Nu ska jag bli nykterist.
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
då var man hema från en kryssning till åland.. va på akuten igår så handen hadde klarat sig uttan brott.. har ett stort hack i ögonbrynet och blodiga byxor och t-tröja. vakterna kom på att dom skulle kasta utt mig på åland i 2 timmar för "till-nyktring" dom bärde mig sen kastade dom mig så ja landa med huvet först sen slog i i handen någonstans.. haha.. helt sjukt..
960 hk e36a
9,65@248 (såld)
yamaha R1 Turbo 277 whp (1,2 bar)
11,0@230
9,65@248 (såld)
11,0@230
s2_i_e30 wrote:då var man hema från en kryssning till åland.. va på akuten igår så handen hadde klarat sig uttan brott.. har ett stort hack i ögonbrynet och blodiga byxor och t-tröja. vakterna kom på att dom skulle kasta utt mig på åland i 2 timmar för "till-nyktring" dom bärde mig sen kastade dom mig så ja landa med huvet först sen slog i i handen någonstans.. haha.. helt sjukt..
hehe låter som en fin kryssning,man brukar ju komma ihåg mycke av dom timmarna men e på båten eller inte
Rikard Brodén
072-242 85 00
bmw 525 mpaket 03 såld
328 touring låg såld
e30 83 323a busbil såld
e21 låg :)såld
e34 m5
e28 m535 turbo
e30 M3
E9 -71
072-242 85 00
bmw 525 mpaket 03 såld
328 touring låg såld
e30 83 323a busbil såld
e21 låg :)såld
e34 m5
e28 m535 turbo
e30 M3
E9 -71
ja de känns si-sådär idag. dena bild hadde ja tagit 4:47 på natten.. gick till sjuk-systern dagen efter för ja trodde de va brutna saker i min hand. fick någon skena och bandage. fick också göra alko-test. 1,25 promile klockan 1 dagen effter.. undra va man hadde då klockan 2 natten innan.. haha
960 hk e36a
9,65@248 (såld)
11,0@230
9,65@248 (såld)
11,0@230
var på julbord häromsistens.. blev utslängd från 2 ställen, varav ett ställe var polarens krog, måste ha varit "riktigt fin i maskin" som vi brukar säga.
hade 1500 i fickan när jag gick ut, vaknade med 1300kvar
ganska oskyldig fylla...men snart e det sommarsäsong
hade 1500 i fickan när jag gick ut, vaknade med 1300kvar
ganska oskyldig fylla...men snart e det sommarsäsong
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
passat TDI 2008
Audi A6 2009
s2_i_e30 wrote:ja de känns si-sådär idag. dena bild hadde ja tagit 4:47 på natten.. gick till sjuk-systern dagen efter för ja trodde de va brutna saker i min hand. fick någon skena och bandage. fick också göra alko-test. 1,25 promile klockan 1 dagen effter.. undra va man hadde då klockan 2 natten innan.. haha
[img]kul%20kille%20som%20gjorde%20det%20här%20%20[/img]
Axel du ser lite ledsen ut på bilden...
Men ikväll var du säkert gladare efter lite hönsnät (rödtjut)
Last edited by pro_mille on 01 Jan 2009, 16:28, edited 1 time in total.
Jag lyckades!
Intag av den otroligt farliga drogen alkohol utan misärer som bagage. Vaknade i morse utan ångest, bara lite yr annars ingen bakfylla att snacka om.
Och då höll vi igång bra. 2009 kanske är året jag har lärt mig hur man ska betee sig. Men jag tvivlar.
Väntar med spänning på den här tråden
Intag av den otroligt farliga drogen alkohol utan misärer som bagage. Vaknade i morse utan ångest, bara lite yr annars ingen bakfylla att snacka om.
Och då höll vi igång bra. 2009 kanske är året jag har lärt mig hur man ska betee sig. Men jag tvivlar.
Väntar med spänning på den här tråden
Jag höll mig hyfsat lugn igår. Vart lite alkohol, men roade mig på annat sätt.
Den första har jag nog inte tyvärr film på, men fick en på den andra vi brännde av i en stolpe =]
http://www.youtube.com/watch?v=KEXyhJytP6o
Den första har jag nog inte tyvärr film på, men fick en på den andra vi brännde av i en stolpe =]
peppe wrote: 2009 kanske är året jag har lärt mig hur man ska betee sig. Men jag tvivlar.
Tro mig, har försökt i många år, funkar dåligt, lite sprit i kroppen o omdömet försvinner, sen går de bara utför igen, att du lyckades igår va ren röta =)
Själv så gick de hyfsat lugnt till, jobbade från 06 på morgonen, nyårsmiddagen bestod av mat från Max framför datorn, sen blev de bärsa!
cyklade hem imorse utan skjorta eller strumpor, har en bakfylla som ja inte äns önskar min värsta fiende! va hemma ca 06 o då varit uppe i 25 timmar, o nu e man bara trött o bakis, men de va raevligt.
Nu vill ja oxå höra massa sjuka historier, hoppas bara alla har sina fingrar o liknande i behåll!
Mvh Erik
Enligt Haynse är man "Proffesionell mekaniker" =)
ZAK wrote:Jag höll mig hyfsat lugn igår. Vart lite alkohol, men roade mig på annat sätt.
PANG PANG fyfan va kul dom är. har du kvar utav dina föresten? mina tog slut efter 1timme här hemma i söderhamn. =)
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
Gick ganska lungt till här oxå! lite fylla och sprängningar blev det såklart!
kom hem redan vid 2 snåret och blev lagom förvånad när det står 3 polisbilar utanför min trappuppgång och det är avspärrat överallt.
det första man tänkte, hmm har ja gjort något dumt ikväll. nee de borde va lungt så ja gick fram till dom.
då visar det sig att en 30årig kille har blivit mördad. inte så trevlig början på det nya året precis.
kom hem redan vid 2 snåret och blev lagom förvånad när det står 3 polisbilar utanför min trappuppgång och det är avspärrat överallt.
det första man tänkte, hmm har ja gjort något dumt ikväll. nee de borde va lungt så ja gick fram till dom.
då visar det sig att en 30årig kille har blivit mördad. inte så trevlig början på det nya året precis.