S: Bmw 328 kompressor
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
S: Bmw 328 kompressor
Länk till annonsen på blocket: http://www.blocket.se/vi/15640352.htm?ca=10_s
sålde kompressor kittet igår för så nu säljs bilen som en relativt orginal bil. Har inte hunnit skruva ihop den än så den som vill kan få ta den som den står för 50 000 annars så skruvar jag ihop den under veckan och lägger ut för 60 000 men kan tänka mej att byta mot en bra bruks bil, helst med drag krok men inget måste.
/Jonatan
sålde kompressor kittet igår för så nu säljs bilen som en relativt orginal bil. Har inte hunnit skruva ihop den än så den som vill kan få ta den som den står för 50 000 annars så skruvar jag ihop den under veckan och lägger ut för 60 000 men kan tänka mej att byta mot en bra bruks bil, helst med drag krok men inget måste.
/Jonatan
Last edited by Jonis_88 on 06 Apr 2008, 08:55, edited 1 time in total.
ett litet tips bara,har du kollat så att inte vattenpumpen är slut.?låter som det kan vara så enkelt..
eller byttes den i samband med renovering..
eller byttes den i samband med renovering..
Bmw M3 E46 817whp 927wnm 1.9bar
Bmw M3 E46 Bruksbil
Bmw E36 M50 2.8 turbo 610whp-705nm@1.8bar (såld)
Sponsorer:
Cp-service
PS-tuning
Den som alltid går i andras fotspår kommer aldrig komma fram först!!
Mvh:Peter
0730468169
Bmw M3 E46 Bruksbil
Bmw E36 M50 2.8 turbo 610whp-705nm@1.8bar (såld)
Sponsorer:
Cp-service
PS-tuning
Den som alltid går i andras fotspår kommer aldrig komma fram först!!
Mvh:Peter
0730468169
Jonis_88 wrote:ej kompsänkt, laddar 0.4 bar
låter som toppackningen ahr farit då som dom säger.
plana topp och block och köp 3,5 MLS och arp bult och ha skojj i sommar och kräma på mer ladd
Per Grafström
perper_87@hotmail.com
maila om ni vill ha nr.
Sveriges fräschaste 318is?
garage hyres i övik
perper_87@hotmail.com
maila om ni vill ha nr.
Sveriges fräschaste 318is?
garage hyres i övik
- Bmwandreas
- Moderator
Joo den e super fin och nej jag tror inte topplocks packningen har gått...tror mer på vattenpump eller stopp i värme paketet, topplocks packningen e ju nybytt me nya bultar och ny planad topp och bilen hann aldrig koka heller, killen som skruva bilen märkte snabbt att det inte cirkulerade vatten i motorn.
Kanske plockar av toppen endå och fixar mls packning o arp bultar och ett litet turbo kitt kanske om jag inte får sålt på bilen eller nått intressant byte
Kanske plockar av toppen endå och fixar mls packning o arp bultar och ett litet turbo kitt kanske om jag inte får sålt på bilen eller nått intressant byte