Här finns det! www.function7.comBusE wrote:m3gtfigge wrote:Har fått hem lite olje anslutningar till turbon
fint bygge....vart kan man köpa sånna där olje ans som är färdigt med an koppling?
mvh.
Mean Green Machine Såld nu!
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Så lite så
Kollade lite på dina breyton flame, dom är helt klart en av dom snyggaste breyton modellerna på marknaden enligt mig. Gick i funderingar på att lacka min bil i samma kulör som din och lacka mina breyton spirit svarta =) men nu har du ju redan hunnit göra det föra mig, Fasst skulle vara kul att ställa ut bredvid varandra men jag tycker inte om att "härma" folk så karossen får nog förbli solid svart. Men vad tror du om att lacka centrumet svart med svart kaross? Ähh får photoshopa i veckan och slänga upp en bild så får folk lägga sina röster hehe =)

Jag tror att det kan bli grymtM_power86 wrote:Så lite såKollade lite på dina breyton flame, dom är helt klart en av dom snyggaste breyton modellerna på marknaden enligt mig. Gick i funderingar på att lacka min bil i samma kulör som din och lacka mina breyton spirit svarta =) men nu har du ju redan hunnit göra det föra mig, Fasst skulle vara kul att ställa ut bredvid varandra men jag tycker inte om att "härma" folk så karossen får nog förbli solid svart. Men vad tror du om att lacka centrumet svart med svart kaross? Ähh får photoshopa i veckan och slänga upp en bild så får folk lägga sina röster hehe =)

ser mkt bra ut!är det inbuyggd regulator i pumpen?vart ligger jegs,amerikansk firma?
mvh
mvh
Bmw M3 E46 817whp 927wnm 1.9bar
Bmw M3 E46 Bruksbil
Bmw E36 M50 2.8 turbo 610whp-705nm@1.8bar (såld)
Sponsorer:
Cp-service
PS-tuning
Den som alltid går i andras fotspår kommer aldrig komma fram först!!
Mvh:Peter
0730468169
Bmw M3 E46 Bruksbil
Bmw E36 M50 2.8 turbo 610whp-705nm@1.8bar (såld)
Sponsorer:
Cp-service
PS-tuning
Den som alltid går i andras fotspår kommer aldrig komma fram först!!
Mvh:Peter
0730468169
Stämmer bra! inbyggd regulator.Pallar 2000 Bensin hästarmoonzhine wrote:ser mkt bra ut!är det inbuyggd regulator i pumpen?vart ligger jegs,amerikansk firma?
mvh

www.jegs.com är en amerikansk firma som har det mesta...
Regulatorn/mätaren går till 2,1bar? är inte det där en förgasarpump? dvs inte EFI? annars är dom ju grymt prisvärda om det skulle funka dvs.[/quote]
den ska väl bara mata catchtanken vad jag förstod från tidigare inlägg...då räcker det med bara bra flöde
den ska väl bara mata catchtanken vad jag förstod från tidigare inlägg...då räcker det med bara bra flöde
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
passat TDI 2008
Audi A6 2009
den ska väl bara mata catchtanken vad jag förstod från tidigare inlägg...då räcker det med bara bra flöde[/quote]Magnaten wrote:Regulatorn/mätaren går till 2,1bar? är inte det där en förgasarpump? dvs inte EFI? annars är dom ju grymt prisvärda om det skulle funka dvs.
Ok, var jag som fick kaffe i ögat och missade det