F.D - Team VPM
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Läckert grabbar! Stolt man blir att ni kämpar på, sätter Västerås på kartan!
Jag känner er inte personligen men vet vilka ni är, tittade in i Jockes garage i höstas vid några få tillfällen. Snacka om att ni jobbar på med bilarna!
Det är inte så att en nyfiken gosse får hälsa på vid tillfälle och bjuda på fikabröd?
Mvh
Johan
Jag känner er inte personligen men vet vilka ni är, tittade in i Jockes garage i höstas vid några få tillfällen. Snacka om att ni jobbar på med bilarna!
Det är inte så att en nyfiken gosse får hälsa på vid tillfälle och bjuda på fikabröd?
Mvh
Johan
haha vi är inte blyga eller främlingsfientliga folk har så svårt att presentera sig bara =)
missinglink:
fick bygga om i bak lite till, blir nog lite mer mod.
KLIA
beemersarna drog en jävulsk massa folk =) KUL
bonus ifrån mästerfotografen www.ziken.se
nu har jag semester en vecka LATEEER
missinglink:
fick bygga om i bak lite till, blir nog lite mer mod.
KLIA
beemersarna drog en jävulsk massa folk =) KUL
bonus ifrån mästerfotografen www.ziken.se
nu har jag semester en vecka LATEEER
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
Grymt härligt att se att det var 2st ur teamet som efter sjukt sena kvällar och tidiga mornar fick ihop bilarna så pass att dom var i utställningsbart skick...
Kanonjobbat Karel & Ivars och tack för att ni tog hand om Team VPM under helgen då jag hade det svårt att verkligen kunna vara med....familjen går tyvärr före ibland....
Cabben står inte ens på hjul så jag gav upp sent på torsdag kvällen förra veckan.
Det är så mycket special på bilen som skall tas fram och tiden räckte helt enkelt inte till, även fast alla glasfiberdetaljer inte är klara till grabbarna i teamet så prioriterade jag att få ihop så mycket jag kunde till deras bilar så dom kunde se ut som dom gjorde på mässan....
Det som återstår till grabbarna är:
Ivar skall ha:
2st dörrar.
Karel skall ha:
2st dörrar
Men inom kort borde allt vara klart till krapparna....
Mvh Hilda.
Kanonjobbat Karel & Ivars och tack för att ni tog hand om Team VPM under helgen då jag hade det svårt att verkligen kunna vara med....familjen går tyvärr före ibland....
Cabben står inte ens på hjul så jag gav upp sent på torsdag kvällen förra veckan.
Det är så mycket special på bilen som skall tas fram och tiden räckte helt enkelt inte till, även fast alla glasfiberdetaljer inte är klara till grabbarna i teamet så prioriterade jag att få ihop så mycket jag kunde till deras bilar så dom kunde se ut som dom gjorde på mässan....
Det som återstår till grabbarna är:
Ivar skall ha:
2st dörrar.
Karel skall ha:
2st dörrar
Men inom kort borde allt vara klart till krapparna....
Mvh Hilda.
Nämen dra åt helvete va go den blev... Fan va vitt e porr...
Har aldrig gillat svulstiga kjolpaket men touringarna kan fan ta emot det mesta utan att det ser för mycket ut...
Detta e från och med nu min favvo E30... Chrille likes
Chrille Gustavson
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
puh, idag gjorde jag om i bakvagnen.. igen... hyh, mycket mek för att få det där att lira.. men vad gör man inte för driftsäkerhet
handbromsbackar ditmekade med viss hjälp av larsson
sen idag flyttade jag fjäderfästena för att mina grande drivknutar skulle rymmas.. urk...
Svetsen strejkade lite i mitten också för att nån jävel glömt stänga av den (KAREL)
Men nu är det gjort, fyfan va drygt det var, färg på fästena nere i bakvagnen, och rost uppåt, och hålet i mitten var lagom roligt att fylal med svets för att sen slipa ner.. men bra vart det!!!
drivaxlar hann jag dit med igen, nästa ärende bak borde vara att få wierarna lite på plats så inte de heller tar i knutarna.. haha... jävla knutar att stälal till de!
handbromsbackar ditmekade med viss hjälp av larsson
sen idag flyttade jag fjäderfästena för att mina grande drivknutar skulle rymmas.. urk...
Svetsen strejkade lite i mitten också för att nån jävel glömt stänga av den (KAREL)
Men nu är det gjort, fyfan va drygt det var, färg på fästena nere i bakvagnen, och rost uppåt, och hålet i mitten var lagom roligt att fylal med svets för att sen slipa ner.. men bra vart det!!!
drivaxlar hann jag dit med igen, nästa ärende bak borde vara att få wierarna lite på plats så inte de heller tar i knutarna.. haha... jävla knutar att stälal till de!
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
surmek dagen lång
fick montera av bromsarna bak och modda okhållarna... för mycket att skriva om vad som behövs göras för att få skottsäker bakvagn nu, men med lite tid så är det inte svårt för den som orkar mä re!
sen tog jag tag i pedalstället och surade in bromsarna, och kortade lägena.. Fixade med kopplingen och sen gjorde jag bromsljuskontakt fäste och arrangemang för att få skiten att lira.. svetsa ab..
Råkade ge mig själv en BOX ovanför tinningen när jag halkade av med ett verktyg, svartnade helt och rätt som det är står jag ute vid containern och min garagehora är totalslaktad, helsne och utan hjul.. HAHA.. =) Sen knytnävade jag in kylskåpet åt helvete och sparkade upp dörren och fortsatte, efter att jag märkt att det gått hål i pannan också.. Karel bayrich och pizza snackade om nån hilda kopia grej =)
Tillslut är pedalstället monterat och KLART, helvete vad skönt!
fick montera av bromsarna bak och modda okhållarna... för mycket att skriva om vad som behövs göras för att få skottsäker bakvagn nu, men med lite tid så är det inte svårt för den som orkar mä re!
sen tog jag tag i pedalstället och surade in bromsarna, och kortade lägena.. Fixade med kopplingen och sen gjorde jag bromsljuskontakt fäste och arrangemang för att få skiten att lira.. svetsa ab..
Råkade ge mig själv en BOX ovanför tinningen när jag halkade av med ett verktyg, svartnade helt och rätt som det är står jag ute vid containern och min garagehora är totalslaktad, helsne och utan hjul.. HAHA.. =) Sen knytnävade jag in kylskåpet åt helvete och sparkade upp dörren och fortsatte, efter att jag märkt att det gått hål i pannan också.. Karel bayrich och pizza snackade om nån hilda kopia grej =)
Tillslut är pedalstället monterat och KLART, helvete vad skönt!
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
- silverryggen
Börjar en liten update med att rekomendera alla att köpa
disturbed - inside the fire
tyngaste låten
puh då vare dags igen, upp och ner ner och upp..
Mina nya e30 länkarmar och mina e30 fjäderben fick dra åt helvete tillsammans
klubba och muttersmackare, mysigt när det går fort.
för dom som har välkalibrerade ögon så ser man vad det står här =)
för er andra som ser lika mycket som sorkar och mig
altså, jag byter till 5*120 fram också ! Känns som rätt val..
sponsorer, more to come? i think and hope!
disturbed - inside the fire
tyngaste låten
puh då vare dags igen, upp och ner ner och upp..
Mina nya e30 länkarmar och mina e30 fjäderben fick dra åt helvete tillsammans
klubba och muttersmackare, mysigt när det går fort.
för dom som har välkalibrerade ögon så ser man vad det står här =)
för er andra som ser lika mycket som sorkar och mig
altså, jag byter till 5*120 fram också ! Känns som rätt val..
sponsorer, more to come? i think and hope!
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp