Ni får ursäkta att det är så få bilder för trots att jag har en fin kamera är det nog få människor som är så obenägna att fota som jag är!
Jag började iaf med att stiga upp i ottan och väcka syrran(eller så var det tvärtom). Efter många om och men kommer vi då iväg och får hämtat släpet runt 8 tiden(redan här 3h efter planeringen).
Sätter kursen mot gbg för att hämta upp hans tjej och givetvis han själv. Efter typ 2h i bilen ringer jag jenza och frågar var vi ska träffas och han säger att vi ska träffas på hans parkering.
Sagt och gjort åker dit och väntar..... och väntar..... och väntar..... ringer upp honom. Då står han på en annan parkering
men så gör man kanske i norrland?
Kommer iaf iväg mot Umeå och allt flyter på som det ska förutom att alla rödljus i hela Örebro är röda i typ 2h/st hade aldrig klarat bo där! Hämtade en front där till bilen.
väl uppe i Umeå blir det ett par timmars sömn innan det är dags att gå på'et igen! Åker och träffar Micke och får ett spjällhus tills jönzas m20 insug. Sen åker vi tillbaka hem och börjar lasta upp bilen.
jeenz vilar efter att vi lyft bottendelen 10m
Jeenz pappa bidrar med bra rådgivning.
Bottendelen nästan inne men nu blev det för kallt för fotografen så inga fler bilder på lastningen.
Efter vi lastat allt bjöd jeenz mamma på mat och jeenz såg mkt sleten ut.
Sen for vi och tankade upp ekipaget och satte kursen mot Helsingborg(c:a 120 mil).
Var hemma typ 7 på morgonen på söndagen och känner jeenz för det får han gärna ta vid historien här för det orkar inte jag!
Mkt trevligt i Norrland iaf väldigt positivt överraskad och nu har man sett peppe och mickes garage men fick tyvärr inte träffat Peppe för han tyckte det var häftigare att vara i Norrlandshuvudstad än att träffa oss
Mvh
Johan