Haha dom gick dit när jag sågade av dom lite grann Men jag har lyckats slarva bort en spole
Jag hade ju en spole för mycket med mig till er, vart den kvar eller la ni in den i min bil ? Den kan du ta annars !
Förresten, varför sitter det fördelare på ?
Mvh
Hej.
Din spole ligger kvar men du hade en modell längre än vad 115r är.
Fördelaren tänkte jag trigga med men det vart trångt så jag bygger nog en ny kam trigger.
I dag tog jag ner bakaxeln och helsvetsade 4-linken. bara stagen kvar men de svetsar jag på jobbet.
Vill åka fort.
Sponsorer sökes
TRÄNING ÄR FÖR TALANGLÖSA
Haha dom gick dit när jag sågade av dom lite grann Men jag har lyckats slarva bort en spole
Jag hade ju en spole för mycket med mig till er, vart den kvar eller la ni in den i min bil ? Den kan du ta annars !
Förresten, varför sitter det fördelare på ?
Mvh
Hej. Din spole ligger kvar men du hade en modell längre än vad 115r är. Fördelaren tänkte jag trigga med men det vart trångt så jag bygger nog en ny kam trigger.
I dag tog jag ner bakaxeln och helsvetsade 4-linken. bara stagen kvar men de svetsar jag på jobbet.
Ja just det mina är lite längre.. Du vet ju nu hur man kan bygga kamtrigger utan att det syns också
Tackar!
den är inte klar och bromsad.
Team DBR fixar kardanen så den kanske är klar i helgen sen är det soppasystem och avgas plus lite "småfix" kvar men om en månad borde det se ljusare ut
Vill åka fort.
Sponsorer sökes
TRÄNING ÄR FÖR TALANGLÖSA