roosen69 wrote:varför inte köra kylare från e28 typ 528 lr 524td? passade in en mellan mina ramben och den satt som ett smäck, fanns ju till å med originalhål för kylaren gissar att den kylaren kanske sitter i e30 324td också därav original hålen
Den jag köpte var ju riktigt billig, före det letade jag efter e28 535 kylare men fick inte fatt på någon-
Precis hemkommen från Lofsdalen, det var inte alls så mycket snö man hade hoppats på och första turen gjorde jag en halv backflip i en driva och fick hela skotern på vänsterbenet, så man haltade runt resten av veckan med en öl i handen
Resgard wrote:Precis hemkommen från Lofsdalen, det var inte alls så mycket snö man hade hoppats på och första turen gjorde jag en halv backflip i en driva och fick hela skotern på vänsterbenet, så man haltade runt resten av veckan med en öl i handen
Har nog hört att du gjorde precis de du inte skulle göra (de vi diskuterade tidigare i tråden)
Kommer och hämtar mitt block i morgon och då vill jag se dig mer arbetskläderna på gosse!
Resgard wrote:Precis hemkommen från Lofsdalen, det var inte alls så mycket snö man hade hoppats på och första turen gjorde jag en halv backflip i en driva och fick hela skotern på vänsterbenet, så man haltade runt resten av veckan med en öl i handen
Har nog hört att du gjorde precis de du inte skulle göra (de vi diskuterade tidigare i tråden) Kommer och hämtar mitt block i morgon och då vill jag se dig mer arbetskläderna på gosse!
Haha! Ska först och främst städa iordning sedan ger jag mig på karossen på nytt!