ja bilden talar för sej sj, höj/sänkbart samt vridbart. medföljer div fästplattor mm.. 3fas handsken saknas men i övrigt kalas. klockrent om man har plats, till skillnad från mej.. behöver ja säga att den här pjäsen hämtas? ev byten
ja får be om ursäkt, brukar alltid ha pris utsatt men så långt har ja inte tänkt den här gången faktiskt men det är ett par tusen som gäller iaf, fin pryl de där så lägg ett bud får vi se hur de känns.
mvh
Vi använder en exakt likadan modell på jobbet där vi bygger hydraulmotorer, för att vända motordelar osv (dock med specialbyggd fixtur, vändshok, stavning?). Praktisk sak, rekommenderas.
/Cristofer
Last edited by 525mannen on 01 Nov 2008, 12:33, edited 1 time in total.
_Johnny_ wrote:Vad är det för fabrikat? Är det ett rent "motorstativ" från början eller har det haft någon annan uppgift? Jäkligt smidigt iaf..
vet ej om det är gjort för att vara ett motorstativ men på jobbet användes dessa modeller till det iaf:) fabrikat har jag inte ens tänkt på om jag ska vara ärlig, kan kika upp de imorrn!
tja du.. de innebär nog samma som på de flesta orter:) ett par tusen kan betyda allt från 2000 och uppåt.
men 2000kr känns väldigt billigt för detta i mina ögon.
har du inga roliga delar att byta mot?