TreLingon wrote:Lite roligt är det ju att Svenska rekordet med supra fortf är Supramannens 10:41 ......HAHA Pinsamt när Tommy Tigerns gäng kört 7:64 som snabbst förut MED BMW....
supramannen har alltid varit en skrytnisse vad jag tycker...supramannen ligger på 9.50 med supran dom hade...vet ej hur mkt pulver dom hade men körde ju även med lustgas det är för pussies
då man skulle få sin bil mappad att gå sådär bra på låglast och efter man gasat järnet
Hur menar och tänker du? Umeå, ska du flytta btw?
joo jag är less på jävla finland och svenskarna är MKT trevligare och trivs bra i sverige då jag varit där i nå veckor! men har inte tänkt vart till umeå jag kommer men nånstans mot sävar eller tomterna kanske...vill inte bo in i stan! måste ju snickra med bilen också fast det är en pundarstad så är det knappast värre än här jag bor tycker du inte om umeå peppe?
TreLingon wrote:Lite roligt är det ju att Svenska rekordet med supra fortf är Supramannens 10:41 ......HAHA Pinsamt när Tommy Tigerns gäng kört 7:64 som snabbst förut MED BMW....
du får nog kolla upp din fakta lite mer innan du kommer sånna dumma påståenden
s2_i_e30 wrote:fido? mennar med det? är inte s50 orginal i e36? men men
att den spolar sämre är det är att de är en "sämre" maskin än s50.. eller? mindre avgaser då? sänre spol?
jag formulerade mig ganska dumt om jag får säga och väl en onödig kommentar av mig men tänkte lite så att varför folk inte har skrivit dom har m3:or eller m3 spis 900hk verkar vara no problems att få ur en m3 spis men ta det ur en 2,8 spis är mera firabel men mera får man nog men tror nog att 900+hk räcker gott till..har inte åkt i nån sådan bil så vet inte hur det känns men vore kul att åka med en 800+ hk bil..helst e36 för e30:in spinner ju bara redan med 400+ hästare så dom är inge vidare kula att åka med men se hur en e36:a uppför sig på vägen vore intressant att veta med redan 700+ hk? nån som kan svara på det? spinn vid 150 km/h?
fido: haha jo e36 verkar vara melodin faktiskt.. åkte med min på 1 bar (ca 600 hk på hjulen) span 1 an 2an men på 3an satt han sig med vanliga interstat 225or bak. men dok helt o-lättad.. får se hur den kommer bete sig i sommar me riktig bak-vagn och låda och riktiga däck..
s2_i_e30 wrote:fido: haha jo e36 verkar vara melodin faktiskt.. åkte med min på 1 bar (ca 600 hk på hjulen) span 1 an 2an men på 3an satt han sig med vanliga interstat 225or bak. men dok helt o-lättad.. får se hur den kommer bete sig i sommar me riktig bak-vagn och låda och riktiga däck..
joo e-36 är melodin...finns för mkt e-30 som är monster så måste ju ha nån annan karossmodell för att sticka ut lite i mängden här i finland så finns det fan INGA trimmade bilar...nån som kanske har MAX 400hk men that´s it...värdelöst...så med min bil så kan man räkna på en hand hur många 500+ hk e-36:or det finns i finland..då vet ni hur dåligt ställt det är här med finnarna ....så vi kan säga spinn till ~130 km/h...kommer ju vara helt lättad i röven min bil för all inredning är borttagen,reservhjul osv men kommer köra 235 och 265 däck bak...265 då mina 235 är sönderburnade...fick en glad nyhet också...pratade med honom jag köpte däcken av då jag var och bode en vecka där så ska dit i feb. igen så han begärde ju 1500kr för 2st 265/45 -17 continental...att jag får ta dom gratis nu mitteallt men sade nog att pengarna lägger jag på köksbordet då jag kommer så tar jag inte tebak dom...så skulle jag köpa hans gamla laptop som är helt bra som surf,spel och mappardator att den kommer på köpet...alltså fan hur jävla snäll kan en person bli? pojken med guldbyxor får man säga långt inlägg och omotiverat men ble så glad då han var sådär mot mig så var tvungen att skriva av mig
man skäms ju över folket här...nepp nu blir de slänga ett pm åt direktör bäckström om lite delar och nå kläder och även 1st framrutedekal...sedan kolla film