detta är en godkänd ketchupflaska men jävligt rolig att köra dock lite seg på låga varv men 2500 sen jävlar vilket sug ja ni vet vad jag menar
recept
m20b20 orginal
retur i sumpen
T-kors från sternhammar för olja till turbo
hemmabyggt 3" rostfritt avgas från ferrita
orginal grenrör med ovala skruvhål för bra flöde (vändt)
intercooler saab 9000
öppet filter
öppen dump
spridare bosch 346cc@2,5 bar
malpassi proggresiv BTR
IHI turbo 51/53 med moddad wastegate minimum laddtryck 10psi och NEJ ingen lastbils turbo
faria mätare oljetemp,vattentemp,och ladd
20" godis
fler bilder
http://www.geocities.com/galler_26060
520 -85 IHI edition
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
520 -85 IHI edition
Last edited by jensen on 22 Dec 2005, 21:07, edited 7 times in total.
first real power then some xtra boost
power by IHI
power by IHI
Bara undrar när du har fullt laddtryck i den där och hur mycket kör du med..
Markus Jonsson
burken_jonsson@hotmail.com
Motorsport för alla. http://www.5100.se" onclick="window.open(this.href);return false;
burken_jonsson@hotmail.com
Motorsport för alla. http://www.5100.se" onclick="window.open(this.href);return false;
hänt lite nu
ny kylare monterad från en 525 e34 inte helt lätt då den är lite annorlunda men det går! samt nya tryckrör, omplacerad intercooler och tyvärr borttagna helljus lampor
ny kylare monterad från en 525 e34 inte helt lätt då den är lite annorlunda men det går! samt nya tryckrör, omplacerad intercooler och tyvärr borttagna helljus lampor
Last edited by jensen on 17 Jan 2006, 21:35, edited 1 time in total.
first real power then some xtra boost
power by IHI
power by IHI