s50b30 -94
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
s50b30 -94
Har börjat inse att jag inte har råd eller tid att genomföra alla projekt som står och väntar och ska börja rensa undan lite. Det är med en tår i ögat som jag börjar med min s50 som står och ser ledsen ut. En avgasventil har gått av och det är hål i en kolv, det är allt jag vet. Har inte lyft på toppen än. Men gissningsvis så behövs det nya ventiler och säten i det förbränningsrummet. Den är komplett med allt utom koppling, lmm, startmotor och generator.
Pris: Ge mig ett bud. Är inte omöjlig.
Finns ett par mil norr om Örnsköldsvik och skickas helst inte.
Skicka gärna mail: rebell82@hotmail.com
Pris: Ge mig ett bud. Är inte omöjlig.
Finns ett par mil norr om Örnsköldsvik och skickas helst inte.
"Det är aldrig försent att ge upp!"
..
oljefilterhus? något som du kan tänkas o sälja separat?
Kör:
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
8.000kr kan jag bjuda med ett hål i en kolv.mvh
Thomas Wester, wester_the_king@hotmail.com
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
Lyfte på toppen för att se hur mycket som gått åt helvete egentligen, och både block och topp är skrot. Så säljer den nu i delar till bättre behövande.
-Vevaxel. 2000? SÅLD
-5 kolvar med stakar. 500?
-Oljefilterhus. 1000? SÅLT
-Oljepump. 500?
-Grenrör. 1000?
-Vanos med styrbox. 1000? SÅLT
-Chippad styrbox, org chip medföljer. 1500?
-Kamaxlar med lyftare. 700?
-Svänghjul. 300?
-Vattenpump. 500?
-Motorkabelhärva. 500? SÅLT
Har bara höftat till med priserna. Tycker du nåt är för dyrt så säg till. Det som finns kvar då jag går på semester om nån vecka kommer bli fyllnadsmassor under utbyggnaden på garaget.
Finns en hel del smågrejer kvar. Var som sagt en nästintill komplett motor när jag tog isär den. Fråga om du letar efter nåt.
Och ja, blocket är tvärskrot. Stor spricka i 4:ans lopp. Toppen kanske går att rädda med gott om tid och lite svets-skills. Alla säten och alla ventiler på 4:an är åt helvete, och förbränningsrummet är duktigt misshandlat. Vill nån ha block/topp är det bara att komma och hämta.
Finns ett par mil norr om Örnsköldsvik och större grejer skickas helst inte. Alla priser är + ev frakt och förskottbetalning gäller. Är trött på att bli blåst och att grejer inte hämtas ut.
-Vevaxel. 2000? SÅLD
-5 kolvar med stakar. 500?
-Oljefilterhus. 1000? SÅLT
-Oljepump. 500?
-Grenrör. 1000?
-Vanos med styrbox. 1000? SÅLT
-Chippad styrbox, org chip medföljer. 1500?
-Kamaxlar med lyftare. 700?
-Svänghjul. 300?
-Vattenpump. 500?
-Motorkabelhärva. 500? SÅLT
Har bara höftat till med priserna. Tycker du nåt är för dyrt så säg till. Det som finns kvar då jag går på semester om nån vecka kommer bli fyllnadsmassor under utbyggnaden på garaget.
Finns en hel del smågrejer kvar. Var som sagt en nästintill komplett motor när jag tog isär den. Fråga om du letar efter nåt.
Och ja, blocket är tvärskrot. Stor spricka i 4:ans lopp. Toppen kanske går att rädda med gott om tid och lite svets-skills. Alla säten och alla ventiler på 4:an är åt helvete, och förbränningsrummet är duktigt misshandlat. Vill nån ha block/topp är det bara att komma och hämta.
Finns ett par mil norr om Örnsköldsvik och större grejer skickas helst inte. Alla priser är + ev frakt och förskottbetalning gäller. Är trött på att bli blåst och att grejer inte hämtas ut.
Last edited by rebell82 on 07 Jul 2008, 10:04, edited 3 times in total.
"Det är aldrig försent att ge upp!"
- silverryggen
- silverryggen