s50b30 aluminium fläns(insug) AKUT

Lägg ut en köpes annons

Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast

Post Reply
PaparaZZi

s50b30 aluminium fläns(insug) AKUT

Post by PaparaZZi »

hejsan är i akut behov av en aluminium fläns till s50b30 toppen som man kan bygga insug på alltså utan själlen som sitter på m3 direck mot toppen typ 10-15mm tjock någon som har eller vet någon som gj dom???pm eller ring eller email eller skriv här! tack :wink:
Image

wester_the_king@hotmail.com
+358409103781
mvh thomas wester
Thomas Wester, wester_the_king@hotmail.com

Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
Clew

Post by Clew »

Jag har aldrig sett en sådan fläns att köpa, den får man nog specialbeställa av någon som har tillgång till cad-fräs eller så.
Varför inte köra m3-spjäll? Klart man vill ha separata?
PureSpirit

Post by PureSpirit »

Är också intresserad (Förlåt att jag snor tråden) så nån som har tid o kan rita upp en fläns i CAD kanske blir sugen på att dra igång produktion =) O separata spjäll är ju inte så coolt som man kan tro ;)

Kan någon bistå med CAD-fil mot betalning självklart så kan jag skära på jobbet men tror max i lasermaskin är 10mm tyvärr... Räcker det när det gäller alu???
--=BMW 335i E30=-- No more....

Reroute to Remain!

Christoffer Karlsson
070-3487484
PaparaZZi

Post by PaparaZZi »

PureSpirit wrote:Är också intresserad (Förlåt att jag snor tråden) så nån som har tid o kan rita upp en fläns i CAD kanske blir sugen på att dra igång produktion =) O separata spjäll är ju inte så coolt som man kan tro ;)

Kan någon bistå med CAD-fil mot betalning självklart så kan jag skära på jobbet men tror max i lasermaskin är 10mm tyvärr... Räcker det när det gäller alu???

det gjör inget bra att flera visar intresse om du/ni får gjort en i cad och skurit ut några så är jag intreserad att köpa till mitt nästa projekt.men för min del så löste sig det hela en kompis komm och hämtade toppen min och stack till jobbet och fräste en i 10mm alu så det skulle jag tro räcker bra de.mvh

Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
PaparaZZi

Post by PaparaZZi »

Clew wrote:Jag har aldrig sett en sådan fläns att köpa, den får man nog specialbeställa av någon som har tillgång till cad-fräs eller så.
Varför inte köra m3-spjäll? Klart man vill ha separata?

flänsen löste sig.
om du tittar på bilden som jag lagt uppe så ser du att det är gaska trångt redan utan spjällen så enda stora orsaken att jag sålt bort dom är att det helt enkelt inte har rumm där. :wink:
blir bra mycket ballare med ett stort 4tums blåt spjäll istället :lol: :lol:

Post Reply