BMW 325 E30 Turbo 10.59@211km/h. 643rwhp
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
peppe wrote:Jag kikar in här hela tiden för att se om det blir någon ny toppackning och mer mappning och allt jag möts av är erat OT tjat, hehe
Touring = coolast, 2dr=ännu coolare
Det kommer packning imorn å mappning på onsdag tror jag
btw. 4dr är coolare än allt
Mikael Westerlund
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
ET 10.44@217km/h
hehe. tnx den går nu rätt så fint me 0.6 i ladd iaf.
lite missljud från drivknut å lite oljedropp endast... hittade ett ljud som uppkom under mappningen, hjulbultarna vänster bak hade börjat gänga upp. så jag kunde dra de 2-3varv typ, hade kunnat gå illa!
nu ska ja iaf sova. jobb imorn.
gonatt
MVH Micke
lite missljud från drivknut å lite oljedropp endast... hittade ett ljud som uppkom under mappningen, hjulbultarna vänster bak hade börjat gänga upp. så jag kunde dra de 2-3varv typ, hade kunnat gå illa!
nu ska ja iaf sova. jobb imorn.
gonatt
MVH Micke
Mikael Westerlund
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
ET 10.44@217km/h
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
ET 10.44@217km/h
peppe: lingon fixade ingen kamera åt mig jag ska försöka låna en kamera å filma bara asfalten kommer tillbaka lite, eller kanske göra en liten drifting film
vi kollade iaf tändningen, då motorn stod på 35grader sa datorn 20. så där har vi nog en liten orsak till att packningen for.
MVH Micke
vi kollade iaf tändningen, då motorn stod på 35grader sa datorn 20. så där har vi nog en liten orsak till att packningen for.
MVH Micke
Mikael Westerlund
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
ET 10.44@217km/h
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
ET 10.44@217km/h
flp wrote:peppe: lingon fixade ingen kamera åt mig jag ska försöka låna en kamera å filma bara asfalten kommer tillbaka lite, eller kanske göra en liten drifting film
MVH Micke
Det var alltså en skillnad på 15 grader, mumma. Var det fel konfat i något hörn? Minns vi fick till min trigger nästan direkt då vi strobbade upp den. Låg på 20grader stumt, den flexade väll minityr lite, alltså dvärg lite
haha, saken var att vi inte hade någon stroblampa första vändan. då vi väl hade stroblampa blev ju allting bra
har då varit å kört lite ikväll. måste skaffa ny packning mot turbon. den fuktar där så den luktar lite tråkigt. den har lite låg tomgång om den stått i över 12 timmar typ. då får man hålla lite gas första minuten, annars går den som en klocka
MVH Micke
har då varit å kört lite ikväll. måste skaffa ny packning mot turbon. den fuktar där så den luktar lite tråkigt. den har lite låg tomgång om den stått i över 12 timmar typ. då får man hålla lite gas första minuten, annars går den som en klocka
MVH Micke
Mikael Westerlund
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
ET 10.44@217km/h
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
ET 10.44@217km/h
flp wrote:haha, saken var att vi inte hade någon stroblampa första vändan. då vi väl hade stroblampa blev ju allting bra
MVH Micke
Hörde även på andra vägar att den rullar med fart i spisen nu! =) grattis. Vi ses säkert på nå träffar till sommaren!
Alligatorn: jo, den går då än hur går det med ditt bygge? fått kolvarna åde?
då vi böt blockpackningen och tömde oljan så insåg jag iaf att bilen fortfarande tycker om mig
då vi böt blockpackningen och tömde oljan så insåg jag iaf att bilen fortfarande tycker om mig
Mikael Westerlund
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
ET 10.44@217km/h
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
ET 10.44@217km/h
flp wrote:Alligatorn: jo, den går då än hur går det med ditt bygge? fått kolvarna åde?
HAHA fränt
Markus Jonsson
burken_jonsson@hotmail.com
Motorsport för alla. http://www.5100.se" onclick="window.open(this.href);return false;
burken_jonsson@hotmail.com
Motorsport för alla. http://www.5100.se" onclick="window.open(this.href);return false;
ikväll har man varit i skeå hos emil och monterat display och en lös switch till launchen/responsen .. jävla rolig funktion, dock inte för vinterdäcken böörnar i sinne!
avgassystemet släppte på slutet av kvällen, så bara downpipen blev kvar. VIPS! så hade jag 0.8bar i ladd motför 0.6 .. hur fan går de till?
tur det finns laddspärr i vemset iaf provade vrida på wg-stången men orkade inte vrida den för hand iaf.
blir iaf å bygga 3" hela vägen i veckan
måste även tacka emil för jävligt fin hjälp å support
MVH Micke
avgassystemet släppte på slutet av kvällen, så bara downpipen blev kvar. VIPS! så hade jag 0.8bar i ladd motför 0.6 .. hur fan går de till?
tur det finns laddspärr i vemset iaf provade vrida på wg-stången men orkade inte vrida den för hand iaf.
blir iaf å bygga 3" hela vägen i veckan
måste även tacka emil för jävligt fin hjälp å support
MVH Micke
Mikael Westerlund
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
ET 10.44@217km/h
070-5611667
bra.snyt@gmail.com