Bussningar bakvagn e30 vad skulle ni rekomendera?
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Nemesis_turbo
Bussningar bakvagn e30 vad skulle ni rekomendera?
lutar åt delrin men då åker jag juh på att köpa ett helt kit då jag endast behöver silentblock och diffbussning och sedan står jag ändå där utan bakre bärarms bussningar
Nu förstod jag inte riktigt.
Du behöver bara siltenblocken och diffbussningen. Men "då står jag där utan bakre bärarms bussningar" ?
Bakre bärarms bussningar är ju till framvagnen?
Edit:
PPF säljer iaf kit som innehåller motorkuddar, växellådskuddar, och sen diff samt silentblock. Då slipper du iallafall länkarmsbussningarna. Om vi nu snackar bakvagn. Sen kanske du kan sälja motorkuddar, växellådskuddarna till någon som behöver?
Eller kanske komma på någon bra deal med dom så du slipper det som du inte behöver?
Edit2:
ELLER, så menar du att du behöver länkarmsbussningar också, men menar att PPF inte säljer dom i ett kit med dom andra?
Svara nu
Du behöver bara siltenblocken och diffbussningen. Men "då står jag där utan bakre bärarms bussningar" ?
Bakre bärarms bussningar är ju till framvagnen?
Edit:
PPF säljer iaf kit som innehåller motorkuddar, växellådskuddar, och sen diff samt silentblock. Då slipper du iallafall länkarmsbussningarna. Om vi nu snackar bakvagn. Sen kanske du kan sälja motorkuddar, växellådskuddarna till någon som behöver?
Eller kanske komma på någon bra deal med dom så du slipper det som du inte behöver?
Edit2:
ELLER, så menar du att du behöver länkarmsbussningar också, men menar att PPF inte säljer dom i ett kit med dom andra?
Svara nu
- Nemesis_turbo
- Nisse Järnet
wuffee wrote:specialsvarv.se säljer väl lite sånt där också?
Japp, går att köpa alla bussningar till hela bilen i lösa delar.
Mvh Mathias
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com
jag kör alu silentblock och stumt fäste till diffen (kör 535)
ut mot bärarmarna kör jag original för att ja har gjort justerbara hjulvinklar. antar att de vrider ganska mycke om man kör stumt där också.
det funkar då bra för mig.
MVH Micke
ut mot bärarmarna kör jag original för att ja har gjort justerbara hjulvinklar. antar att de vrider ganska mycke om man kör stumt där också.
det funkar då bra för mig.
MVH Micke
Mikael Westerlund
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
- Nemesis_turbo
Nemesis_turbo wrote:wuffee wrote:specialsvarv.se säljer väl lite sånt där också?
hur får jag tag i dem hittade varken e-post eller tele nummer på sidan
Klicka på "Om Specialsvarv".
Mvh Mathias
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com