Fråga: Vad tycker era flickvänner/fruar?

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren

Pimplaren

Post by Pimplaren »

Exet satt med i garaget när jag mekade, fick läsa böcker och skit.. sen blev jag singel =)

Hum.. längtar mer efter laddtryck än kärringar!
MVH Oliver Turbo Turtle

Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
Micke johansson

Post by Micke johansson »

Pimplaren wrote:
Hum.. längtar mer efter laddtryck än kärringar!
Det gör ja med :) dom är inte lätt att förstå sig på.
Mikael Johansson
070-3559859
k1k1_@hotmail.com

E30: 327 9.86/227kmh 18år
E30: 325 Mtech2 + M50turbo
S4: Audi 20v - 1000whp
Nemesis_turbo

Post by Nemesis_turbo »

ja min bara härjar och har sig på mig fast jag inte ens är i garaget så ofta som jag själv skulle vilja... skulle jag få som jag ville så vore jag nog där och pillade på bilen 6 kvällar i veckna och ute och busade med den en kväll i veckan....

men hon brukar inte klaga när byggena eklar och hon får åka lite eller när man pillat lite på någon av hennes bilar
Tomas B
b.tompa@gmail.com
073-7617836
Persson-

Post by Persson- »

s2_i_e30 wrote:ja fick välja bilen eller henne så nu e man singel :)
driver du med mig? :D
makkan_nykvarn

Post by makkan_nykvarn »

bara o välja bilen framför tjejen!
fördelar med bilen =enklare o förstå sig på, billigare i längden o man slipper höra massa klag.

fördelar med tjejen= ? inget osm man inte kan få på krogen för en natt (mkt billigare i längden desutom )
kan nås på: 0704786284
PaparaZZi

Post by PaparaZZi »

makkan_nykvarn wrote:bara o välja bilen framför tjejen!
fördelar med bilen =enklare o förstå sig på, billigare i längden o man slipper höra massa klag.

fördelar med tjejen= ? inget osm man inte kan få på krogen för en natt (mkt billigare i längden desutom )
hahaha du har så rätt så! :lol:
Thomas Wester, wester_the_king@hotmail.com

Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
nalle_8009

Post by nalle_8009 »

HiHi

Ja en bil eller hoj e ju bara trimma när den börjar kännas tråkig...
En tjej går ju också å trimma! men silicone e ju bra dyrt alltså...
Fast en sak har dom gemensamt, å de är att du har aldrig igen pengarna du lagt ut!!!

Båda e rena förlust affärer men bilen e roligare å den kan man alltid ställa in i garaget när man tröttnar...
Speed limits sucks!!!
Nisse977

Post by Nisse977 »

Min flickvän är mycket förstående och tycker att det är bra och roligt att jag har en hobby. I år har jag plöjt ner mycket pengar på min smidda motor, men det är ju helt ok eftersom jag jobbat över mycket så att jag ska ha råd. Hade jag tagit ut alla sparpengar och köpt bildelar för hade hon nog inte tyckt det var så himla bra eftersom vi sparar till hus osv. så det är ju inte så konstigt.

Hon kör själv sporthoj, så därför finns det nog mycket förståelse för att det är kul med effekt osv.

:P
Nils Ljung
BMW 325i -87 banpreppad
Smidd 2,7l M20 med
Precision Sc6162 a/r 0,63
606Hk / 809Nm på hjulen
makkan_nykvarn

Post by makkan_nykvarn »

PaparaZZi wrote:
makkan_nykvarn wrote:bara o välja bilen framför tjejen!

hahaha du har så rätt så! :lol:
ja har ju de :D första riktigt interligenta jag har kommit med iår tror jag fan :D de händer inte ofta men ibland lyser lampan även på dom mörkaste ställerna :lol:
Thörn

Post by Thörn »

inte alls poppis, har nästan blivigt så att hon blir svartsjuk på bilen,
Det går på tok för mycket tid och pengar anser hon. Fast hon gillar ju bilar, men blir livrädd när man gasar lite.
Senaste har även bruksbilen börjar jävlas med masse mek som följd så man har blitt en riktig mekgubbe med olja på nävarna som inte går bort :twisted: och det kanske inte e så mysigt hehe
Peugeot 407 sw 2005 2.0hdi panorama ED.
ecm_z28

Post by ecm_z28 »

sist låg jag och berättade brevid hur hon bytte olja och filter på morsans golf.. :)

man kan väl säga att hon är lika biltokig som jag... :roll: :twisted:
Björn Strömberg
M_power86

Post by M_power86 »

s2_i_e30 wrote:ja fick välja bilen eller henne så nu e man singel :)
haha klockrent axel :lol:
makkan_nykvarn

Post by makkan_nykvarn »

jag svara fint i sömnen i telen när tjejen skulle ringa o väcka mig o började prata om motorer.. dock prata jag i sömnen så jag minns inget men tjejen va ju inte överdrivet glad sen på dagen då hon undra om man va hög lr någo :D de där med silikon är bara skit.. man skulle väl ge sig fan på att bruden skulle dumpa en när man betalat den för någon rik snubbe som upptäcker en fin brud med årets bomber på krogen :P hon väljer väl såklart en kille med mkt pengar som lägger pengar på henne istället för en gamal bmw :D
Post Reply