ledig idag och imorn.. kompar helgen som var
07:00
upp med soppat igen
just ja.. här höll jag på att spackla och slipa hela jävla tiden...
kl 10
drog iväg till micke på e-mek och "beställde" distans för tiltonlagret, och adapters till oken..
tillbaks och rekade lite med kylarn
börja fila på ic rören..
japp.. den här biten ägnade jag lite väl mycket tid åt.. men de var väl viktigt...
inför sista slipningen
vart rätt bra, gäller att få nån att punkta fast så man kan fortsätta sen bara..
oljereturen har jag stått och pulat med jävligt länge...
mitt i allt var e-mek redan klara med distansen, fyfan super, 1 och en halv dag tidigare än lovat
smuttigt!
hade en 3/8ing till övers...
sen fräste jag iväg till jobbet och gjorde till ett i koppar med luftningsnippel på.. lite jobbigt att lufta i växellådan annars
blev nice, användarvänligt som jag försöker få allt på bilen att bli.. Fort ska de gå när de strular.. som det alltid gör för mig..
envis som en dvärghamster utan vänner kastkade jag mig under bilen och körde bänkpress
tyckte jag var så JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA GRYMMMM som hinkade upp lådan själv så jag tog en idol bild åt alla andra som tycker jag är lika grym som jag själv
har kommit på varför jag inte har så mycket hår i bakhuvet.. hor jäveln rullar över håret hela jävla tiden udner bilen och sliter mig hårlös sakta men säkert
eller så är det min morronfrissa som gör att det ser lite lurigt ut .. ska skaffa en svettig sponsormössa ifrån öb och ha på mig under bilen..
spacklat, vinkelharry stålborstat och tinnrat.. lagom i stämning med killarna vid lägerelden på punkt taket f-ö..
spacklade för att jag ska lägga plexi som ska bli tätare än ett grodarsle
öh, tejprullen och chucken till vinkelfrassen hakade på bilden som var ägnad oljereturen i byggsats..
nu är jag rätt pajj.. så det blir nog inte start 7 imorn..