r.ivars wrote:har verkligen som mål att komma ut till 2009 tidigt som fan dessutom, är kulorna som kan sätta stopp för det..
bild på o-ringsproblemet
Har du åkt med 750hk och dom där O-ringarna?, bild på blocket?
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Vision79 wrote:
Har du åkt med 750hk och dom där O-ringarna?, bild på blocket?
r.ivars wrote:Vision79 wrote:r.ivars wrote:har verkligen som mål att komma ut till 2009 tidigt som fan dessutom, är kulorna som kan sätta stopp för det..
bild på o-ringsproblemet
Har du åkt med 750hk och dom där O-ringarna?, bild på blocket?
yepp, coolt va.. =) bild på blocket finns la nånstans runt sida 15 kanske? =)
r.ivars wrote:Och såklart på m50in så är inte packningen helt rund, det är liksom tilltaget lite i packningen runt ventilerna. Så min oring ligger inte där den ska i packningen överallt, dvs, fylller ingen funktion runt ventilerna..
Pyramidringning är altså bokad hos ppf...
Bäckis wrote:Första underdimension så har vi kört massvis med vevar utan omhärdning utan problem.
Det blir ju svindyrt annars.
Ticco wrote:Tjenis.
Jag testade med mörk film på lamporna på min bil.
Kan säga att man inte ser ett skit
Körde jag med helljus så såg man lite iaf.
Ska du köra på landet utan utebelysning lär du inte se mycket
Lycka till med bygget!
http://www.ticco.com/temp/black.jpg
Misano wrote:Den ska kunna flyta där, men har du justerat vågen mkt åt ena hållet och har mycket slag på cylindern så kan det knäcka stängerna lite. Eller om du luftat genom att öppna ena kretsen itaget.