S: s38b38, komplett med "allt"...
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
S: s38b38, komplett med "allt"...
tjabba! har en komplett s38b38 till salu. vad jag vet ingår allt som tex generator, startmotor, kabelpiska, box, kylare, expansionskräl, insug, grenrör, spridare, motorfästen svänghjul och you name it. ska enligt tidgare ägare varken dra olja eller vatten.
jag har mätarställning och regnr från bilen den har kommit. när jag köpte den komptestades den på pall och alla visade jämnt! annars hade jag ej köpt den... tror rovan har gått 21k mil (orkar inte kolla precisa miltalet). har stått i stativ ett år med olja i tråget och cylindrarna för att förhindra rost i loppen osv... köpt nya oringar till insuget och nya grenrörspackningar... gick på tusen spänn! sen trågpackning och främre packbox har jag köpt med. motorn har läckt olja så dom behöver bytas, har inte köpt bakre dock (billig). motorn är delvis nedmonterad och då menar jag motorfästen, generator och sådant trams för en uppfräschning som är "halvgjord" pga dåligt med motivation.
pris: bra bud! kan ev byta mot fungerande bil (inget halvihopskrapad avstannat objekt då jag vill åka i sommar tyvärr :/). kan lägga 20k emellan.
folk som skambjuder och snackar skit behöver inte ens bry sig
säljes pga: dåligt med bil att ha den i.
PMa bud... jag vet vad rovan är värd!
jag har mätarställning och regnr från bilen den har kommit. när jag köpte den komptestades den på pall och alla visade jämnt! annars hade jag ej köpt den... tror rovan har gått 21k mil (orkar inte kolla precisa miltalet). har stått i stativ ett år med olja i tråget och cylindrarna för att förhindra rost i loppen osv... köpt nya oringar till insuget och nya grenrörspackningar... gick på tusen spänn! sen trågpackning och främre packbox har jag köpt med. motorn har läckt olja så dom behöver bytas, har inte köpt bakre dock (billig). motorn är delvis nedmonterad och då menar jag motorfästen, generator och sådant trams för en uppfräschning som är "halvgjord" pga dåligt med motivation.
pris: bra bud! kan ev byta mot fungerande bil (inget halvihopskrapad avstannat objekt då jag vill åka i sommar tyvärr :/). kan lägga 20k emellan.
folk som skambjuder och snackar skit behöver inte ens bry sig
säljes pga: dåligt med bil att ha den i.
PMa bud... jag vet vad rovan är värd!
Hansa wrote:Sluta sälj allt du har. =)
köp en sunkig 320 och hiva ner motorn i den istället.
Annars kan du ta min Kawasaki 250F -08 som gått knappt 2 timmar, och så får jag 20k imellan?
börjar tappa lusten på m535 helt. dom verkar ju vara i skrotskick hurfan man än gör... och nej jag vill inte åka e30 s38 då jag vill kunna besikta (och absolut inte massera torpeden osv). blir nog till att köpa någon trött jävla pendlarbil för en 45 lax istället.
nejfan ingen cross! har inte råd.
Re: s38
Persson- wrote:henke500 wrote:riktpris?
vad vill du ge? PM.
ev som dellikvid i någon frän bil.
om du nu vet va den är värd så är det väl bara sätta ett pris?!
Persson- wrote:Hansa wrote:Sluta sälj allt du har. =)
Annars kan du ta min Kawasaki 250F -08 som gått knappt 2 timmar, och så får jag 20k imellan?
börjar tappa lusten på m535 helt. dom verkar ju vara i skrotskick hurfan man än gör... och nej jag vill inte åka e30 s38 då jag vill kunna besikta (och absolut inte massera torpeden osv). blir nog till att köpa någon trött jävla pendlarbil för en 45 lax istället.
Tror du att du ska få en m535i med 6k på mätaren och rasad maskin för 10k?
Jag vet 2 st fina 535/m535or tillsalu men inget jag berättar
MVH Oliver Turbo Turtle
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
Pimplaren wrote:Persson- wrote:Hansa wrote:Sluta sälj allt du har. =)
Tror du att du ska få en m535i med 6k på mätaren och rasad maskin för 10k?
Jag vet 2 st fina 535/m535or tillsalu men inget jag berättar
miltalet spelar ingen roll... köpte ju själv en som hade gått 52k mil förra året men att allt är trasigt hatar jag. kan ha gått 30k mil och få kosta max 20 som det ser ut nu.
är du sugen kan du tipsa mig på msn: perssonmannen@hotmail.com så kanske jag behåller rovan