Fråga: Vad tycker era flickvänner/fruar?
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Exet satt med i garaget när jag mekade, fick läsa böcker och skit.. sen blev jag singel =)
Hum.. längtar mer efter laddtryck än kärringar!
MVH Oliver Turbo Turtle
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
- Micke johansson
Det gör ja medPimplaren wrote:

Mikael Johansson
070-3559859
k1k1_@hotmail.com
E30: 327 9.86/227kmh 18år
E30: 325 Mtech2 + M50turbo
S4: Audi 20v - 1000whp
070-3559859
k1k1_@hotmail.com
E30: 327 9.86/227kmh 18år
E30: 325 Mtech2 + M50turbo
S4: Audi 20v - 1000whp
- Nemesis_turbo
ja min bara härjar och har sig på mig fast jag inte ens är i garaget så ofta som jag själv skulle vilja... skulle jag få som jag ville så vore jag nog där och pillade på bilen 6 kvällar i veckna och ute och busade med den en kväll i veckan....
men hon brukar inte klaga när byggena eklar och hon får åka lite eller när man pillat lite på någon av hennes bilar
men hon brukar inte klaga när byggena eklar och hon får åka lite eller när man pillat lite på någon av hennes bilar
-
hahaha du har så rätt så!makkan_nykvarn wrote:bara o välja bilen framför tjejen!
fördelar med bilen =enklare o förstå sig på, billigare i längden o man slipper höra massa klag.
fördelar med tjejen= ? inget osm man inte kan få på krogen för en natt (mkt billigare i längden desutom )

Thomas Wester, wester_the_king@hotmail.com
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
-
HiHi
Ja en bil eller hoj e ju bara trimma när den börjar kännas tråkig...
En tjej går ju också å trimma! men silicone e ju bra dyrt alltså...
Fast en sak har dom gemensamt, å de är att du har aldrig igen pengarna du lagt ut!!!
Båda e rena förlust affärer men bilen e roligare å den kan man alltid ställa in i garaget när man tröttnar...
Ja en bil eller hoj e ju bara trimma när den börjar kännas tråkig...
En tjej går ju också å trimma! men silicone e ju bra dyrt alltså...
Fast en sak har dom gemensamt, å de är att du har aldrig igen pengarna du lagt ut!!!
Båda e rena förlust affärer men bilen e roligare å den kan man alltid ställa in i garaget när man tröttnar...
Speed limits sucks!!!
Min flickvän är mycket förstående och tycker att det är bra och roligt att jag har en hobby. I år har jag plöjt ner mycket pengar på min smidda motor, men det är ju helt ok eftersom jag jobbat över mycket så att jag ska ha råd. Hade jag tagit ut alla sparpengar och köpt bildelar för hade hon nog inte tyckt det var så himla bra eftersom vi sparar till hus osv. så det är ju inte så konstigt.
Hon kör själv sporthoj, så därför finns det nog mycket förståelse för att det är kul med effekt osv.

Hon kör själv sporthoj, så därför finns det nog mycket förståelse för att det är kul med effekt osv.

Nils Ljung
BMW 325i -87 banpreppad
Smidd 2,7l M20 med
Precision Sc6162 a/r 0,63
606Hk / 809Nm på hjulen
BMW 325i -87 banpreppad
Smidd 2,7l M20 med
Precision Sc6162 a/r 0,63
606Hk / 809Nm på hjulen
-
ja har ju dePaparaZZi wrote:hahaha du har så rätt så!makkan_nykvarn wrote:bara o välja bilen framför tjejen!
fördelar med bilen =enklare o förstå sig på, billigare i längden o man slipper höra massa klag.
fördelar med tjejen= ? inget osm man inte kan få på krogen för en natt (mkt billigare i längden desutom )

kan nås på: 0704786284
inte alls poppis, har nästan blivigt så att hon blir svartsjuk på bilen,
Det går på tok för mycket tid och pengar anser hon. Fast hon gillar ju bilar, men blir livrädd när man gasar lite.
Senaste har även bruksbilen börjar jävlas med masse mek som följd så man har blitt en riktig mekgubbe med olja på nävarna som inte går bort
och det kanske inte e så mysigt hehe
Det går på tok för mycket tid och pengar anser hon. Fast hon gillar ju bilar, men blir livrädd när man gasar lite.
Senaste har även bruksbilen börjar jävlas med masse mek som följd så man har blitt en riktig mekgubbe med olja på nävarna som inte går bort

Peugeot 407 sw 2005 2.0hdi panorama ED.
-
jag svara fint i sömnen i telen när tjejen skulle ringa o väcka mig o började prata om motorer.. dock prata jag i sömnen så jag minns inget men tjejen va ju inte överdrivet glad sen på dagen då hon undra om man va hög lr någo
de där med silikon är bara skit.. man skulle väl ge sig fan på att bruden skulle dumpa en när man betalat den för någon rik snubbe som upptäcker en fin brud med årets bomber på krogen
hon väljer väl såklart en kille med mkt pengar som lägger pengar på henne istället för en gamal bmw 

kan nås på: 0704786284