Ska iväg o jobba i västerås, har ingen lust att pendla mellan örebro och västerås dagligen, Nån som vet av ett riktigt stekigt vandrarhem som är billigt?
Alla som finns håller väl en viss standard för att får ha öppet som alla andra företag. Va sägs om att kika eniro å söka? Vet att det finns minst 3-4st men jag kan inte rekomendera nått då jag aldrig testat.
Är det lika billigt som det INTE är likt grand? =)
Nui är det ett par år sedan jag bodde där.
Men jag hadde ett par anställda som bodde där rätt länge i somras. Vill minnas att det kostade 200:-/ skalle, kan kolla i pappren när jag är tillbaka på jobbet
talibaneN wrote:Ska iväg o jobba i västerås, har ingen lust att pendla mellan örebro och västerås dagligen, Nån som vet av ett riktigt stekigt vandrarhem som är billigt?
Mvh Daniel !
Din arbetsgivare kan inte tvinga dig att åka fram med din egna bil. antingen ska du få firmabil att åka tur och retur med, eller så får han stå för boende, samt att du ska ha traktamente, eller så får han betala tåg/buss varje dag. om det är ditt egna val att du fått jobb där så får du göra avdrag för resor/boendet när det väl är dax att deklarera.
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005