Info om Säljare/Köpare
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
Säljare: Jag
Köpare: Amplify
Trevlig kille och affären funka smidigt. betalning på plats när grejjerna hämtades.
Köpare: Amplify
Trevlig kille och affären funka smidigt. betalning på plats när grejjerna hämtades.
- Min portfolio
http://kmdev.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kmdev.se" onclick="window.open(this.href);return false;
timpa wrote:Säljare: TED
Köpare: Jag
Hade kommit överens om att köpa en styrväxel, dag, tid och plats satt.
Ringer på morgonen av köpesdagen (fre 24/10) men får höra att styrväxeln blev såld redan i onsdags.
Lite framförhållning hade inte skadat och även om det bjöds överpris så hade det varit rätt bra om jag blev tillfrågad att kanske matcha nya budet.
Betyg: 1/5
Hade du erlagt handpenning? NEJ!
Hade du inte haft möjlighet att hämta denna under 1 veckas tid? JA
TID var verkligen inte satt då jag inte vet hur jag jobbar... Du sa Fredag den 24é efter att du skjutit på det helai typ 1 vecka!!!!!!
Bålsta-Sollentuna är inte så långt att det skall ta en vecka innan sakerna hämtas upp... Du sa att du skulle komma tidigare, Och jag mailade dig och sa att den nu var hämtad utan svar i 2-3 dagar. Den låg i bilen Fredag till Onsdag!!!! Matcha budet... tillåt mig skratta. Du mailade och sa att du inte kunde betala mer än 1500;- för att ekonomin va kass så lägg ner skit snacket (Mailet finns!). Du skulle isåfall köpa en 325 styrväxel. Du har haft all tid i världen på dig att hämta den, men inte visat det minsta intresse så tala då om för mig VARFÖR man ska hålla nått till dig utan HAND PENNING!
Står även först till kvarn i annonsen så vad e problemet?!!!!
Sa även att en vän kan ha en annan,
och det hade han men den lär definitivt inte säljas till dig då det finns seriösa kunder som visar intresse för det de vill köpa...
Du tycks endå ha fullt upp med PAJKASTNING utan anledning så fortsätt du med det. Ingen som tycker synd om dig för det!
//TED
- www.matarservice.se - info@matarservice.se - Phone: +46(0)70-4074444 -
- REPARATION AV PIXELFEL BMW E38 / E39 / E53 / RANGE ROVER VOGUE / MB C+E KLASS / SAAB SID -
- REPARATION AV PIXELFEL BMW E38 / E39 / E53 / RANGE ROVER VOGUE / MB C+E KLASS / SAAB SID -
Tar ju inte ett geni att räkna ut att lönedagen var den 24:e denna månad. Efter våra mailkonversationer i början på veckan där bl köpesdagen sattes så var jag under intryck att vi hade en överenskommelse. Över telefon sa du att du försökt skriva ett pm till mig på forumet efter att du sålt den i mitten på veckan men kunde inte pga tekniska fel. Gick ju att skicka ett mail lika snabbt så hade jag vetat.
Blev bara lite onödigt omständigt.
Så kortfattat, jag reagerade mer på att jag fick veta i verkgligen sista timmar att den blev såld än att den inte gick till mig. Men visst jag kan vara den som uppfattat allt fel, jag är trots allt inte lika erfaren som du pekade ut i ditt PM till mig.
Så kortfattat, jag reagerade mer på att jag fick veta i verkgligen sista timmar att den blev såld än att den inte gick till mig. Men visst jag kan vara den som uppfattat allt fel, jag är trots allt inte lika erfaren som du pekade ut i ditt PM till mig.
timpa wrote:Tar ju inte ett geni att räkna ut att lönedagen var den 24:e denna månad. Efter våra mailkonversationer i början på veckan där bl köpesdagen sattes så var jag under intryck att vi hade en överenskommelse. Över telefon sa du att du försökt skriva ett pm till mig på forumet efter att du sålt den i mitten på veckan men kunde inte pga tekniska fel. Gick ju att skicka ett mail lika snabbt så hade jag vetat.
Tog dig 3 (läs tre) dagar att besvara mail, och du lämna inget nummer!
Fortfarande kvarstår FAKTA: Först till kvarn. Inget hålls utan HANDPENNING vilket framgår av annonsen. Vi kan nog sätta punkt där!
- www.matarservice.se - info@matarservice.se - Phone: +46(0)70-4074444 -
man kan inte bli besviken om man inte får köpa en grej för att man själv bjudit på tom ficka och inte kan slanta upp bums. det får man ta som spelets regler. denna tråden är väl till för att framförallt visa vilka som inte är bedragare och tar pengarna och drar.
Last edited by Grefven on 29 Oct 2008, 10:51, edited 1 time in total.
-
säljare: dgyldmark
köpare: jag
köpte svänghjul+koppling han betalade i förskått och de fungerade bra, han sa att ma var tvungen att byta en lammel på kopplingen.
MEN när jag fick kopplingen så var alla lameller svätsade och svänghjulet
var tillverkat i fel matrial så lamellerna hade ätit sig ner i svänghjulet!
så jag ringde han och då sa han att de var bara att skicka tillbaka de, så jag gjorde de, och nu när man ringer till han så lägger han bara på eller så svarar han inte när man ringer!
köpte svänghjul+koppling han betalade i förskått och de fungerade bra, han sa att ma var tvungen att byta en lammel på kopplingen.
så jag ringde han och då sa han att de var bara att skicka tillbaka de, så jag gjorde de, och nu när man ringer till han så lägger han bara på eller så svarar han inte när man ringer!
-
säljare: dgyldmark
150 mil ÄR INTE LÅNGT FÖR EN NORRLÄNING!!!!
150 mil ÄR INTE LÅNGT FÖR EN NORRLÄNING!!!!
-
säljare: fun beemer
beställde 2st bosh 044 soppapumpar för 3-4år sedan för 3000kr + frakt.. pumparna kom & ja löste ut paketet.. visade sej att det inte var "044
pumparna" som det talas om i folkmun utan några förpumpar med kasst flöde från bosch med 044 i slutsiffra även de.. så jag mailade fun beemer & de var lugnt, bara skicka tillbaks så löser han ut de..
skickade och de var ursäkter att paketet inte kommit fram etc så ja ringde bussgods lååångt upp i skogen & de hade paketet och hade ringt & sagt att det kommit men icke.. sen skickades paketet tillbaks till sthlm för att ovannämnda inte löste ut.. efter ett tag så slutade han svara på mail & tele mm..
som tur var hade bussgods klantat sej nästa resa då de skickade det till fun beemer igen så hade de lämnat ut paketet utan att tagit betalt så efter ett drygt halvår och massa tjafs fick jag ersättning från bussgods.. (vet ej om de lämnade ut det till han elller någon annan & kvittar iofs)
betyg 1/5 dvs sämsta möjliga
kontentan är: städa upp i din egen garderob innan du skyller andra för liknande för du är inte bättre själv blåsare!
beställde 2st bosh 044 soppapumpar för 3-4år sedan för 3000kr + frakt.. pumparna kom & ja löste ut paketet.. visade sej att det inte var "044
pumparna" som det talas om i folkmun utan några förpumpar med kasst flöde från bosch med 044 i slutsiffra även de.. så jag mailade fun beemer & de var lugnt, bara skicka tillbaks så löser han ut de..
skickade och de var ursäkter att paketet inte kommit fram etc så ja ringde bussgods lååångt upp i skogen & de hade paketet och hade ringt & sagt att det kommit men icke.. sen skickades paketet tillbaks till sthlm för att ovannämnda inte löste ut.. efter ett tag så slutade han svara på mail & tele mm..
som tur var hade bussgods klantat sej nästa resa då de skickade det till fun beemer igen så hade de lämnat ut paketet utan att tagit betalt så efter ett drygt halvår och massa tjafs fick jag ersättning från bussgods.. (vet ej om de lämnade ut det till han elller någon annan & kvittar iofs)
betyg 1/5 dvs sämsta möjliga
kontentan är: städa upp i din egen garderob innan du skyller andra för liknande för du är inte bättre själv blåsare!
-
- Micke johansson
Finns det inte inlagt Php att man kan betyg sätta personer. så man kan se omdömme på deras profil. så man kan lämmna feedback som på ebay , fix it pelko
Mikael Johansson
070-3559859
k1k1_@hotmail.com
E30: 327 9.86/227kmh 18år
E30: 325 Mtech2 + M50turbo
S4: Audi 20v - 1000whp
070-3559859
k1k1_@hotmail.com
E30: 327 9.86/227kmh 18år
E30: 325 Mtech2 + M50turbo
S4: Audi 20v - 1000whp
fun beemer wrote:jag försökte få tag i dig då både ringde och pmade, jag la av när du inte svarade
haha driver du med mej? du hörde inte av dej en enda gång förutom på pm i början där du sa att du skulle hämta ut paketet vilket aldrig hände utan jag fick ytterligare avi med returfrakt etc, efter det vart du omöjlig att få tag i..
ett hett tips, ska ni handla av snubben så se till att det är irl & inte skickas..
fulingbusen wrote:Dgyldmark brukar stå för vad han har sagt, det kan ta tid men jag tror inte han är oärlig.
jag har handlat med dgyldmark några gånger och han är inte en blåsare så jag håller med fulingbusen.
5/5 åt dgyldmark
Thomas Wester, wester_the_king@hotmail.com
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
Dan har köpt lite smågrjor av mig. Jag har skickat innan han betalat, men innan han fått delarna så har jag haft pengarna på kontot. Hederlig så vitt jag vet.
Fear this är 100% helylle, så historien ovan antar jag är sann, för han ljuger mig veterligen inte
Fear this är 100% helylle, så historien ovan antar jag är sann, för han ljuger mig veterligen inte
M3:an 2008:
10.18@233.6
Touringen 2009:
10.73@217.5
M-tech 1 E30 2010:
11.56@199.12
E21 racebil 2011 "In the 7s"
7.88@285
Det kan man kalla trendbrott!
-------------------------------------------------------
070-7318090
10.18@233.6
Touringen 2009:
10.73@217.5
M-tech 1 E30 2010:
11.56@199.12
E21 racebil 2011 "In the 7s"
7.88@285
Det kan man kalla trendbrott!
-------------------------------------------------------
070-7318090
säljare: Zwofurti
köpare: Jag
gick kalas, köpte en enligt honom oanvänd elfläkt.
förde över pengar i förväg och paketet kom nästan omgående.
har bara lyft på locket på paketet än så länge, och nog är den oanvänd alltid, väl emballerad och monteringssats följde med.
betyg 5/5
/mvh
köpare: Jag
gick kalas, köpte en enligt honom oanvänd elfläkt.
förde över pengar i förväg och paketet kom nästan omgående.
har bara lyft på locket på paketet än så länge, och nog är den oanvänd alltid, väl emballerad och monteringssats följde med.
betyg 5/5
/mvh
-Hell was full, so i came back-
876hk / 948Nm på hjulen vid 2.2bar
spons: http://www.pure-pf.com" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.pbz.se/" onclick="window.open(this.href);return false; - CPE Österbybruk - http://www.adolfssons-motor.se/Indexplast.htm" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.acm-ab.se" onclick="window.open(this.href);return false;
sponsorer sökes!
0733-227033
876hk / 948Nm på hjulen vid 2.2bar
spons: http://www.pure-pf.com" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.pbz.se/" onclick="window.open(this.href);return false; - CPE Österbybruk - http://www.adolfssons-motor.se/Indexplast.htm" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.acm-ab.se" onclick="window.open(this.href);return false;
sponsorer sökes!
0733-227033