japp, fyfan avgassystemet vart över förväntan.. och då hade jag jävligt höga förväntningar
lägger till lite som samlats på efter sista updateringen..
adapter
feghandtaget
dåligt med spik så jag knivade upp skolschemat
glad i hatten med nypajsade nav
TECHNO PAKET TILL SALU, VILL DU VARA KUNG VID GRILLEN
anlände ppf, 2 timmar för sent i vanlig ordning tur att grabbarna är så lugna och snälla där uppe
KONFEKTYYYYYYYYYR!!!
3.5" turboback, v-band mot turbo, en v-band efter downpipe och en mot bakre biten.. Påkostat ferrita findämpare längst bak med polerat 4"
nu ser hålet i sprojlern förjävligt ut! Ska fixas! Förra ägaren hade nåt coolt tyskstukat där igenom technopaketet...
det är synd att man inte är oftare under bilen
mästersvetsarn kom med också
paus efter vägen för att hålla kylvattnet från att frysa.. KALLT I DALARNA!!!
när jag kom fram till garageområdet lastade jag av, larsson kom förbi och hjälpte till. Efter lite nötande på starten så kunde jag drifta in i garaget utan bromsar.. Stod och torrgasade i garaget ett bra tag, fyfan va smutt det låter, helt perfekt ljudnivå! =)
av med karels fjäderben
han hade svetsat på mina hylsor, tack
great success......
skiljer visst i et ifrån e36 såklart när man pressar om på e30 ben...
satana.....
oken passar med fin adaptrarna iallafall.. men dom lär också fräsas av för att passa.. suck...
Är lite jobb framöver nu.. och man skaffar sig mer hela tiden
Moddad lite med triggern idag.. då de visade sig att ja hade lite störningar när vi körde bilen på tomgång med 60-2 hjul så fick de blir o rensa bort lite tänder..
Tack till Mats I och limmet för support !!
Hitta så klart en delnings docka på jobbet
så här ser de ut i TDC
och så här ser de ut när kammen triggar home läge
perfekt. Nuke drev och PRD kåpa som gjort för varandra