Trimmad Bmw 325IK M3-Diff *Etanoldrift*

Sälj dina trimdelar

Moderators: Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren, Snekast

Post Reply
piddan

Post by piddan »

Vrf säljer du alla dina bilar??

Satsa på en hyundat atos nu eller vad blir de??
// P
Projekt: E46 m3 s65
piddan

Post by piddan »

AcFreaker wrote:
piddan wrote:Vrf säljer du alla dina bilar??

Satsa på en hyundat atos nu eller vad blir de??
Förr bytte ja bil kanske 2-3 ggr i månaden men nhar börjat lugna sig nu.
Å denna säljer ja för den e för fin för å ha som bruksbil tycker jag så ska köpa nått billigare å då menar ja inte nått som drar mindre för denna drar ca 1.1/milen på E85, utan typ en billig 740 lr nått

Jag har en kalas fin rostfri 740 88....Den kan du få köpa:D

Rullat hela sitt liv på gotland utan salt o skit...
// P
piddan

Post by piddan »

AcFreaker wrote:Ej till salu längre. Ska behålla skönheten :D
Var det helgens roliga stunder på rusta parkeringen som fick dig o inse att du ska behålla henne?? hehe
// P
piddan

Post by piddan »

AcFreaker wrote:
piddan wrote:
AcFreaker wrote:Ej till salu längre. Ska behålla skönheten :D
Var det helgens roliga stunder på rusta parkeringen som fick dig o inse att du ska behålla henne?? hehe
Ja bland annat :) Men de finns en annan beemer ja e sugen på med så man e klöven ändå :P Å den andra beemern funkar nästintill lika bra som denna tror ja fast skulle passa mig bättre som bruksbil än E30in ja har nu. Så ja kan ev sälja E30in ändå om man får bra bud på den :P. Men den e förbannat rolig på rusta som många i krstd-trakten nock märkte av iaf :)

hehe ja jag var bara där en snabb vända o checka läget så såg du var ute o kasade då:D...
Vet du ingen annan som ska sälja e30?? skiter i om de är rasad motor eller kass inredning elelr nått..bara karossen e hyffsat fräsch o bara rost i lösa delar..som framskärmar,dörrar,bagaglucka etc...
// P
paran0id

Post by paran0id »

Inte för att vara tråkig eller så, men rusta-parkeringen är väl ändå inget att hänga i julgranen? :P

De få ggr jag varit där kvällstid så har det varit för att lasta polares bil som han kört sönder :P
Henrik Olsen
0704-88 08 27
piddan

Post by piddan »

paran0id wrote:Inte för att vara tråkig eller så, men rusta-parkeringen är väl ändå inget att hänga i julgranen? :P

De få ggr jag varit där kvällstid så har det varit för att lasta polares bil som han kört sönder :P

haha sant sant sant..men volvo gossarna trivs ju där bevisligen och även några bmw freaks :D... Sj har jag aldrig funnit intresse vid o sladda på rusta:D...
// P
Post Reply