback system, men det är inte delat där så att man kan bara kan byta efter katten va?
Tror inte motorn mår dåligt av ett lite mer öppet system.. bara köpa