KKR-Rille wrote:hmm, det låter ju bra, skulle flockat lite grejer till silvermissilen kanske, ett helsike att hålla rent, har jag hört en del sagt men ska man va fin får man lida pin
tryckluft.com i lagom mängd , en lätt fuktig trasa!
Rille...du ska få en flockad keps om du lämnar ngt hos mig sen..
KKR-Rille wrote:hmm, det låter ju bra, skulle flockat lite grejer till silvermissilen kanske, ett helsike att hålla rent, har jag hört en del sagt men ska man va fin får man lida pin
tryckluft.com i lagom mängd , en lätt fuktig trasa!
Rille...du ska få en flockad keps om du lämnar ngt hos mig sen..
HaHaHa... en sån keps saknar jag i samlingen
pinglar dig nå när jag kommer hem nästa vecka, kan vi prata snuskigt om e30 och flockning!
E30 318is Isbilen 12.44/181km best topspeed 181km såld!!
E30 320 Silvermissilen 10.36/239km best topspeed 241km såld!!
"Vision69" , har du några tydliga bilder som visar färgkillnaden på grå och svart?
Njaaa....har en gammal burk i garderoben med en hel del bilder, får se om jag dammar av den o lägger upp!, är en ganska tydlig skillnad mellan svart o grått! , man kan ju mixa lite oxå ..blir rätt fränt!
erik@e30 wrote:jag undrar hur man gör för att få skin med sömmar på över instrumentpanel & dörrsidor. Om man kollar in www.e30.de på dom senaste bilarna så e de några där som har detta... ser mycket nice ut.
Dem flesta alpinorna utrustas med skinnklädda paneler..Lite lyxigare känsla än ren plast...Fanns att få till vissa lyxmodeller av "vanliga" bmw oxå...
Är du riktigt jävlig med symaskinen så kan du sj modda sånt där...finns special skinn du kan töjja en massa för att få perfekt passform..pma om du vill ha mer info ..