s50b30 block köpes.++

Lägg ut en köpes annons

Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast

Post Reply
PaparaZZi

s50b30 block köpes.++

Post by PaparaZZi »

s50b30 block köpes.
eller andra s50b30 motordelar som t.ex topp , kamaxelhuset.mm
skicka PM. eller skriv här.
mvh.thomas wester
Thomas Wester, wester_the_king@hotmail.com

Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
PaparaZZi

Post by PaparaZZi »

lyfter lite.

Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
HULTA

Post by HULTA »

har ett s50 block som behöver line honas in med riktigt fina över fall,borrat .50 över, färdigt pyramidringar och toppdeckat,har även en s50 vev som behöver lite kärlek på 1:ans staksläng(borde med lite tur räcka med en polering men de e ja inte helt hundra på)

något du behöver?

mvh
Team Boost Performance

+358405680216
PaparaZZi

Post by PaparaZZi »

HULTA wrote:har ett s50 block som behöver line honas in med riktigt fina över fall,borrat .50 över, färdigt pyramidringar och toppdeckat,har även en s50 vev som behöver lite kärlek på 1:ans staksläng(borde med lite tur räcka med en polering men de e ja inte helt hundra på)

något du behöver?

mvh

jo blocket är intressant vi har pm om det förut. jag trodde det blocket fans någon spricka i när du skrev det i din projekt tråd??veven har jag redan om du inte släpper den för en strunt summa :wink: ?mvh

HULTA

Post by HULTA »

nix,blocket som var sprucket var inte borrat,har det ligger sönderkapat i garaget :lol:
så här såg de ut
Image

men de block du är intresserad av har ja ligger löst nu så de e bara att handla om du vill ha det,dra iväg ett pm på va du ger för block och vev

mvh
Team Boost Performance

+358405680216
PaparaZZi

Post by PaparaZZi »

okej block och vevaxel köpt enligt överens kommelse!

nu sökes ett topp lock och kam locket till s50b30 någon som sitter på delar även generator och vatten pump sökes, vatten pumpen får vara fast skuren fast ,bara aluminium locket är helt.mvh

Post Reply